Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Politechniki Wrocławskiej

Publication date 2018-07-25
End date 2018-08-07 00:00:00
Instytucja Politechnika Wrocławska
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594174-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 300000009
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Politechniki Wrocławskiej Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu.
Zamówienie dotyczy dostawy do komórek organizacyjnych Zamawiającego na terenie Wrocławia następujących materiałów: tonerów, tuszy, taśm, folii i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących
- fabrycznie nowych,
- nie refabrykowane,
- wyprodukowane z nowych elementów
- kompatybilnych z urządzeniami Zamawiającego,
- parametrami i rodzajem odpowiadających wyszczególnionym w Załączniku Nr 3 do SIWZ,
- nie regenerowanych,
- nie używanych,
- nie uszkodzonych,
- oryginalnie zapakowanych,
2. Szczegółowy wykaz, rodzaje i ilości materiałów eksploatacyjnych zostały określone w Załączniku Nr 3 do SIWZ - Formularzu asortymentowo-cenowym. Podane w Załączniku Nr 3 do SIWZ ilości materiałów eksploatacyjnych są wielkościami szacunkowymi.
3. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Dostarczane materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z legalnego oficjalnego kanału dystrybucji producenta.
5. Zaoferowane materiały eksploatacyjne muszą spełniać minimalne wymagania określone szczegółowo w Załączniku nr 3 do SIWZ, mają być nowe, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne i gotowe do pracy oraz posiadać min. 12-miesięczny okres ważności (licząc od daty dostawy do Zamawiającego).
6. W przypadku wszystkich materiałów eksploatacyjnych, przedmiot zamówienia musi posiadać na opakowaniu oznaczenie producenta, wskazanie nazwy i symbolu sprzętu, z którym jest kompatybilny, słowne oznaczenie koloru tonera czy tuszu oraz datę ważności.
7. Zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne mają być nowe, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne i gotowe do pracy. Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie gorszych niż wskazane powyżej oraz:
a) fabrycznie nowy, nie regenerowany, nie refabrykowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą:
- ISO 9001:2000 lub równoważną, tj. dokumentem potwierdzającym odpowiednie stosowanie równoważnych środków zapewnienia jakości, w zakresie co najmniej takim jak wymieniona norma ISO.
- ISO 14001 lub równoważną, tj. dokumentem potwierdzającym odpowiednie stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem.
b) opakowany hermetycznie, bez śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania,
c) który uzyskał wyniki nie gorsze od wyników towarów oryginalnych zalecanych przez producentów sprzętu, zgodnie z normami,
- ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych,
- ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych,
- ISO/IEC 24711 dla wkładów drukujących,
- ISO/IEC 24712 dla nabojów kolorowych do drukarek atramentowych,
W przypadku oferowania artykułów równoważnych dokument potwierdzający, że przedmiot zamówienia odpowiada normom, tj. na potwierdzenie, że oferowane artykuły spełniają wymagania zamawiającego określone w ww podpunkcie, Wykonawca winien przedstawić zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że zaoferowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym: dla każdej zaoferowanej pozycji równoważnej oraz potwierdzać osiągnięcie przez dany artykuł wyniku nie gorszego od wyników towarów oryginalnych zalecanych przez producentów sprzętu,
d) który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu (w szczególności dotyczy krycia i odwzorowania koloru, brak śladów zabrudzeń na drukowanych stronach, nie wysypywanie proszku tonera podczas montażu i eksploatacji);
e) który nie ogranicza pełnej współpracy z oprogramowaniem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, informującym o liczbie wydrukowanych stron, i po ich montażu na panelach kontrolnych sprzętów lub ekranach monitorów nie pojawią się komunikaty o braku lub niekompatybilności materiału eksploatacyjnego
f) który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innych praw własności intelektualnej,
g) w którym wszystkie części są nowe, w szczególności głowica, bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny,
h) nie powodują dodatkowych czynności (np. w kserokopiarce usuwanie resztek zużytego tonera z pojemnika i czyszczenie wywoływacza) oraz nie powodują wyłączenia żadnych opcji w urządzeniach (np. trybu ekonomicznego w urządzeniach drukujących),
i) zachowuje bądź przewyższa normy, parametry i standardy, jakimi cechują się artykuły wyspecyfikowane przez Zamawiającego w Załączniku nr 3 do SIWZ.
UWAGA
Wymienionych dokumentów, o których mowa w pkt. 7 nie należy załączać do oferty. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony odrębnym pismem o terminie i miejscu ich dostarczenia.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane materiały eksploatacyjne są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego i spełniają wymagania określone w SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a6104c49-fb1c-4540-b8aa-87e03b524945
Biuletyn 594174-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Wrocławska
Regon 55181193009000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50370
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 202 182,32
Zamawiajacy fax 713 202 143
Zamawiajacy email bzp@pwr.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi@pwr.edu.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi@pwr.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Komunikacja elektroniczna wymaga Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, 50-370 Wrocław.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Politechniki Wrocławskiej
Numer referencyjny ZP/BZP/290/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Politechniki Wrocławskiej Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu. Zamówienie dotyczy dostawy do komórek organizacyjnych Zamawiającego na terenie Wrocławia następujących materiałów: tonerów, tuszy, taśm, folii i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących - fabrycznie nowych, - nie refabrykowane, - wyprodukowane z nowych elementów - kompatybilnych z urządzeniami Zamawiającego, - parametrami i rodzajem odpowiadających wyszczególnionym w Załączniku Nr 3 do SIWZ, - nie regenerowanych, - nie używanych, - nie uszkodzonych, - oryginalnie zapakowanych, 2. Szczegółowy wykaz, rodzaje i ilości materiałów eksploatacyjnych zostały określone w Załączniku Nr 3 do SIWZ - Formularzu asortymentowo-cenowym. Podane w Załączniku Nr 3 do SIWZ ilości materiałów eksploatacyjnych są wielkościami szacunkowymi. 3. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Dostarczane materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z legalnego oficjalnego kanału dystrybucji producenta. 5. Zaoferowane materiały eksploatacyjne muszą spełniać minimalne wymagania określone szczegółowo w Załączniku nr 3 do SIWZ, mają być nowe, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne i gotowe do pracy oraz posiadać min. 12-miesięczny okres ważności (licząc od daty dostawy do Zamawiającego). 6. W przypadku wszystkich materiałów eksploatacyjnych, przedmiot zamówienia musi posiadać na opakowaniu oznaczenie producenta, wskazanie nazwy i symbolu sprzętu, z którym jest kompatybilny, słowne oznaczenie koloru tonera czy tuszu oraz datę ważności. 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne mają być nowe, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne i gotowe do pracy. Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie gorszych niż wskazane powyżej oraz: a) fabrycznie nowy, nie regenerowany, nie refabrykowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą: - ISO 9001:2000 lub równoważną, tj. dokumentem potwierdzającym odpowiednie stosowanie równoważnych środków zapewnienia jakości, w zakresie co najmniej takim jak wymieniona norma ISO. - ISO 14001 lub równoważną, tj. dokumentem potwierdzającym odpowiednie stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem. b) opakowany hermetycznie, bez śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania, c) który uzyskał wyniki nie gorsze od wyników towarów oryginalnych zalecanych przez producentów sprzętu, zgodnie z normami, - ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, - ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, - ISO/IEC 24711 dla wkładów drukujących, - ISO/IEC 24712 dla nabojów kolorowych do drukarek atramentowych, W przypadku oferowania artykułów równoważnych dokument potwierdzający, że przedmiot zamówienia odpowiada normom, tj. na potwierdzenie, że oferowane artykuły spełniają wymagania zamawiającego określone w ww podpunkcie, Wykonawca winien przedstawić zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że zaoferowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym: dla każdej zaoferowanej pozycji równoważnej oraz potwierdzać osiągnięcie przez dany artykuł wyniku nie gorszego od wyników towarów oryginalnych zalecanych przez producentów sprzętu, d) który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu (w szczególności dotyczy krycia i odwzorowania koloru, brak śladów zabrudzeń na drukowanych stronach, nie wysypywanie proszku tonera podczas montażu i eksploatacji); e) który nie ogranicza pełnej współpracy z oprogramowaniem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, informującym o liczbie wydrukowanych stron, i po ich montażu na panelach kontrolnych sprzętów lub ekranach monitorów nie pojawią się komunikaty o braku lub niekompatybilności materiału eksploatacyjnego f) który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innych praw własności intelektualnej, g) w którym wszystkie części są nowe, w szczególności głowica, bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, h) nie powodują dodatkowych czynności (np. w kserokopiarce usuwanie resztek zużytego tonera z pojemnika i czyszczenie wywoływacza) oraz nie powodują wyłączenia żadnych opcji w urządzeniach (np. trybu ekonomicznego w urządzeniach drukujących), i) zachowuje bądź przewyższa normy, parametry i standardy, jakimi cechują się artykuły wyspecyfikowane przez Zamawiającego w Załączniku nr 3 do SIWZ. UWAGA Wymienionych dokumentów, o których mowa w pkt. 7 nie należy załączać do oferty. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony odrębnym pismem o terminie i miejscu ich dostarczenia. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane materiały eksploatacyjne są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego i spełniają wymagania określone w SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 1. Umowa zostaje zawarta na 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu trwania umowy do 6 miesięcy w sytuacji niewykorzystania całości przedmiotu umowy. 2. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 2 dostawy (każda w ramach jednej umowy) o wartości min. 400 000,00 zł brutto każda, polegające na sukcesywnej - w okresie co najmniej rocznym, dostawie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek musi być spełniony przynajmniej przez jednego z wykonawców.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp; 2) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów:  odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp;  oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. 3) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.3) niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek musi być spełniony przynajmniej przez jednego z wykonawców.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz Ofertowy Wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Opis oferowanego przedmiotu zamówienia pozwalający stwierdzić zgodność z opisem przedmiotu zamówienia – odpowiednio wypełniony i podpisany Załącznik nr 3 do SIWZ w formie papierowej oraz na nośniku elektronicznym (płyta CD lub pendrive); 3) (jeżeli dotyczy) zobowiązanie podmiotów trzecich; 4) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo (zgodnie z rozdz. IX pkt 1.2) SIWZ); 5) (jeżeli dotyczy) wykazanie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. IX pkt 5 SIWZ).
Czy wadium 1
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wys.: 27 000,00 PLN.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zamieścił projekty umowy, która określa warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego: Załącznik nr 4. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w zakresie powstania konieczności dostosowania zapisów Umowy do zmian w obowiązującej legislacji, polegającej przede wszystkim na obowiązku zastosowania nowych stawek podatku VAT od towarów i usług.
IV 4 4 data 2018-08-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)