Rozwój elektronicznych systemów obsługi obywateli oraz systemów wspomagających funkcjonowanie Gminy Skulsk w ramach projektu pod nazwą „Rozwój i integracja systemów informatycznych wspierających komunikację elektroniczną”

Publication date 2018-07-25
End date 2018-08-03 00:00:00
Instytucja Urząd Gminy w Skulsku
Miejscowość Skulsk
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594746-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup i wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów w Urzędzie Gminy w Skulsku Zakup i wdrożenie elektronicznego Biura Obsługi Interesanta Zakup serwera, oprogramowania i licencji do serwera Zakup pamięci dyskowej Zakup i dostawa laserowych urządzeń wielofunkcyjnych Zakup komputerów, laptopów, oprogramowania i licencji do poszczególnych stanowisk komputerowych. Zakup i dostawa drukarek laserowych niezbędnych do obsługi systemu. Zakup i dostawa szafy dystrybucyjnej wraz z wyposażeniem. Wykonanie instalacji – sieci strukturalnej komputerowo-telefonicznej oraz dedykowanej sieci elektrycznej obsługującej stanowiska komputerowe i serwer. Wdrożenie i szkolenie pracowników

Dodatkowe informacje

GuidZP400 eeeed894-03e6-4747-8366-105230584e8c
Biuletyn 594746-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd Gminy w Skulsku
Regon 55111900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Targowa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Skulsk
Zamawiajacy kod pocztowy 62560
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 632 682 079
Zamawiajacy fax 632 682 018
Zamawiajacy email ug.skulsk@wp.pl
Adres strony url www.gmina-skulsk.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.gmina-skulsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Rozwój i integracja systemów informatycznych wspierających komunikację elektroniczną realizowany jest w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa 2,Społeczeństwo Informacyjne, Działanie 2.1. Rozwój elektronicznych usług publicznych, Poddziałanie 2.1.1. Rozwój elektronicznych usług publicznych przez Gminę Skulsk jako zadanie nr 11:"Rozwój elektronicznych systemów obsługi obywateli oraz systemów wspomagających funkcjonowanie Gminy Skulsk"
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gmina-skulsk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gmina-skulsk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy składać w formie pisemnej z zamkniętej kopercie osobiście lub przesłać pocztą, kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Skulsku ul. Targowa 2, 62-560 Skulsk
Nazwa nadana zamowieniu Rozwój elektronicznych systemów obsługi obywateli oraz systemów wspomagających funkcjonowanie Gminy Skulsk w ramach projektu pod nazwą „Rozwój i integracja systemów informatycznych wspierających komunikację elektroniczną”
Numer referencyjny ZP.271.PN.07.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zakup i wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów w Urzędzie Gminy w Skulsku Zakup i wdrożenie elektronicznego Biura Obsługi Interesanta Zakup serwera, oprogramowania i licencji do serwera Zakup pamięci dyskowej Zakup i dostawa laserowych urządzeń wielofunkcyjnych Zakup komputerów, laptopów, oprogramowania i licencji do poszczególnych stanowisk komputerowych. Zakup i dostawa drukarek laserowych niezbędnych do obsługi systemu. Zakup i dostawa szafy dystrybucyjnej wraz z wyposażeniem. Wykonanie instalacji – sieci strukturalnej komputerowo-telefonicznej oraz dedykowanej sieci elektrycznej obsługującej stanowiska komputerowe i serwer. Wdrożenie i szkolenie pracowników
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał/wykonuje należycie co najmniej 2 zamówienia o łącznej wartości 300 000,00 zł brutto polegające na wdrożeniu systemu informatycznego wspierającego realizację zadań administracji publicznej, gdzie: jedno zamówienie obejmowało wdrożenie platformy usług publicznych zintegrowanej z ePUAP i systemem elektronicznego obiegu dokumentów i obejmowało co najmniej następujące obszary: elektroniczne biuro obsługi interesanta, elektroniczny obieg dokumentów, opracowanie i wdrożenie formularzy e-usług publicznych, w tym e-formularzy podatkowych wypełnianych automatycznie z bazy programów dziedzinowych, udostępnianie danych z systemów dziedzinowych z możliwością wnoszenia opłat drogą elektroniczną, możliwość obsługi płatności elektronicznych. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, ze w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał/wykonuje należycie co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie i wdrożeniu oprogramowania obejmującego „e-usługi” polegające na wdrożeniu (tj. dostawie, instalacji, parametryzacji, zasilaniu danymi początkowymi) o łącznej wartości 70.000 zł brutto.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy przedłużenie terminu wykonania Umowy, jeżeli niemożność dotrzymania pierwotnego terminu stanowi konsekwencję: a) konieczności wykonania robót zamiennych lub zmian do umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 lub 3 ustawy prawo zamówień publicznych, b) przyczyn zależnych od Zamawiającego, Organów Administracji, innych osób lub podmiotów, za których działania nie odpowiada Wykonawca, c) zmian na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy prawo zamówień publicznych, d) siły wyższej, Dopuszczalne są prace zamienne w zakresie zmian materiałów, technologii, urządzeń na materiały, technologie i urządzenia spełniające parametry techniczne lub na materiały, technologie i urządzenia o wyższych parametrach niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ofercie Wykonawcy
IV 4 4 data 2018-08-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria OKRES GWARANCJI
Znaczenie 20,00
  
Kryteria CZAS REAKCJI SERWISU
Znaczenie 20,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)