Dostawa mebli biurowych dla potrzeb wydziałów Urzędu Miasta Torunia

Publication date 2018-07-26
End date 2018-08-09 00:00:00
Instytucja Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593204-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli biurowych na potrzeby wydziałów Urzędu Miasta Torunia.
1.2. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dostarczy meble do miejsc wskazanych w załączniku do umowy oraz wniesie i zamontuje meble.
Wykonawca zapewnia, że użyte do produkcji mebli materiały będą zgodne z obowiązującymi przepisami, normami i normatywami technicznymi obowiązującymi w Polsce.
Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawiera załączniki do wzoru umowy.
1.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
1.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
1.5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 955a843c-eec0-4c77-b0e4-3b8040a420b3
Biuletyn 593204-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
Regon 59690300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wały gen. Sikorskiego
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 566 118 713
Zamawiajacy fax 566 118 622
Zamawiajacy email bzp@um.torun.pl
Adres strony url www.bip.torun.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.torun.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.torun.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Torunia, Biuro Obsługi Urzędu , ul. Wały gen. Sikorskiego 8, kancelaria , 87-100 Toruń
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli biurowych dla potrzeb wydziałów Urzędu Miasta Torunia
Numer referencyjny 127/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli biurowych na potrzeby wydziałów Urzędu Miasta Torunia. 1.2. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dostarczy meble do miejsc wskazanych w załączniku do umowy oraz wniesie i zamontuje meble. Wykonawca zapewnia, że użyte do produkcji mebli materiały będą zgodne z obowiązującymi przepisami, normami i normatywami technicznymi obowiązującymi w Polsce. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawiera załączniki do wzoru umowy. 1.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 1.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 1.5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp, w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji, jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałyby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji tj. dostawa wraz z montażem mebli biurowych do poszczególnych wydziałów UMT. Wartość całkowita nie może przekroczyć 2 086,61 zł netto. Udzielenie powyższego zamówienia jest jednostronną, uznaniową decyzją Zamawiającego i jest zależne od ograniczeń budżetowych oraz zadowolenia z jakości dostawi świadczonych w ramach zamówienia podstawowego. Czas trwania umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia na dodatkowe dostawy nie może przekroczyć 3 lat.
Okres w dniach 20
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie dotyczy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 2 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 4). 3. Oświadczenia : - oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy ). - Wykonawca na podstawie art. 36 b ust. 1 ustawy PZP składa oświadczenie jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców - oświadczenie składane w przypadku korzystania z podwykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-08-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji w miesiącach - nie krócej niż 12 miesięcy , nie dłużej niż 36 miesięcy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)