Dostawa artykułów biurowych i tonerów dla potrzeb realizacji operacji M01 „Transfer wiedzy i działalność informacyjna, poddziałania 1.1 „Wsparcie dla działań w zakresie kształcenia zawodowego i nabywania umiejętności”

Publication date 2018-07-25
End date 2018-08-03 00:00:00
Instytucja Podkarpacki Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Miejscowość Boguchwała
Województwo podkarpackie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594724-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowo – kancelaryjnych, papierniczych i tonerów, dla potrzeb realizacji operacji MO1 „Transfer wiedzy i działalność informacyjna”, poddziałanie 1.1. „Wsparcie dla działań w zakresie kształcenia zawodowego i nabywania umiejętności” zgodnie z wymaganiami zawartymi w SOPZ, który zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ (oddzielny dla każdej części)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ce58a16e-9af6-4a4e-8a78-97dc33602580
Biuletyn 594724-N-2018
Zamawiajacy nazwa Podkarpacki Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Regon 69167370300000
Zamawiajacy adres ulica Suszyckich
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Boguchwała
Zamawiajacy kod pocztowy 36-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 17 87 01 539
Zamawiajacy fax 17 08 01 502
Zamawiajacy email malgorzata.szudrowicz@podrb.pl
Adres strony url www.podrb.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Operacja M01 „Transfer wiedzy i działalność informacyjna, poddziałania 1.1 „Wsparcie dla działań w zakresie kształcenia zawodowego i nabywania umiejętności”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Jednostka Organizacyjna posiadająca osobowość prawną
Dostep dokumentow zamowienia www.podrb.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.podrb.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Podkarpacki Ośrodek Doradztwa Rolniczego, 36-040 Boguchwała, ul. Suszyckich 9
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów biurowych i tonerów dla potrzeb realizacji operacji M01 „Transfer wiedzy i działalność informacyjna, poddziałania 1.1 „Wsparcie dla działań w zakresie kształcenia zawodowego i nabywania umiejętności”
Numer referencyjny ZG.261.01.2018.TW
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowo – kancelaryjnych, papierniczych i tonerów, dla potrzeb realizacji operacji MO1 „Transfer wiedzy i działalność informacyjna”, poddziałanie 1.1. „Wsparcie dla działań w zakresie kształcenia zawodowego i nabywania umiejętności” zgodnie z wymaganiami zawartymi w SOPZ, który zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ (oddzielny dla każdej części)
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określania szczegółowych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia. Zamawiający oceni brak podstaw do wykluczenia wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie treści oświadczeń załączonych do oferty, wg wzorów stanowiących załączniki do SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA: Wykonawca składa powyższy dokument w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej (art.86 ust.5 ustawy).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-08-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów biurowych i tonerów – dla realizacji zadania pt.: „Szkolenia w zakresie nowoczesnych technologii uprawy zbóż na Podkarpaciu”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowo – kancelaryjnych, papierniczych i tonerów, dla potrzeb realizacji operacji MO1 „Transfer wiedzy i działalność informacyjna”, poddziałanie 1.1. „Wsparcie dla działań w zakresie kształcenia zawodowego i nabywania umiejętności” zgodnie z wymaganiami zawartymi w SOPZ, który zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów biurowych i tonerów – dla realizacji zadania pt.: „Szkolenia w zakresie norm i wymogów wzajemnej zgodności na Podkarpaciu”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowo – kancelaryjnych, papierniczych i tonerów, dla potrzeb realizacji operacji MO1 „Transfer wiedzy i działalność informacyjna”, poddziałanie 1.1. „Wsparcie dla działań w zakresie kształcenia zawodowego i nabywania umiejętności” zgodnie z wymaganiami zawartymi w SOPZ, który zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów biurowych i tonerów – dla realizacji zadania pt.: „Szkolenia w zakresie nowoczesnego chowu świń i bydła mięsnego na Podkarpaciu”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowo – kancelaryjnych, papierniczych i tonerów, dla potrzeb realizacji operacji MO1 „Transfer wiedzy i działalność informacyjna”, poddziałanie 1.1. „Wsparcie dla działań w zakresie kształcenia zawodowego i nabywania umiejętności” zgodnie z wymaganiami zawartymi w SOPZ, który zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Skrócenie terminu realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)