Dostawa sprzętu informatycznego

Publication date 2018-07-18
End date 2018-07-27 00:00:00
Instytucja "Uzdrowisko Świnoujście" S.A.
Miejscowość Świnoujście
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590929-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego, podzielonego na zadania :
Zadanie nr 1i Zadanie nr 2 - zgodnie z wykazem parametrów technicznych, według asortymentu i w ilościach określonych w załączniku nr 1a do SIWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest także do zorganizowania – na własny koszt i ryzyko – transportu i rozładunku sprzętu informatycznego w siedzibie Zamawiającego.
3. Wykonawca gwarantuje dostarczenie sprzętu informatycznego fabrycznie nowego, nie powystawowego, w pełni sprawnego i bez uszkodzeń. Cały sprzęt informatyczny powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.
4. Miejscem dostawy sprzętu informatycznego jest siedziba Zamawiającego : Budynek Zarządu „Uzdrowisko Świnoujście” S.A., ul. Nowowiejskiego 2, 72-600 Świnoujście.
5. Wykonawca nie może powierzyć wykonania zobowiązań wynikających z umowy innemu podmiotowi bez zgody Zamawiającego wyrażonej pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
6. Odbiór ilościowy sprzętu informatycznego zostanie dokonany i potwierdzony w dowodzie dostawy w chwili dostarczenia sprzętu informatycznego do miejsca dostawy wskazanego w ust. 4.
7. Odbiór jakościowy sprzętu informatycznego zostanie dokonany w terminie 3 dni roboczych od jego dostarczenia i potwierdzony protokołem odbioru podpisanym przez obydwie strony umowy. Zamawiający odmówi podpisania protokołu jakościowego w przypadku wystąpienia jakichkolwiek wad, usterek, nieprawidłowości w funkcjonowaniu sprzętu informatycznego, a także w przypadku niespełnienia przez sprzęt informatyczny fabrycznych parametrów określonych w ofercie Wykonawcy.
8. Prawidłowo podpisane protokoły odbioru ilościowego oraz jakościowego, potwierdzające, że przedmiotowe odbiory zostały przeprowadzone bez zastrzeżeń, stanowią podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT.
9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wraz ze sprzętem informatycznym oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałami: certyfikatów lub atestów, instrukcji BHP w zakresie obsługi sprzętu informatycznego oraz instrukcji obsługi sprzętu informatycznego w języku polskim.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 628c4ba0-ba3f-4378-8f59-a80e13de6e71
Biuletyn 590929-N-2018
Zamawiajacy nazwa "Uzdrowisko Świnoujście" S.A.
Regon 28826000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowowiejskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Świnoujście
Zamawiajacy kod pocztowy 72-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 321 37 60,
Zamawiajacy fax 913 212 314
Zamawiajacy email m.koput@uzdrowisko.pl,
Adres strony url www.uzdowisko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uzdrowisko.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, Pocztą, Firmą Kurierską
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu informatycznego
Numer referencyjny ZP/UŚ/SI/06/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego, podzielonego na zadania : Zadanie nr 1i Zadanie nr 2 - zgodnie z wykazem parametrów technicznych, według asortymentu i w ilościach określonych w załączniku nr 1a do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest także do zorganizowania – na własny koszt i ryzyko – transportu i rozładunku sprzętu informatycznego w siedzibie Zamawiającego. 3. Wykonawca gwarantuje dostarczenie sprzętu informatycznego fabrycznie nowego, nie powystawowego, w pełni sprawnego i bez uszkodzeń. Cały sprzęt informatyczny powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 4. Miejscem dostawy sprzętu informatycznego jest siedziba Zamawiającego : Budynek Zarządu „Uzdrowisko Świnoujście” S.A., ul. Nowowiejskiego 2, 72-600 Świnoujście. 5. Wykonawca nie może powierzyć wykonania zobowiązań wynikających z umowy innemu podmiotowi bez zgody Zamawiającego wyrażonej pod rygorem nieważności w formie pisemnej. 6. Odbiór ilościowy sprzętu informatycznego zostanie dokonany i potwierdzony w dowodzie dostawy w chwili dostarczenia sprzętu informatycznego do miejsca dostawy wskazanego w ust. 4. 7. Odbiór jakościowy sprzętu informatycznego zostanie dokonany w terminie 3 dni roboczych od jego dostarczenia i potwierdzony protokołem odbioru podpisanym przez obydwie strony umowy. Zamawiający odmówi podpisania protokołu jakościowego w przypadku wystąpienia jakichkolwiek wad, usterek, nieprawidłowości w funkcjonowaniu sprzętu informatycznego, a także w przypadku niespełnienia przez sprzęt informatyczny fabrycznych parametrów określonych w ofercie Wykonawcy. 8. Prawidłowo podpisane protokoły odbioru ilościowego oraz jakościowego, potwierdzające, że przedmiotowe odbiory zostały przeprowadzone bez zastrzeżeń, stanowią podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT. 9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wraz ze sprzętem informatycznym oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałami: certyfikatów lub atestów, instrukcji BHP w zakresie obsługi sprzętu informatycznego oraz instrukcji obsługi sprzętu informatycznego w języku polskim.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw sprzętu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie Wykonawcy z art.25a ust.1 w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ)
Zakresie warunkow udzialu 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) Wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (określonych w rozdziale V.1 pkt 4 SIWZ), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie (załącznik nr 5 do SIWZ). 3) Certyfikatów zgodności z normami ISO oraz deklaracji CE (określonych w Wykazie sprzętu - załaczniku 1a do SIWZ)
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ ) 2) Formularz cenowo-ofertowy (wykaz asortymentowy) (załącznik nr 1a do SIWZ) 3) Oświadczenie Wykonawcy z art.25a ust.1 w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) 4) Stosowne Pełnomocnictwo, jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-07-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu informatycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis zgodnie z wykazem parametrów technicznych, według asortymentu i w ilościach określonych w załączniku nr 1a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu informatycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis zgodnie z wykazem parametrów technicznych, według asortymentu i w ilościach określonych w załączniku nr 1a do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres Gwarancji
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)