Zakup licencji/sublicencji oprogramowania RDBMS wraz z asystą techniczną i aktualizacyjną dla Szpitali Pomorskich Sp. z o.o.

Publication date 2018-08-01
End date 2018-08-09 00:00:00
Instytucja Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania użytkowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 597623-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 487000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji/sublicencji oprogramowania RDBMS wraz z asystą techniczną i aktualizacyjną dla Szpitali Pomorskich Sp. z o.o.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1A do SIWZ - Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych.
Wykonawca winien w kolumnie pn. „Potwierdzenie spełnienia parametrów” wpisać informacje w celu potwierdzenia spełnienia parametrów wymaganych przez Zamawiającego, a w kolumnie „Nazwa produktu i opis” zamieścić opis parametrów oferowanego sprzętu. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia parametrów wymaganych, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny.
3. Na mocy art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w przypadku zastosowania do opisu przedmiotu zamówienia, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający dopuszcza składanie ofert na opisany asortyment lub równoważny. Poprzez równoważność Zamawiający rozumie zaoferowanie towaru o tych samych parametrach technicznych, funkcjonalności i właściwościach, ale innego producenta.
4. Na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7a2ca93e-e3ff-4ca9-b8c8-95def00044a1
Biuletyn 597623-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
Regon 19014161200000
Zamawiajacy adres ulica Powstania Styczniowego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-519
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 72 60 124
Zamawiajacy fax 58 72 60 338
Zamawiajacy email zp@szpital-morski.pl
Adres strony url www.szpitalepomorskie.eu
Adres strony internetowej www.szpitalepomorskie.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka prawa handlowego
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalepomorskie.eu
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalepomorskie.eu
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, budynek nr 6, kancelaria szpitala - pok. nr 4
Nazwa nadana zamowieniu Zakup licencji/sublicencji oprogramowania RDBMS wraz z asystą techniczną i aktualizacyjną dla Szpitali Pomorskich Sp. z o.o.
Numer referencyjny D25A/252/19-38rj/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji/sublicencji oprogramowania RDBMS wraz z asystą techniczną i aktualizacyjną dla Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1A do SIWZ - Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych. Wykonawca winien w kolumnie pn. „Potwierdzenie spełnienia parametrów” wpisać informacje w celu potwierdzenia spełnienia parametrów wymaganych przez Zamawiającego, a w kolumnie „Nazwa produktu i opis” zamieścić opis parametrów oferowanego sprzętu. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia parametrów wymaganych, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny. 3. Na mocy art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w przypadku zastosowania do opisu przedmiotu zamówienia, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający dopuszcza składanie ofert na opisany asortyment lub równoważny. Poprzez równoważność Zamawiający rozumie zaoferowanie towaru o tych samych parametrach technicznych, funkcjonalności i właściwościach, ale innego producenta. 4. Na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 48700000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 3 do SIWZ), o spełnianiu wymogów Zamawiającego; 2) wypełniony Załącznik nr 1A do SIWZ; 3) opis oferowanego oprogramowania w postaci katalogu, folderu potwierdzający spełnianie wymaganych przez Zamawiającego funkcjonalności i parametrów.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć oświadczenia i dokumenty wymienione w cz. IX ust. 1 (Załącznik nr 2 do SIWZ), ust. 3 (Załącznik nr 2 do SIWZ) oraz ewentualne oryginały pełnomocnictw. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania lub zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP), co inni Wykonawcy w tym postępowaniu (wzór oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty w następujących okolicznościach: a) istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy – w takim przypadku zostanie dokonana zmiana umowy w zakresie przedmiotu umowy bez zmiany jej wartości brutto, b) nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję, albo skończyła się dostępność oprogramowania zaoferowanego przez Dostawcę i zachodzi konieczność zastąpienia oprogramowania innym – w takim przypadku Zamawiający dopuszcza dostarczenie inne niż zaoferowane w ofercie oprogramowania pod warunkiem, że jest o nie gorszych parametrach i spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów, c) wystąpienia zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy – umowa zostanie zmieniona w sposób dostosowujący jej brzmienie do obowiązujących w danym momencie przepisów prawa bez możliwości zmiany wartości brutto przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych nn umową, d) wystąpienia siły wyższej (za siłę wyższą mogą być uznane tylko te okoliczności, które zaistniały niezależnie od woli Stron i nie występują z winy Strony powołującej się na siłę wyższą uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia) – w takim przypadku Strona zobowiązana jest niezwłocznie powiadomić drugą Stronę o wystąpieniu siły wyższej, uniemożliwiającej realizację obowiązków wynikających z umowy. W skutek wystąpienia powyższych okoliczności termin realizacji zamówienia może ulec przedłużeniu o czas niezbędny na właściwe jego wykonanie jednak bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy, e) przewidywane inne niż wymienione wyżej zmiany mają charakter korzystny dla Zamawiającego w szczególności polegają na: obniżeniu ceny, wykonaniu w ramach ceny oferty innych, nie przewidzianych niniejszą umową dodatkowych czynności przez Dostawcę w ramach niniejszej umowy, przesunięciu terminu realizacji umowy, jeśli przesunięcie wynika z potrzeb Zamawiającego np. związanych z rozliczeniem z NFZ lub harmonizacją innych okresów rozliczeniowych, czego wymaga zachowanie płynności w rozliczeniach Zamawiającego oraz inne mające charakter przysporzenia materialnego lub niematerialnego na rzecz Zamawiającego lub są związane z zachowaniem płynności w działalności Zamawiającemu, oraz w pozostałych wypadkach wskazanych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany terminów określonych niniejszą umową, jeśli wystąpiły niezawinione przez Strony okoliczności powodujące konieczność wprowadzenia zmian, a zmiana terminu jest niezbędna dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy i nie spowoduje ona zagrożenia dla prawidłowej realizacji nn umowy i prawidłowej pracy Zamawiającego. Zmiana terminu niezależnie od ust. 3 niniejszego paragrafu, wymaga pisemnego uzasadnienia jednej Strony i pisemnej zgody drugiej Strony. 3. Wszelkie zmiany postanowień umowy, proponowane przez którąkolwiek ze Stron wymagają złożenia drugiej Stronie pisemnego wniosku zawierającego proponowaną zmianę, podstawę zmiany określoną w umowie oraz uzasadnienie konieczności wprowadzenia przedmiotowej zmiany. 4. Wszelkie zmiany postanowień umowy mogą być dokonane pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony.
IV 4 4 data 2018-08-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 80,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)