GuidZP400 |
ce58a16e-9af6-4a4e-8a78-97dc33602580
|
Biuletyn |
594724-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Podkarpacki Ośrodek Doradztwa Rolniczego
|
Regon |
69167370300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Suszyckich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Boguchwała
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
36-040
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
17 87 01 539
|
Zamawiajacy fax |
17 08 01 502
|
Zamawiajacy email |
malgorzata.szudrowicz@podrb.pl
|
Adres strony url |
www.podrb.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Operacja M01 „Transfer wiedzy i działalność informacyjna, poddziałania 1.1 „Wsparcie dla działań w zakresie kształcenia zawodowego i nabywania umiejętności”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa Jednostka Organizacyjna posiadająca osobowość prawną
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.podrb.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.podrb.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Podkarpacki Ośrodek Doradztwa Rolniczego, 36-040 Boguchwała, ul. Suszyckich 9
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów biurowych i tonerów dla potrzeb realizacji operacji M01 „Transfer wiedzy i działalność informacyjna, poddziałania 1.1 „Wsparcie dla działań w zakresie kształcenia zawodowego i nabywania umiejętności”
|
Numer referencyjny |
ZG.261.01.2018.TW
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowo – kancelaryjnych, papierniczych i tonerów, dla potrzeb realizacji operacji MO1 „Transfer wiedzy i działalność informacyjna”, poddziałanie 1.1. „Wsparcie dla działań w zakresie kształcenia zawodowego i nabywania umiejętności” zgodnie z wymaganiami zawartymi w SOPZ, który zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ (oddzielny dla każdej części)
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od określania szczegółowych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia.
Zamawiający oceni brak podstaw do wykluczenia wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie treści oświadczeń załączonych do oferty, wg wzorów stanowiących załączniki do SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
UWAGA: Wykonawca składa powyższy dokument w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej (art.86 ust.5 ustawy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-08-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów biurowych i tonerów – dla realizacji zadania pt.: „Szkolenia w zakresie nowoczesnych technologii uprawy zbóż na Podkarpaciu”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-29T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowo – kancelaryjnych, papierniczych i tonerów, dla potrzeb realizacji operacji MO1 „Transfer wiedzy i działalność informacyjna”, poddziałanie 1.1. „Wsparcie dla działań w zakresie kształcenia zawodowego i nabywania umiejętności” zgodnie
z wymaganiami zawartymi w SOPZ, który zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów biurowych i tonerów – dla realizacji zadania pt.: „Szkolenia w zakresie norm i wymogów wzajemnej zgodności na Podkarpaciu”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowo – kancelaryjnych, papierniczych i tonerów, dla potrzeb realizacji operacji MO1 „Transfer wiedzy i działalność informacyjna”, poddziałanie 1.1. „Wsparcie dla działań w zakresie kształcenia zawodowego i nabywania umiejętności” zgodnie
z wymaganiami zawartymi w SOPZ, który zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów biurowych i tonerów – dla realizacji zadania pt.: „Szkolenia w zakresie nowoczesnego chowu świń i bydła mięsnego na Podkarpaciu”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowo – kancelaryjnych, papierniczych i tonerów, dla potrzeb realizacji operacji MO1 „Transfer wiedzy i działalność informacyjna”, poddziałanie 1.1. „Wsparcie dla działań w zakresie kształcenia zawodowego i nabywania umiejętności” zgodnie z wymaganiami zawartymi w SOPZ, który zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ
|
| |