Zakup wraz z sukcesywną dostawą drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowego użytku

Publication date 2018-07-26
End date 2018-08-03 00:00:00
Instytucja Szpital Ogólny im. dr Witolda Ginela w Grajewie
Miejscowość Grajewo
Województwo podlaskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594791-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup wraz z sukcesywną dostawą drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowego użytku”, szczegółowo opisanych w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 2 tj. zwanym Formularzem cenowym do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – dalej zwanej „ SIWZ”.
2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia tj. Załącznik nr 2 na 6 ofert częściowych zwanych Pakietami od 1-6.
3. Wykonawca może złożyć ofertę do wszystkich części zamówienia/Pakietów .

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fb70e9e5-9279-456a-8239-a323e86a8a13
Biuletyn 594791-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Ogólny im. dr Witolda Ginela w Grajewie
Regon 45066682200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Konstytucji 3 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Grajewo
Zamawiajacy kod pocztowy 19200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 86 272 36 13
Zamawiajacy fax 86 272 36 13
Zamawiajacy email zaopatrzenie@post.pl
Adres strony url www.szpital-grajewo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-grajewo.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-grajewo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę można złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem kuriera na adres siedziby Zamawiającego. Obowiązuje forma pisemna.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Ogólny im. dr Witolda Ginela w Grajewie, ul. Konstytucji 3 Maja 34, 19-200 Grajewo
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z sukcesywną dostawą drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowego użytku
Numer referencyjny ZP 04/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup wraz z sukcesywną dostawą drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowego użytku”, szczegółowo opisanych w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 2 tj. zwanym Formularzem cenowym do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – dalej zwanej „ SIWZ”. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia tj. Załącznik nr 2 na 6 ofert częściowych zwanych Pakietami od 1-6. 3. Wykonawca może złożyć ofertę do wszystkich części zamówienia/Pakietów .
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis w właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń ani dokumentów w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu i używania na zasadach określonych ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. z dn. 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych, Nr 107, poz. 679). W przypadku wątpliwości Zamawiający może zażądać dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie parametrów/warunków, które zostały określone w Załączniku nr 2. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy, 2. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz Cenowy, 3. Zaparafowany Projekt Umowy, 4. Oryginał lub poświadczona notarialnie kopii Pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana w dokumencie wymienionym w Rozdz. IX ust. 1 SIWZ. 5. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 Ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 6. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
IV 4 4 data 2018-08-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Opatrunki do zabezpieczenia wkłóć centralnych i obwodowych, folia chirurgiczna
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sprzęt jednorazowego użytku- Intensywna Terapia
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa PAKIET 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Artykuły medyczne, higieniczne, pojemniki do badań, worki na odpady medyczne
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PAKIET 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Rękawice medyczne diagnostyczne i chirurgiczne
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Materiały zużywalne do sterylizacji
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa PAKIET 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Opakowania do sterylizacji i pozostałe
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)