GuidZP400 |
53395aec-415e-48bc-978b-2c9f62c1202f
|
Biuletyn |
593629-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
|
Regon |
64013600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Reymonta
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-066
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
077 454-54-01
|
Zamawiajacy fax |
077 453-61-06
|
Zamawiajacy email |
zam-publ@ginekologia.opole.pl
|
Adres strony url |
www.ginekologia.opole.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ginekologia.opole.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
45-066 Opole, ul. Reymonta 8 (Sekretariat, pok. nr 7 w budynku A)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą materiałów, testów i akcesoriów do sterylizacji na okres 2 lat
|
Numer referencyjny |
PN/D/SM/11/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą materiałów, testów i akcesoriów do sterylizacji. Istnieje możliwość składania ofert częściowych, liczba części (zadań): 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach nr 1 do umowy odpowiednio do zadań nr 1 - 3 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie przez okres 2 lat od dnia zawarcia umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Zamawiający wymaga dostarczenia próbek w celu sprawdzenia zgodności oferowanego towaru z opisem w specyfikacji do: zadania nr 1: dla poz. nr 1-13: rękaw o długości 10 cm (+/- 2 cm); dla poz. nr 14-16: po 1 szt. torebki; dla poz. nr 17 i 18: po 1 szt. arkusza wraz z kopią etykiety z opakowań potwierdzającą zgodność z oryginałem; zadania nr 2: dla poz. nr 1, 2, 9 (minimalne opakowanie handlowe).
2) Zamawiający wymaga przedstawienia (dołączenia do oferty) dokumentu, wydanego przez wytwórcę opakowań, potwierdzającego możliwość ich walidowania w oparciu o normę EN ISO 11607-2 (dotyczy poz. nr 1-18 załącznika nr 1 do umowy do zadania 1).
3) Zamawiający wymaga przedstawienia (dołączenia do oferty) aktualnej dokumentacji producenta (wydanej nie wcześniej niż w 2010r.) informującej o braku zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych w oferowanych produktach (dotyczy poz. nr 4, 6-9, 12 załącznika nr 1 do umowy do zadania 2).
4) Zamawiający wymaga przedstawienia (dołączenia do oferty) oświadczenia producenta o klasie 6 wskaźnika wg ISO 11140-1, w postaci certyfikatu, na którym znajduje się nazwa, kod, oraz parametry zaoferowanego produktu (dotyczy poz. nr 4 i nr 7-8 załącznika nr 1 do umowy do zadania 2).
5) Zamawiający wymaga przedstawienia (dołączenia do oferty) kart charakterystyki potwierdzających zgodność wyrobu z normą: ISO 11138 (dotyczy poz. nr 5 załącznika nr 1 do umowy do zadania 2).
6) Zamawiający wymaga przedstawienia (dołączenia do oferty) kart charakterystyki potwierdzających zgodność wyrobu z normą: ISO 11140 wydanych przez niezależną organizację notyfikowaną w postaci certyfikatu, na którym znajduje się nazwa, kod, oraz parametry zaoferowanego produktu (dotyczy poz. nr 6 załącznika nr 1 do umowy do zadania 2).
7) Zamawiający wymaga przedstawienia (dołączenia do oferty) oświadczenia producenta o możliwości stosowania testów w myjce ultradźwiękowej (dotyczy poz. nr 9 załącznika nr 1 do umowy do zadania 2).
8) Zamawiający wymaga przedstawienia (dołączenia do oferty) kart charakterystyki potwierdzających zgodność wyrobu z normą: ISO 15883 (dotyczy poz. nr 9 załącznika nr 1 do umowy do zadania 2).
9) Zamawiający wymaga przedstawienia (dołączenia do oferty) kart charakterystyki wytrzymałościowej producenta (dotyczy poz. nr 11 załącznika nr 1 do umowy do zadania 2).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istnieje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, ale tylko w szczególnie uzasadnionych okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, a spełniających przesłanki określone w § 2 ust. 5-7, § 4 ust. 8 oraz § 9 ust. 2 niniejszej umowy, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-08-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Materiały do sterylizacji dla potrzeb Centralnej Sterylizatornii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą materiałów do sterylizacji dla potrzeb Centralnej Sterylizatornii. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania 1 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie przez okres 2 lat od dnia zawarcia umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Testy do sterylizacji i przyrządy do ich stosowania dla potrzeb Centralnej Sterylizatornii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą testów do sterylizacji i przyrządów do ich stosowania dla potrzeb Centralnej Sterylizatornii. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania 2 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie przez okres 2 lat od dnia zawarcia umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria do sterylizacji dla potrzeb Centralnej Sterylizatornii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą akcesorii do sterylizacji dla potrzeb Centralnej Sterylizatornii. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania 3 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie przez okres 2 lat od dnia zawarcia umowy.
|
| |