GuidZP400 |
be183e1b-0bb1-4a75-8a9a-854b757030fc
|
Biuletyn |
595179-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach
|
Regon |
71158660400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kazimierzowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Siedlce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
08110
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
256 326 459
|
Zamawiajacy fax |
256 325 584
|
Zamawiajacy email |
admi.wiw@wiw.siedlce.com
|
Adres strony url |
www.wiw.mazowsze.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wiw.mazowsze.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wiw.mazowsze.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach ul. Kazimierzowska 29; 08-110 Siedlce.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa końcówek do pipet dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
|
Numer referencyjny |
WIW-AD.272.73.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa końcówek do pipet dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie - zgodnie z Rozdziałem XVI SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 PZP). Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące: (1) kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, (2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz (3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. specyfikacja oferowanego przedmiotu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do SIWZ; 2. oświadczenie producenta, że końcówki w połączeniu z posiadaną przez Zamawiającego pipetą umożliwiają uzyskanie wymaganej precyzji i dokładności wyznaczonej zgodnie z normą PN EN ISO 8655-2 – dla poz. 1-5. Oświadczenie jest wymagane w przypadku, gdy producentem zaoferowanych końcówek nie jest producent pipety.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w zakresie: 1. zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w związku z zaistnieniem okoliczności uniemożliwiających wykonanie dostaw niezależnych od Wykonawcy; 2. zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
W przypadku, gdyby oferta zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu Ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz.1503 z późn. zm.), Wykonawca winien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępniane. Informacje te – powinny być opatrzone klauzulą: „nie udostępniać innym uczestnikom postępowania, informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji” i umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu (tj. w odrębnej kopercie oznakowanej literką „B”) trwale ze sobą połączone i ponumerowane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust.4 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2018-08-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim. Wszelkie dokumenty i oświadczenia w językach obcych należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język plolski.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Informacja o sposobie przetwarzania danych osobowych w Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii z siedzibą w Siedlcach w związku z realizacją zamówień publicznych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Mazowiecki Wojewódzki Lekarz Weterynarii.
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych jest możliwy w formie elektronicznej na skrzynkę iod@wiw.mazowsze.pl lub telefonicznie 25 632 64 59 w. 38.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę końcówek do pipet dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie - nr sprawy: WIW-AD.272.73.2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późniejszymi zmianami), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|