GuidZP400 |
9b1de1d3-9e93-4aa7-a4c7-f32763ac2182
|
Biuletyn |
572905-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowe Centrum Medyczne sp. z o.o.
|
Regon |
14220354600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ks. Piotra Skargi
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Grójec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
48 664 91 01
|
Zamawiajacy fax |
48 664 21 81
|
Zamawiajacy email |
renata.kazusek@pcmg.pl
|
Adres strony url |
www.pcmg.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka prawa handlowego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pcmg.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pcmg.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Grójcu przy ul. Ks. Piotra Skargi 10 w sekretariacie Budynek D, osobiści lub za pośrednictwem operatora pocztowego w terminie do 02.08.2018r. do godz.12:00.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiatowe Centrum Medyczne w Grójcu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 05-600 Grójec ul. Ks. Piotra Skargi 10 w Sekretariacie Budynek D.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa nabiału dla potrzeb Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu Sp. z o.o.
|
Numer referencyjny |
PCMG/P-30/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywny zakup i dostawa nabiału dla potrzeb Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu Sp. z o.o.
|
Cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, gdy Wykonawca udokumentuje, że posiada: zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U.
z 2006r. nr 171 poz. 1225).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, gdy Wykonawca udokumentuje, że: dysponuje środkiem transportu przystosowanymi do przewozu żywności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 19 grudnia 2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (Dz. U. z 2003r. nr 21, poz. 179).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a/ Dokument potwierdzający posiadanie środka transportu przystosowanego do przewozu żywności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 19 grudnia 2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (Dz. U. z 2003r. nr 21, poz. 179) - aktualne na dzień składania ofert.
b/ zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. nr 171 poz. 1225) - aktualne na dzień składania ofert.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Warunki zmiany umowy zostały zawarte w SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-08-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|