GuidZP400 |
51d31008-4809-45c5-b75c-f12f5d2404ae
|
Biuletyn |
596748-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Policealna – Medyczne Studium Zawodowe im. Władysławy Szoc w Chełmie
|
Regon |
28985100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
50
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chełm
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
82 5652651,
|
Zamawiajacy fax |
82 5652651
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@medyki-chelm.pl,
|
Adres strony url |
www.medyki-chelm.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt "Czas na profesjonalistów" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa jedostka organizacyjna
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.medyki-chelm.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.medyki-chelm.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Policealna – Medyczne Studium Zawodowe im. Władysławy Szoc w Chełmie, 22-100 Chełm, ul.Szpitalna 50
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotów zawodowych realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotów zawodowych w ramach projektu „Czas na profesjonalistów” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:
Część 1: sprzęt i pomoce dydaktyczne do pracowni technik farmaceutyczny
Część 2: sprzęt i pomoce dydaktyczne do pracowni arteterapii
Część 3: programy multimedialne do kształcenia zawodowego
Część 4: literatura specjalistyczna i filmy dydaktyczne dla kierunku technik masażysta
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokument o którym mowa w ppkt. a) powyżej, zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: w pkt. 3 lit. a: składa dokument lub dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 3 rozdz. VI SIWZ potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-08-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt i pomoce dydaktyczne do pracowni technik farmaceutyczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt szklany – 1 kpl., Sprzęt gumowy - 1 kpl., Sprzęt z tworzyw sztucznych – 1 kpl., Surowce farmaceutyczne – 1 kpl., Leki gotowe wykorzystywane w recepturze - 1 kpl., Materiały i surowce do identyfikacji roślin leczniczych i surowców lekarskich – 1 kpl., Opakowania, sygnatury, naklejki z poleceniami – 1 kpl
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
sprzęt i pomoce dydaktyczne do pracowni arteterapii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42650000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Stół do witrażu – 1 szt., Materiały do ozdabiania witrażu – 1 kpl., Lutownica – 5 szt., Szlifierka do szkła – 2 szt., Szczypce do łamania szkła – 5 szt., Noże do cięcia szkła – 5 szt., Sztalugi – 5 szt., Dłuta do linorytu – 1 kpl.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
programy multimedialne do kształcenia zawodowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48190000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Multimedialny atlas anatomiczny 3D - 1 szt, Komputerowy program apteczny - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
literatura specjalistyczna i filmy dydaktyczne dla kierunku technik masażysta
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22110000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Literatura specjalistyczna i filmy dydaktyczne dla kierunku technik masażysta - 41 pozycji
|
| |