GuidZP400 |
132ea691-fb00-4487-ae61-db149f9e96a4
|
Biuletyn |
595331-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Oleśnie
|
Regon |
30658400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Klonowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olesno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
46300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
343 582 855
|
Zamawiajacy fax |
343 582 247
|
Zamawiajacy email |
dz.szpitalolesno@op.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalolesno.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przebudowa budynku szpitala - oddziałów ginekologiczno – położniczego i noworodkowego w ZOZ Olesno – II etap
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalolesno.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalolesno.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, za pośrednictwem kuriera, posłańca lub operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Oleśnie ul. Klonowa 1 46-300 Olesno
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wyrobów medycznych – stół operacyjny wraz z meblami medycznymi na salę cięć.
|
Numer referencyjny |
ZP1 – 18/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Lampa operacyjno-zabiegowa LED na statywie jezdnym; Lampa zabiegowa na statywie jezdnym; Stolik narzędziowy chirurgiczny; Stolik podręczny zabiegowy; Stolik narzędziowy typu bocian podnoszony hydraulicznie; Stolik zabiegowy; Stół operacyjny z oprzyrządowaniem przeznaczony do zabiegów ginekologicznych; Wkład do mycia obuwia chirurgicznego; Wkład do mycia narzędzi chirurgicznych; Wózek do dezynfekcji narzędzi; Wózek do transportu pacjenta; Wózek załadowczy do mycia tac z narzędziami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
opisy, fotografie oraz inne materiały jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez zamawiającego, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego
|
Inne dokumenty niewymienione |
- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 SIWZ
- formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 3 SIWZ
- oświadczenie że zaoferowane wyroby medyczne będące przedmiotem zamówienia spełniają wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w załączniku nr 1 SIWZ, są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami, posiadają wymagane prawem ważne atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty CE itp. wraz z zapewnieniem że odpowiednie dokumenty zostaną przesłane na każde żądanie zamawiającego.
- oświadczenie Wykonawcy że oferowane wyroby medyczne będące przedmiotem zamówienia są kompletne i gotowe do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
- informacja o warunkach serwisu i gwarancji – Załącznik nr 7 SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-08-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|