Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa komputerów, drukarek, skanerów, niszczarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP na potrzeby realizacji projektu „Od szkolenia do zatrudnienia – EFS” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Publication date 2018-07-26
End date 2018-08-03 00:00:00
Instytucja Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594502-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 300000009
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów, drukarek, skanerów, niszczarek i urządzeń wielofunkcyjnych w terminie do 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Dostawy będą realizowane do siedziby Zamawiającego w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 211 oraz do jednostek WWK OHP w Kaliszu, Koninie, Lesznie, Pile.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2f543ba0-346d-4fdf-9d22-53e24c0de26d
Biuletyn 594502-N-2018
Zamawiajacy nazwa Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda
Regon 103694500000
Zamawiajacy adres ulica ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 211
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61485
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 312 405
Zamawiajacy fax 618 312 485
Zamawiajacy email wielkopolska@ohp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt systemowy ,,Od szkolenia do zatrudnienia - EFS" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr porozumienia POWR.01.03.01-00-0001/17
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Wielkopolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy 28 Czerwca 1956 roku nr 211, 61-485 Poznań, reprezentowana przez Adama Pękarskiego – Wojewódzkiego Komendanta Ochotniczych Hufców Pracy, działającego na podstawie pełnomocnictwa nr KG.BPEW.012.1.41.2018 z dnia 05.04.2018 roku. Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP w Poznaniu ul. 28 Czerwca 1956 roku nr 211 61-485 Poznań Strona internetowa: www.wielkopolska.ohp.pl. BIP – zamówienia publiczne: http://www.bip.ohp.poznan.pl Adres e-mail : wielkopolska@ohp.pl Godziny urzędowania : 7.45 - 15.45 Telefon 61 8312405 NIP 778-11-72-922; REGON 001036945
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka budżetowa podległa MRPiPS
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.ohp.poznan.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.ohp.poznan.pl
Dostep do dokumentow ograniczony Nie
Oferty wnioski dostepne Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Nie
Wymagane przeslanie ofert inny Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga Nie
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa komputerów, drukarek, skanerów, niszczarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP na potrzeby realizacji projektu „Od szkolenia do zatrudnienia – EFS” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer referencyjny ZP/16/Komputery Drukarki Skanery Niszczarki/OSDZ EFS/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów, drukarek, skanerów, niszczarek i urządzeń wielofunkcyjnych w terminie do 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Dostawy będą realizowane do siedziby Zamawiającego w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 211 oraz do jednostek WWK OHP w Kaliszu, Koninie, Lesznie, Pile.
Cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Wymagany termin wykonania zamówienia maksymalnie 14 dni roboczych od zawarcia umowy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego (komputery, drukarki, skanery, niszczarki i urządzenia wielofunkcyjne) o wartości całkowitej nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto – załącznik nr 6.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczaniu lub w przypadku podlegania wykluczaniu wskazać należy środki zaradcze jakie podjął wykonawca
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału oraz wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Prowadzący postępowanie dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: a. zmian redakcyjnych umowy, b. zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek Stron, c. zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych, d. zmiany terminu realizacji zadania maksymalnie do 15.09.2018 r., w przypadku zmiany terminu wdrażania i obowiązywania projektu, e. zmiany w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania, f. zmian organizacyjnych stron, np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy, g. zmiany w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla prowadzącego postępowanie (np.: zmniejszenie wartości zamówienia). 2. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy stanowią uprawnienia prowadzącego postępowanie nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron.
IV 4 4 data 2018-08-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 5 1

Criterion

Kryteria Okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)