GuidZP400 |
697bdb92-1724-42da-9f61-4e42c9d2a6ec
|
Biuletyn |
598006-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
|
Regon |
00137770600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stanisława Dubois
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-184
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 5970927
|
Zamawiajacy fax |
22 5970937
|
Zamawiajacy email |
biuro@csioz.gov.pl
|
Adres strony url |
www.csioz.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
POPC.02.01.00-00-0066/17-00, „Elektroniczna Platforma Gromadzenia, Analizy i Udostępniania zasobów cyfrowych o Zdarzeniach medycznych (P1) – faza 2” w ramach programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa nr 2”E-administracja i otwarty rząd” Działanie nr „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka budżetowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.csioz.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.csioz.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego i zaadresować zgodnie z opisem przedstawionym w Rozdziale X SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
siedziba Zamawiającego, ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa, piętro I, Kancelaria - pok. nr 127
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego zestawu systemów wystawienniczych
|
Numer referencyjny |
WZP.270.98.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego zestawu systemów wystawienniczych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
15
|
Informacje na temat katalogow |
Przedmiot Umowy zostanie zrealizowany nie później niż w terminie od 8 do 15 Dni Roboczych od dnia podpisania Umowy – w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę w Załączniku nr 3 do SIWZ – Formularz ofertowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem wykonanie i dostawę systemów wystawienniczych o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków określonych w rozdz. V.1.2.3 SIWZ – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, termin wykonania zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;
2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI.1- 4 SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy, w następujących przypadkach:
1) gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy lub osiągnięcia jej zamierzonego celu;
2) gdy zaistnieje uzasadniona potrzeby modyfikacji terminu wykonania Umowy lub jej zakresu, z przyczyn które nie były znane w chwili zawierania Umowy i których nie można było przewidzieć;
3) wystąpienia przerwy w wykonania Umowy dłuższej niż 10 dni z przyczyn niezależnych od Stron;
4) w wyniku zmian w strukturze lub organizacji Zamawiającego, mających wpływ na wykonanie Umowy;
5) gdy nastąpi zmniejszenie stawki podatku od towarów i usług na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia Umowy. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy będzie uwzględniać aktualną stawkę podatku od towarów i usług;
6) wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania Umowy, a które uniemożliwiają wykonanie Umowy zgodnie z jej treścią i celem.
2. O ile Umowa nie stanowi inaczej, wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności oraz winny być dokonywane w postaci aneksu do Umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-08-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 10% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
|