GuidZP400 |
949ab1f2-99d8-4800-bdb3-c290961659e6
|
Biuletyn |
594102-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
3 Regionalna Baza Logistyczna
|
Regon |
12139041500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Montelupich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-901
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 137 554
|
Zamawiajacy fax |
261 137 553
|
Zamawiajacy email |
3rblog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.3rblog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.3rblog.wp.mil.pl
|
Oferty wnioski dostepne |
3 Regionalna Baza Logistyczna w Krakowie, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, kancelaria jawna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów biurowych
|
Numer referencyjny |
127/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-09-28T00:00:00+02:00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5
pkt. 1 ustawy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian w umowie, na mocy porozumienia stron w następujących przypadkach i na następujących warunkach:
1) zmiany terminów, o których mowa w umowie - gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe zachowanie terminów, o których mowa w umowie, o czas w którym z powodu wystąpienia siły wyższej umowa nie mogła być realizowana; za siłę wyższa uważa się w szczególności strajki, zamieszki, działania wojenne, zamknięcie granic, pożar, powódź, trzęsienia ziemi i inne klęski żywiołowe, zmianę przepisów prawnych, działania organów państwowych, samorządowych i instytucji cywilnych i wojskowych, których współdziałanie jest niezbędne w celu realizacji niniejszej umowy, a których udział w realizacji umowy wynika z przepisów prawa, akty o charakterze terrorystycznym;
2) przedłużenia terminu wykonania umowy – o okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą lub sądem powszechnym, w przypadku gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; dla celów niniejszej umowy przyjmuje się, że momentem rozpoczęcia postępowania odwoławczego jest dzień doręczenia Zamawiającemu odwołania zaś momentem zakończenia dzień uznania odwołania przez Zamawiającego bądź dzień wydania postanowienia lub wyroku przez KIO;
3) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawnych ( np. VAT) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia – zgodnie ze zmienionymi przepisami;
4) zmniejszenia ceny jednostkowej netto- w każdym czasie na wniosek Wykonawcy, zgodnie z tym wnioskiem;
5) zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia – w każdym czasie za jego zgodą, a także w przypadku dokonania w umowie zmian,
o których mowa w pkt od 6 do 8;
6) zmiany poszczególnych pozycji asortymentowych stanowiących przedmiot umowy – gdy przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku pod warunkiem, że wyrób zamienny będzie równoważny z wymaganym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz że cena jednostkowa netto nie ulegnie zwiększeniu;
7) zmiany pozycji asortymentowych stanowiących przedmiot umowy – w każdym czasie, kiedy Wykonawca zaoferuje Zamawiającemu wyrób o parametrach lepszych aniżeli zaoferowany w ofercie, pod warunkiem, że cena jednostkowa netto nie ulegnie podwyższeniu;
8) rezygnacji z dostarczenia poszczególnych pozycji asortymentowych – w każdym czasie na wniosek Zamawiającego za zgodą Wykonawcy;
9) zmiany bądź rezygnacji z odbioru zgodnie z wymaganiami AQAP - na wniosek Gestora, bądź RPW;
10) zmiany podwykonawcy – w każdym czasie za zgodą Zamawiającego;
11) innych postanowień umowy – jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej bądź zmianą wytycznych (poleceń) przełożonych Zamawiającego, o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy – zgodnie ze zmienionymi przepisami, wytycznymi bądź poleceniami.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w razie zaistnienia sytuacji określonych w art. 144 ust. 1 pkt od 2 do 6 ustawy prawo zamówień publicznych.
Za zmiany nieistotne uważa się między innymi ale nie wyłącznie zmiany w symbolu katalogowym, zmiany symbolu indeksowego JIM, zmianę Odbiorcy, zmianę miejsca dostawy – w przypadku zmiany Odbiorcy bądź dyslokacji jednostki wojskowej będącej Odbiorcą.
|
IV 4 4 data |
2018-08-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|