Zakup aparatury i sprzętu medycznego dla Oddziału Nefrologicznego ze Stacją Dializ

Publication date 2018-07-26
End date 2018-08-06 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Zespolony
Miejscowość Leszno
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 595050-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001, 331920002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zakup aparatury i sprzętu medycznego dla Oddziału Nefrologicznego ze Stacją Dializ Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Lesznie - zgodnie z warunkami, opisem i ilością określoną w Załączniku nr 18.2.1 -4 do SIWZ „Formularz wymaganych / oferowanych parametrów”.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Zakup aparatury i sprzętu medycznego dla Oddziału Nefrologicznego ze Stacją Dializ Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Lesznie wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem oraz szkoleniem personelu Zamawiającego z podziałem na 4 zadania/pakiety:

Pakiet nr 1(3) – Waga łóżkowa najazdowa – 1 szt.
Pakiet nr 2(6) – Ssak próżniowy – 1 szt
Pakiet nr 3(7) – Wózek reanimacyjny – 1 szt.
Pakiet nr 4(12) – System parawanów do Sali Intensywnego Nadzoru Nefrologicznego – 1 kpl.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1a182ab0-8ef6-42df-b505-fe4375755ba7
Biuletyn 595050-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Zespolony
Regon 00031023200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kiepury
Zamawiajacy adres numer domu 45
Zamawiajacy miejscowosc Leszno
Zamawiajacy kod pocztowy 64100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon (65) 5253100,5253761,5253764
Zamawiajacy fax (65) 526 82 94
Zamawiajacy email zamowienia@wsz.leszno.pl; przetargi@wsz.leszno.pl
Adres strony url www.wsz.leszno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wsz.leszno.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wsz.leszno.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga składania ofert w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Zespolony w Lesznie ul. Kiepury 45, 64-100 Leszno pok. 21
Nazwa nadana zamowieniu Zakup aparatury i sprzętu medycznego dla Oddziału Nefrologicznego ze Stacją Dializ
Numer referencyjny DZ-751-51/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Zakup aparatury i sprzętu medycznego dla Oddziału Nefrologicznego ze Stacją Dializ Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Lesznie - zgodnie z warunkami, opisem i ilością określoną w Załączniku nr 18.2.1 -4 do SIWZ „Formularz wymaganych / oferowanych parametrów”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zakup aparatury i sprzętu medycznego dla Oddziału Nefrologicznego ze Stacją Dializ Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Lesznie wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem oraz szkoleniem personelu Zamawiającego z podziałem na 4 zadania/pakiety: Pakiet nr 1(3) – Waga łóżkowa najazdowa – 1 szt. Pakiet nr 2(6) – Ssak próżniowy – 1 szt Pakiet nr 3(7) – Wózek reanimacyjny – 1 szt. Pakiet nr 4(12) – System parawanów do Sali Intensywnego Nadzoru Nefrologicznego – 1 kpl.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: – do 30 dni od daty podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6.1.2. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (składany na wezwanie Zamawiającego na postawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp), 6.1.3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 18.5. do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu wykazania spełnianie przez oferowane dostawy, wymagań określonych przez Zamawiającego wykonawca składa wraz z ofertą: 1. Wypełniony formularz „Formularz wymaganych/oferowanych parametrów” - z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 18.2.1-4 do SIWZ, UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pól i pozycji „Formularza asortymentowo-cenowego”. W przypadku braku nr katalogowego, nazwy producenta, lub innych niewypełnionych pozycji i braku powyższych danych w innych załączonych dokumentach oferta nie podlega uzupełnieniu i zostanie odrzucona. Nie dopuszcza się wprowadzania przez wykonawcę jakichkolwiek zmian merytorycznych w treści wzorów załączonych dokumentów. Jeżeli dojdzie do modyfikacji treści SIWZ każdy Wykonawca musi zmienić opis zamówienia zgodnie z modyfikacją specyfikacji dotyczącą przedmiotu zamówienia. 2. Dokumenty charakteryzujące oferowane produkty zgodnie z pkt. 3.3.3. SIWZ (np. firmowe materiały informacyjne producenta, katalogi, ulotki, foldery, opisy techniczne lub inne posiadane dokumenty) 3. Deklaracja zgodności lub inne dokumenty potwierdzające, że oferowane urządzenie medyczne jest dopuszczone do obrotu i używania - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (tj. Dz.U. 2017 poz. 211) – dotyczy pakietu 2(6), 3(7).
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony Formularz ofertowy 2) Pełnomocnictwo jeśli dotyczy. 3) Jeżeli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1.2. SIWZ: a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności przy spełnieniu przesłanek zawartych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2018-08-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1(3)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: – do 30 dni od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 1(3) – Waga łóżkowa najazdowa – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2(6)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: – do 30 dni od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2(6) – Ssak próżniowy – 1 szt
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 (7)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: – do 30 dni od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 3(7) – Wózek reanimacyjny – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4(12)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: – do 30 dni od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 4(12) – System parawanów do Sali Intensywnego Nadzoru Nefrologicznego – 1 kpl.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Warunki gwarancji i rękojmi
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)