DZIERŻAWA KSEROKOPIAREK DLA POTRZEB PROKURATUR OKRĘGU KIELECKIEGO

Publication date 2018-07-25
End date 2018-08-02 00:00:00
Instytucja Prokuratura Okręgowa w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594363-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301211004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 42 szt. kserokopiarek monochromatycznych dla potrzeb prokuratur okręgu kieleckiego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d3ee89fc-1348-42db-80cc-bb20f762f8a8
Biuletyn 594363-N-2018
Zamawiajacy nazwa Prokuratura Okręgowa w Kielcach
Regon 31300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25352
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 3649941, 3649974
Zamawiajacy fax 413 649 994
Zamawiajacy email przetarg@prokuratura.kielce.pl
Adres strony url www.prokuratura.kielce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.prokuratura.kielce.pl
Nazwa nadana zamowieniu DZIERŻAWA KSEROKOPIAREK DLA POTRZEB PROKURATUR OKRĘGU KIELECKIEGO
Numer referencyjny PO VII WB 261.15.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 42 szt. kserokopiarek monochromatycznych dla potrzeb prokuratur okręgu kieleckiego.
Cpv glowny przedmiot 30121100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający w razie zaistnienia potrzeby przewiduje udzielanie zamówień polegających na powtórzeniu powyższych dostaw o wartości nieprzekraczającej 30 % wartości podpisanej umowy. Jednocześnie zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości dzierżawionych kserokopiarek w ilości 10 szt.
Okres w miesiacach 48
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek ten spełnią ci wykonawcy, którzy złożą odpowiednie oświadczenie, iż posiadają środki potrzebne do wykonania zamówienia oraz że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał co najmniej jedną dostawę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tzn. dzierżawy lub najmu urządzeń kopiujących o wartości kontraktu nie mniej niż 70.000 zł brutto/rok.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania przetargowego.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu przetargowym.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci wykaz wykonanych lub wykonywanych dzierżaw kserokopiarek.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy: a) w przypadku zmian stawek podatku od towarów i usług, wprowadzanych na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy a przed wykonaniem przez wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia. Wynagrodzenie wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług, b) w przypadku zmiany zapisów tzw. nieistotnych dla zakresu wykonania zadania (np. poprawienie oczywistej omyłki, zmiana adresu wykonawcy, zmiana nazwy wykonawcy itp.), c) w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego:  powierzenie podwykonawcom innej części usług niż wskazana w ofercie wykonawcy,  zmiana podwykonawcy na etapie realizacji usług, d) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu objętego przedmiotem zamówienia oraz nie będzie to związane ze zmianą zakresu i wartości przedmiotu zamówienia.
IV 4 4 data 2018-08-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas reakcji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)