Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Przedszkola Gminnego „Pszczółka Maja” w Pszczółkach w ramach projektu „Bo jakie początki, takie będzie wszystko” - rozwój edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Pszczółki

Publication date 2018-07-26
End date 2018-08-07 00:00:00
Instytucja Przedszkole Gminne w Pszczółkach
Miejscowość Pszczółki
Województwo pomorskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594431-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391621006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę pomocy dydaktycznych do Przedszkola Gminnego w Pszczółkach w ramach projektu „Bo jakie początki, takie będzie wszystko” - rozwój edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Pszczółki.
Zamówienie zostało podzielone na poniższe części:
Część I – Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć Klub Małych Przyrodników, Mali Odkrywcy i Przedsiębiorczy Przedszkolak,
Część II – Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć Tanecznych i Rytmiki,
Część III – Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć Młodzi Projektanci.
Szczegółowy opis poszczególnych elementów zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1.1, 1.2, 1.3 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w załącznikach do SIWZ, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem oraz musi zapewniać dostępność dla wszystkich użytkowników.
Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone do Przedszkola Gminnego w Pszczółkach, włącznie z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia.
Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SIWZ i załącznikach do SIWZ zostały wskazane do opisu asortymentu znaki towarowe lub pochodzenie – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrażenia „typu” / „równoważne”, co oznacza, że oferowany asortyment ma posiadać parametry (techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe) takie same lub lepsze od opisanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia mają za zadanie jedynie sprecyzowanie wymagań jakościowych i są podane jako przykładowe.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 576f5292-b008-4c5a-a4ed-58ba5d1bdee4
Biuletyn 594431-N-2018
Zamawiajacy nazwa Przedszkole Gminne w Pszczółkach
Regon 19058169900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szkolna
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Pszczółki
Zamawiajacy kod pocztowy 83-032
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 682 92 46
Zamawiajacy email przedszkolepszczolka@interia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.pszczolki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście lub pocztą
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 83-032 Pszczółki, ul. Pomorska 18
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Przedszkola Gminnego „Pszczółka Maja” w Pszczółkach w ramach projektu „Bo jakie początki, takie będzie wszystko” - rozwój edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Pszczółki
Numer referencyjny ZP/PG/10/2018/JS
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Nie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Wszystkie części
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę pomocy dydaktycznych do Przedszkola Gminnego w Pszczółkach w ramach projektu „Bo jakie początki, takie będzie wszystko” - rozwój edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Pszczółki. Zamówienie zostało podzielone na poniższe części: Część I – Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć Klub Małych Przyrodników, Mali Odkrywcy i Przedsiębiorczy Przedszkolak, Część II – Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć Tanecznych i Rytmiki, Część III – Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć Młodzi Projektanci. Szczegółowy opis poszczególnych elementów zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1.1, 1.2, 1.3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w załącznikach do SIWZ, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem oraz musi zapewniać dostępność dla wszystkich użytkowników. Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone do Przedszkola Gminnego w Pszczółkach, włącznie z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SIWZ i załącznikach do SIWZ zostały wskazane do opisu asortymentu znaki towarowe lub pochodzenie – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrażenia „typu” / „równoważne”, co oznacza, że oferowany asortyment ma posiadać parametry (techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe) takie same lub lepsze od opisanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia mają za zadanie jedynie sprecyzowanie wymagań jakościowych i są podane jako przykładowe.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) dwóch dostaw polegających na: - dla części I dostawie pomocy dydaktycznych o wartości co najmniej 10.000,00 zł każda; - dla części II dostawie pomocy dydaktycznych o wartości co najmniej 2.000,00 zł każda; - dla części III dostawie pomocy dydaktycznych o wartości co najmniej 8.000,00 zł każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia warunku zdolności technicznej, o której mowa w pkt 5.1.2.1. SIWZ, wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – z wykorzystaniem załączonego wzoru – załącznik nr 4 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu Wykonawcy w terminie 3 dni po zamieszczeniu na stronie internetowej Zamawiającego informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty, składają oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia, w zakresie: 1) zmiany terminu realizacji umowy na skutek: a) przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych, b) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie niemożliwe do przewidzenia, na które Strony nie mają wpływu i są przez Strony niemożliwe do pokonania, a w szczególności: klęski żywiołowe, wojny, stany nadzwyczajne, zamknięcie granic, które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin jej realizacji, c) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, jeżeli Zamawiający uzna je za zasadne, We wszystkich ww. przypadkach termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania okoliczności, 2) zmian osobowych: a) zmiana osób odpowiedzialnych za prawidłowe świadczenie usług ze strony Wykonawcy, b) zmiana osób upoważnionych do kontaktów, odpowiedzialny za realizację umowy w imieniu Wykonawcy/ Zamawiającego, 3) podwykonawców: a) w przypadku wprowadzenia nowego podwykonawcy, b) rezygnacji podwykonawcy, 4) pozostałych zmian: a) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje zmniejszenie wartości zamówienia), b) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, c) rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, d) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy. e) zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, na skutek zmiany zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 2. Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana jest spowodowana uchybieniem lub naruszeniem umowy przez Wykonawcę i w takim przypadku koszty dodatkowe związane ze zmianami ponosi Wykonawca. 3. W szczególnych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości kar umownych. 4. Wszystkie powyższe zmiany stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: a) zmiana danych teleadresowych, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego).
IV 4 4 data 2018-08-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć Klub Małych Przyrodników, Mali Odkrywcy i Przedsiębiorczy Przedszkolak
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę pomocy dydaktycznych do Przedszkola Gminnego w Pszczółkach w ramach projektu „Bo jakie początki, takie będzie wszystko” - rozwój edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Pszczółki. Zamówienie zostało podzielone na poniższe części: Część I – Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć Klub Małych Przyrodników, Mali Odkrywcy i Przedsiębiorczy Przedszkolak, Część II – Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć Tanecznych i Rytmiki, Część III – Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć Młodzi Projektanci. Szczegółowy opis poszczególnych elementów zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1.1, 1.2, 1.3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w załącznikach do SIWZ, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem oraz musi zapewniać dostępność dla wszystkich użytkowników. Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone do Przedszkola Gminnego w Pszczółkach, włącznie z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SIWZ i załącznikach do SIWZ zostały wskazane do opisu asortymentu znaki towarowe lub pochodzenie – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrażenia „typu” / „równoważne”, co oznacza, że oferowany asortyment ma posiadać parametry (techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe) takie same lub lepsze od opisanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia mają za zadanie jedynie sprecyzowanie wymagań jakościowych i są podane jako przykładowe.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć Tanecznych i Rytmiki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę pomocy dydaktycznych do Przedszkola Gminnego w Pszczółkach w ramach projektu „Bo jakie początki, takie będzie wszystko” - rozwój edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Pszczółki. Zamówienie zostało podzielone na poniższe części: Część I – Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć Klub Małych Przyrodników, Mali Odkrywcyi Przedsiębiorczy Przedszkolak, Część II – Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć Tanecznych i Rytmiki, Część III – Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć Młodzi Projektanci. Szczegółowy opis poszczególnych elementów zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1.1, 1.2, 1.3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w załącznikach do SIWZ, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem oraz musi zapewniać dostępność dla wszystkich użytkowników. Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone do Przedszkola Gminnego w Pszczółkach, włącznie z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SIWZ i załącznikach do SIWZ zostały wskazane do opisu asortymentu znaki towarowe lub pochodzenie – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrażenia „typu” / „równoważne”, co oznacza, że oferowany asortyment ma posiadać parametry (techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe) takie same lub lepsze od opisanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia mają za zadanie jedynie sprecyzowanie wymagań jakościowych i są podane jako przykładowe.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć Młodzi Projektanci
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę pomocy dydaktycznych do Przedszkola Gminnego w Pszczółkach w ramach projektu „Bo jakie początki, takie będzie wszystko” - rozwój edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Pszczółki. Zamówienie zostało podzielone na poniższe części: Część I – Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć Klub Małych Przyrodników, Mali Odkrywcyi Przedsiębiorczy Przedszkolak, Część II – Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć Tanecznych i Rytmiki, Część III – Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć Młodzi Projektanci. Szczegółowy opis poszczególnych elementów zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1.1, 1.2, 1.3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w załącznikach do SIWZ, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem oraz musi zapewniać dostępność dla wszystkich użytkowników. Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone do Przedszkola Gminnego w Pszczółkach, włącznie z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SIWZ i załącznikach do SIWZ zostały wskazane do opisu asortymentu znaki towarowe lub pochodzenie – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrażenia „typu” / „równoważne”, co oznacza, że oferowany asortyment ma posiadać parametry (techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe) takie same lub lepsze od opisanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia mają za zadanie jedynie sprecyzowanie wymagań jakościowych i są podane jako przykładowe.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Doświadczenie Wykonawcy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)