DOSTAWA BATERII SPECJALISTYCZNYCH

Publication date 2018-07-18
End date 2018-07-27 00:00:00
Instytucja 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590638-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 314000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii do sprzętu naziemnego zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 BLT w Poznaniu, do magazynu służby ZZLT znajdującego się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1, bud. 171 w Poznaniu, w godzinach od 8:00 do 14:00. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych; zamówienie składa się z 4 zadań; szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe produktów zawarte zostały w zał. nr 5 do SIWZ (formularz cenowy).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ac364128-43e9-4d91-bf91-f9c034e86026
Biuletyn 590638-N-2018
Zamawiajacy nazwa 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
Regon 63243177100000
Zamawiajacy adres ulica Ul. Silniki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-325
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 261 548 500
Zamawiajacy fax 261 548 555
Zamawiajacy email 31blt.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.31blt.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.31blt.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO, UL. SILNIKI 1 , 61-325 POZNAŃ
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA BATERII SPECJALISTYCZNYCH
Numer referencyjny ZP 44/VII/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii do sprzętu naziemnego zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 BLT w Poznaniu, do magazynu służby ZZLT znajdującego się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1, bud. 171 w Poznaniu, w godzinach od 8:00 do 14:00. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych; zamówienie składa się z 4 zadań; szczegółowy opis oraz wymagane parametry jakościowe produktów zawarte zostały w zał. nr 5 do SIWZ (formularz cenowy).
Cpv glowny przedmiot 31400000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-10-30T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg. zał. nr 3 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy ze względu na zmianę ustawowej stawki podatku VAT. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności obiektywnych, na które Wykonawca nie miał wpływu i których nie mógł przewidzieć w chwili podpisywania umowy, zwłaszcza okoliczności wywołanych siłami przyrody lub generalnym załamaniem się rynku w branży będącej przedmiotem umowy. 3. Dostawa towaru oznaczonego innym numerem NSN i P/N będzie możliwa jedynie w przypadku wycofania z produkcji towarów oznaczonych numerami podanymi przez Zamawiającego i za wyłączną zgodą Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia informacji dokumentującej wycofanie z produkcji produktu oznaczonego danym numerem NSN i P/N oraz zastąpienie go innymi. W przypadku wycofania z produkcji towarów oznaczonych numerami podanymi przez Zamawiającego na etapie realizacji umowy, zmiana żądanego przedmiotu zamówienia na produkt z innym numerem NSN i P/N będzie wymagała formy pisemnej. Cena umowy nie ulega zmianie. 4.Zamawiający, w sytuacjach wycofania z produkcji artykułów będących przedmiotem umowy, na pisemnie umotywowaną prośbę Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dostawy zamienników. Decyzja o dostawie produktów zamiennych będzie podejmowana przez Zamawiającego, na podstawie udokumentowanej informacji producenta, wskazującej datę wycofania z produkcji 5. Każda zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej uzgodnionej przez strony pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-07-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)