GuidZP400 |
fb70e9e5-9279-456a-8239-a323e86a8a13
|
Biuletyn |
594791-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Ogólny im. dr Witolda Ginela w Grajewie
|
Regon |
45066682200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Konstytucji 3 Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
34
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Grajewo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
19200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
86 272 36 13
|
Zamawiajacy fax |
86 272 36 13
|
Zamawiajacy email |
zaopatrzenie@post.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-grajewo.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-grajewo.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-grajewo.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę można złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem kuriera na adres siedziby Zamawiającego. Obowiązuje forma pisemna.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Ogólny im. dr Witolda Ginela w Grajewie, ul. Konstytucji 3 Maja 34, 19-200 Grajewo
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z sukcesywną dostawą drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowego użytku
|
Numer referencyjny |
ZP 04/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup wraz z sukcesywną dostawą drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowego użytku”, szczegółowo opisanych w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 2 tj. zwanym Formularzem cenowym do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – dalej zwanej „ SIWZ”.
2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia tj. Załącznik nr 2 na 6 ofert częściowych zwanych Pakietami od 1-6.
3. Wykonawca może złożyć ofertę do wszystkich części zamówienia/Pakietów .
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis w właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń ani dokumentów w tym zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu i używania na zasadach określonych ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. z dn. 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych, Nr 107, poz. 679). W przypadku wątpliwości Zamawiający może zażądać dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie parametrów/warunków, które zostały określone w Załączniku nr 2. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy,
2. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz Cenowy,
3. Zaparafowany Projekt Umowy,
4. Oryginał lub poświadczona notarialnie kopii Pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana w dokumencie wymienionym w Rozdz. IX ust. 1 SIWZ.
5. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 Ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
6. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
7. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
IV 4 4 data |
2018-08-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki do zabezpieczenia wkłóć centralnych i obwodowych, folia chirurgiczna
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt jednorazowego użytku- Intensywna Terapia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Artykuły medyczne, higieniczne, pojemniki do badań, worki na odpady medyczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice medyczne diagnostyczne i chirurgiczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały zużywalne do sterylizacji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Opakowania do sterylizacji i pozostałe
|
| |