Sprzedaż, dostawa i montaż jednoramiennych lamp solarnych na terenie Gminy Nowy Dwór Gdański

Publication date 2018-08-01
End date 2018-08-10 00:00:00
Instytucja Gmina Nowy Dwór Gdański
Miejscowość Nowy Dwór Gdański
Województwo pomorskie
Branża
  • Lampy i oprawy oświetleniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 597536-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 315200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: CZĘŚĆ 1 - Sprzedaż, dostawa i montaż urządzeń fotowoltaicznych zwanych dalej-lampy solarne w ilości 18 szt. o mocy nie mniejszej niż 30 W każda, w miejscowościach:
• Stobna (3 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 1, 2
• Gozdawa (3 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 3, 4
• Kępiny Małe (3 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 5, 6, 7
• Marzęcino (5 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 8
• Rakowo (1 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 9
• Rakowiska (1 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 10
• Kępki (2 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 11
CZĘŚĆ 2 Sprzedaż, dostawa i montaż urządzeń fotowoltaicznych zwanych dalej - lampy solarne w ilości 13 szt. o mocy nie mniejszej niż 30 W każda, w miejscowościach:
• Żelichowo (4 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 1, 2, 3
• Starocin (2 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 4, 5
• Lubieszewo (1 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 6
• Nowy Dwór Gdański (4 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 7, 8, 9, 10
• Solnica (1 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 11
• Orłowo (1 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 12
Demontaż i montaż lampy solarnej w miejscowości:
• Kmiecin (Zamawiający przekaże lampę Wykonawcy w Kmiecinie ul. Łąkowa w uzgodnionym przez strony terminie. Wykonawca umieści akumulatory w dostarczonym przez Wykonawcę pojemniku szczelnym, wykonanym z metalu niekorodującego.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 13
2. Przedmiotem zamówienia dla części I i II są:
- kompletne lampy oświetleniowe spełniające wymagania opisane w ust. 4 oraz fundamenty prefabrykowane,
- dla części II miejscowość Kmiecin – dostarczenie wyłącznie pojemnika na akumulatory,
- roboty budowlane polegające na: osadzeniu fundamentów i skrzyń na akumulatory w poboczu drogi lub innym wskazanym miejscu, montaż słupów oświetleniowych w komplecie z akumulatorami, zaprogramowanie okresów pracy lamp i uruchomienie przywrócenie stanu nawierzchni do stanu pierwotnego.
- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
3. Przedmiot zamówienia obejmuje, dla jednej kompletnej lampy:
- Sprzedaż, dostawę na miejsce, montaż i stawianie słupa ocynkowanego ogniowo na fundamencie prefabrykowanym o wysokości, co najmniej 5 m do wysięgnika oprawy,
- Montaż wysięgnika rurowego ocynkowanego ogniowo na słupie,
- Montaż monokrystalicznego ogniwa fotowoltaicznego na słupie,
- Montaż pojedynczej opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku; oprawa z żarówką LED ,
- Montaż podziemny akumulatorów żelowych w pojemniku wodoszczelnym z metalu nieulegającego korozji o wymiarach dostosowanych do wymiarów akumulatorów,
- Montaż sterownika hermetycznego w słupie i zamknięcie otworu rewizyjnego w słupie drzwiczkami przy pomocy co najmniej dwóch śrub zrywnych,
- Programowanie sterownika z redukcją mocy oprawy LED i ograniczeniem intensywności światła w godzinach i testowanie lamp. Programowanie sterownika lampy solarnej wykonać według wskazań Zamawiającego np. od godz. 16.00 do 22.00- 80% mocy, od godz. 22.00 do 2.00- 40% mocy od godz. 2.00 do 5.00- lampa wyłączona i od godz. 5 do 7.00 -80% mocy,
4. Lampa solarna o mocy źródła światła 30 W musi spełniać następujące wymogi:
- Oprawy LED o mocy źródła światła nie mniejszej niż 30 W ,
- Słup stalowy ocynkowany o wysokości co najmniej 5m,
- Wysięgnik oprawy stalowy, ocynkowany o długości od słupa min. 1,5 m max. 1,7m
- Strumień świetlny nie mniejszy niż 3200 lm,
- Czas pracy lampy od 8 do 14 godzin,
- Moc paneli fotowoltaicznych nie mniej niż. 250 W dla jednego solara
- Akumulator żelowy o pojemności nie mniejszej niż 2 szt. po 100 Ah lub 1 szt. o 200 Ah, napięcie prądu 12 V,
- Czas autonomii do 4 dni,
- Załączanie czujnikiem zmierzchowym,
- Skrzynia na akumulatory o dopasowanej wielkości do akumulatorów wykonana z metalu nie ulegającemu korozji takiego jak np.: stopy aluminium, stal nierdzewna itp. musi być wodoszczelna,
- Sterownik z redukcją mocy oprawy i ograniczeniu intensywności światła w godzinach nocnych umożliwiający ustawienie okresów pracy oświetlenia i różnych mocy.
5.Zamawiający zastrzega dla: części I – 2 szt. w miejscowości Kępki i części II – 1 szt. w miejscowości Żelichowo
1) możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku nieuzyskania przez Zamawiającego prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane zgodnie z art.30 ust. 2 ustawy z dnia7 lipca1994 r. prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.)
lub
2) wydłużenia terminu realizacji w przypadku opóźnienia w uzyskaniu przez Zamawiającego prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane zgodnie z art.30 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca1994 r. prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.), jednak nie później niż do 30 listopada 2018r.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2f9bc10a-7ee6-4e94-80b6-4611a9abd064
Biuletyn 597536-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Nowy Dwór Gdański
Regon 17074789100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wejhera
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Dwór Gdański
Zamawiajacy kod pocztowy 82100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 552 472 401
Zamawiajacy fax 552 472 405
Zamawiajacy email urzad@miastonowydwor.pl
Adres strony url www.bip.miastonowydwor.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.miastonowydwor.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.miastonowydwor.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty kurierskiej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Ernesta Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański
Nazwa nadana zamowieniu Sprzedaż, dostawa i montaż jednoramiennych lamp solarnych na terenie Gminy Nowy Dwór Gdański
Numer referencyjny ZP.271.20.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: CZĘŚĆ 1 - Sprzedaż, dostawa i montaż urządzeń fotowoltaicznych zwanych dalej-lampy solarne w ilości 18 szt. o mocy nie mniejszej niż 30 W każda, w miejscowościach: • Stobna (3 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 1, 2 • Gozdawa (3 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 3, 4 • Kępiny Małe (3 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 5, 6, 7 • Marzęcino (5 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 8 • Rakowo (1 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 9 • Rakowiska (1 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 10 • Kępki (2 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 11 CZĘŚĆ 2 Sprzedaż, dostawa i montaż urządzeń fotowoltaicznych zwanych dalej - lampy solarne w ilości 13 szt. o mocy nie mniejszej niż 30 W każda, w miejscowościach: • Żelichowo (4 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 1, 2, 3 • Starocin (2 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 4, 5 • Lubieszewo (1 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 6 • Nowy Dwór Gdański (4 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 7, 8, 9, 10 • Solnica (1 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 11 • Orłowo (1 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 12 Demontaż i montaż lampy solarnej w miejscowości: • Kmiecin (Zamawiający przekaże lampę Wykonawcy w Kmiecinie ul. Łąkowa w uzgodnionym przez strony terminie. Wykonawca umieści akumulatory w dostarczonym przez Wykonawcę pojemniku szczelnym, wykonanym z metalu niekorodującego.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 13 2. Przedmiotem zamówienia dla części I i II są: - kompletne lampy oświetleniowe spełniające wymagania opisane w ust. 4 oraz fundamenty prefabrykowane, - dla części II miejscowość Kmiecin – dostarczenie wyłącznie pojemnika na akumulatory, - roboty budowlane polegające na: osadzeniu fundamentów i skrzyń na akumulatory w poboczu drogi lub innym wskazanym miejscu, montaż słupów oświetleniowych w komplecie z akumulatorami, zaprogramowanie okresów pracy lamp i uruchomienie przywrócenie stanu nawierzchni do stanu pierwotnego. - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 3. Przedmiot zamówienia obejmuje, dla jednej kompletnej lampy: - Sprzedaż, dostawę na miejsce, montaż i stawianie słupa ocynkowanego ogniowo na fundamencie prefabrykowanym o wysokości, co najmniej 5 m do wysięgnika oprawy, - Montaż wysięgnika rurowego ocynkowanego ogniowo na słupie, - Montaż monokrystalicznego ogniwa fotowoltaicznego na słupie, - Montaż pojedynczej opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku; oprawa z żarówką LED , - Montaż podziemny akumulatorów żelowych w pojemniku wodoszczelnym z metalu nieulegającego korozji o wymiarach dostosowanych do wymiarów akumulatorów, - Montaż sterownika hermetycznego w słupie i zamknięcie otworu rewizyjnego w słupie drzwiczkami przy pomocy co najmniej dwóch śrub zrywnych, - Programowanie sterownika z redukcją mocy oprawy LED i ograniczeniem intensywności światła w godzinach i testowanie lamp. Programowanie sterownika lampy solarnej wykonać według wskazań Zamawiającego np. od godz. 16.00 do 22.00- 80% mocy, od godz. 22.00 do 2.00- 40% mocy od godz. 2.00 do 5.00- lampa wyłączona i od godz. 5 do 7.00 -80% mocy, 4. Lampa solarna o mocy źródła światła 30 W musi spełniać następujące wymogi: - Oprawy LED o mocy źródła światła nie mniejszej niż 30 W , - Słup stalowy ocynkowany o wysokości co najmniej 5m, - Wysięgnik oprawy stalowy, ocynkowany o długości od słupa min. 1,5 m max. 1,7m - Strumień świetlny nie mniejszy niż 3200 lm, - Czas pracy lampy od 8 do 14 godzin, - Moc paneli fotowoltaicznych nie mniej niż. 250 W dla jednego solara - Akumulator żelowy o pojemności nie mniejszej niż 2 szt. po 100 Ah lub 1 szt. o 200 Ah, napięcie prądu 12 V, - Czas autonomii do 4 dni, - Załączanie czujnikiem zmierzchowym, - Skrzynia na akumulatory o dopasowanej wielkości do akumulatorów wykonana z metalu nie ulegającemu korozji takiego jak np.: stopy aluminium, stal nierdzewna itp. musi być wodoszczelna, - Sterownik z redukcją mocy oprawy i ograniczeniu intensywności światła w godzinach nocnych umożliwiający ustawienie okresów pracy oświetlenia i różnych mocy. 5.Zamawiający zastrzega dla: części I – 2 szt. w miejscowości Kępki i części II – 1 szt. w miejscowości Żelichowo 1) możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku nieuzyskania przez Zamawiającego prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane zgodnie z art.30 ust. 2 ustawy z dnia7 lipca1994 r. prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) lub 2) wydłużenia terminu realizacji w przypadku opóźnienia w uzyskaniu przez Zamawiającego prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane zgodnie z art.30 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca1994 r. prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.), jednak nie później niż do 30 listopada 2018r.
Cpv glowny przedmiot 31520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: - dla części 1: minimum 1 dostawę wraz z montażem lamp solarnych o wartości nie mniejszej niż 65.000,00 zł brutto - dla części 2: minimum 1 dostawę wraz z montażem lamp solarnych o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto W przypadku złożenia oferty na kilka części wartość robót stanowi sumę robót brutto ustalonych dla poszczególnych części zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, na pisemne wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty: a. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, na pisemne wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty: a. Wykaz dostaw, w zakresie wskazanym w pkt V ust. 2 lit. c), wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – według wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: wypełnione wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ, wypełnione wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ, ewentualne pełnomocnictwa, dowód wniesienia wadium, zobowiązanie wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ – w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego.
Czy wadium 1
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości dla danej części, na którą Wykonawca składa ofertę. Kwota wadium dla wszystkich części wynosi 3 500,00 zł, a dla ofert częściowych: Część I – 2 000,00 zł Część II – 1 500,00 zł W przypadku złożenia ofert na kilka części, kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: Żuławski Bank Spółdzielczy nr rachunku 89 8306 0003 0000 8006 2000 0040, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZP.271.20.2018 pn. „Sprzedaż, dostawa i montaż jednoramiennych lamp solarnych na terenie Gminy Nowy Dwór Gdański – część …..” 5. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 6. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Gminę Nowy Dwór Gdański, ul. Ernesta Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej osobnej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 7. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt 8 i 9. 8. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 11. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę o zamówienie publiczne na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
IV 4 14 1. W celu pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, Zamawiający będzie żądał wniesienia przez Wykonawcę, z którym zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości oferty brutto. 2. Wykonawca zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie najpóźniej z dniem zawarcia umowy. 3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego: Żuławski Bank Spółdzielczy nr rachunku 89 8306 0003 0000 8006 2000 0040 5. Zabezpieczenie wnoszone w postaci poręczenia lub gwarancji musi zawierać następujące elementy: 1) Nazwę Wykonawcy i jego siedzibę (adres), 2) Nazwę Beneficjenta (Zamawiającego), 3) Nazwę Gwaranta lub Poręczyciela, 4) Określać wierzytelność, która ma być zabezpieczona gwarancją, 5) Sformułowanie zobowiązania Gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na każde żądanie zapłaty, w terminie do 14 dni od dnia złożenia przez Beneficjenta pisemnego żądania zapłaty, w przypadku gdy Wykonawca: a) Nie wykonał przedmiotu umowy w terminach wynikających z umowy, b) Wykonał nienależycie przedmiot umowy. 6) Sformułowanie oświadczenia Gwaranta, że jakakolwiek zmiana, uzupełnienie lub modyfikacja warunków umowy pomiędzy Wykonawcą a Beneficjentem nie zwalnia Gwaranta od odpowiedzialności prawnej w ramach niniejszej gwarancji i tym samym Gwarant rezygnuje z konieczności powiadamiania go o tego typu zmianie. Gwarant nie może także uzależniać dokonania zapłaty od spełniania jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku przedłożenia gwarancji nie zawierającej wymienionych elementów, bądź posiadającej jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Z chwilą zaistnienia przynajmniej jednego z wymienionych w pkt 5 ppkt 5 lit. a) i b) przypadków, Zamawiający wystąpi do Gwaranta z pisemnym żądaniem zapłacenia kwoty stanowiącej zabezpieczenie należytego wykonania umowy. 7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wnioskować o zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 8. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt 3, przy czym zmiana form zabezpieczenia musi być dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości. 9. Zamawiający zwróci 70 % zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane na podstawie potwierdzonego przez Zamawiającego protokołu zdawczo – odbiorczego. 10. Pozostałe 30% Zamawiający pozostawi na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady. Zamawiający zwróci tą kwotę nie później niż w 15. dniu po upływie okresu rękojmi za wady.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ustawy PZP. 2. Wszelkie zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej mowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poprzez kolejno numerowane aneksy sporządzone w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności z wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana terminu realizacji umowy jest dopuszczalna: a) gdy wykonanie przedmiotu Umowy w określonym terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu Umowy w założonym terminie. Zamawiający dopuszcza taką sytuację tylko w sytuacji gdy ww. zmiany obowiązujących przepisów prawa, były niemożliwe do przewidzenia do upływu terminu składania oferty, c) w przypadku wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia, którego nie można było przewidzieć, maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia umowy będzie równy okresowi przerwy w świadczeniu usługi. Siła wyższa, to zdarzenie zewnętrzne o obiektywie małym stopniu prawdopodobieństwa pojawienia się zdarzenia w określonej sytuacji, a którego szkodliwe następstwo przy zastosowaniu współczesnej techniki uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań, d) w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy – utrzymujące się co najmniej 7 dni. W takim wypadku termin umowy może ulec przedłużeniu odpowiednio o ilość dni, w których wystąpiły warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, e) w przypadku konieczności wprowadzenia rozwiązań zamiennych wynikających z kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną, f) w przypadku wstrzymania lub zawieszenia robót przez Zamawiającego z uwagi na konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, g) w przypadku wstrzymania realizacji robót ze względu na okoliczności niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy, pomimo zachowania należytej staranności, h) w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych a zakres tych robót ma wpływ na termin wykonania niniejszej umowy, i) w przypadku opóźnienia w uzyskaniu przez Zamawiającego prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane zgodnie z art.30 ust. 2 ustawy z dnia7 lipca1994 r. prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) dla: części I – 2 szt. w miejscowości Kępki i części II – 1 szt. w miejscowości Żelichowo, 2) w wyniku zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy np.: a) dokonana na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo Budowlane zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowlanego, b) dokonana na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit b) ustawy Prawo Budowlane uzgodniona z Zamawiającym możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 2 a), b), powyżej możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, lokalizacji budowanych urządzeń. Podstawą dokonania wymienionych zmian będzie protokół uzgodnień podpisany przez Wykonawcę. W przypadkach wymagających dodatkowych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., dokonanie zmian uzależnione będzie od ich uzyskania. 3) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia dla: części I – 2 szt. w miejscowości Kępki i części II – 1 szt. w miejscowości Żelichowo w przypadku nieuzyskania przez Zamawiającego prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane zgodnie z art.30 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca1994 r. prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) 4) zmiana organizacji spełnienia świadczenia w zakresie: - zmiany szczegółowego harmonogramu wykonania przedmiotu umowy; 5) zmiany wynagrodzenia będące wynikiem zmiany wysokości stawek podatku VAT; 6) zmiana wynagrodzenia będąca wynikiem zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia dla: części I – 2 szt. w miejscowości Kępki i części II – 1 szt. w miejscowości Żelichowo, w związku z okolicznościami o których mowa w § 1 ust. 6 pkt 1, 7) pozostałe zmiany: a) zmiana organizacji spełnienia świadczenia w zakresie szczegółowego harmonogramu wykonania przedmiotu umowy, b) wprowadzenie podwykonawcy nie wskazanego w ofercie, c) zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót. 4. Nie stanowi zmiany Umowy zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) oraz zmiany danych teleadresowych i zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami. 5. Wskazanie powyższych okoliczności umożliwiających uzgodnienie zmian umowy nie stanowi jednoczesnego zobowiązania Zamawiającego do takiego uzgodnienia.
IV 4 4 data 2018-08-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: ­ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Nowego Dworu Gdańskiego z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Ernesta Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański ­ inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Nowym Dworze Gdańskim jest Pan Krzysztof Pukaczewski, kontakt: adres e-mail pukaczewski@hotmail.com ­ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Sprzedaż, dostawa i montaż jednoramiennych lamp solarnych na terenie Gminy Nowy Dwór Gdański, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ­ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; ­ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ­ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ­ posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ** c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO *** d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO ­ nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sprzedaż, dostawa i montaż jednoramiennych lamp solarnych na terenie Gminy Nowy Dwór Gdański - część 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Sprzedaż, dostawa i montaż urządzeń fotowoltaicznych zwanych dalej-lampy solarne w ilości 18 szt. o mocy nie mniejszej niż 30 W każda, w miejscowościach: • Stobna (3 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 1, 2 • Gozdawa (3 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 3, 4 • Kępiny Małe (3 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 5, 6, 7 • Marzęcino (5 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 8 • Rakowo (1 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 9 • Rakowiska (1 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 10 • Kępki (2 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 11 2. Przedmiotem zamówienia dla części I są: - kompletne lampy oświetleniowe spełniające wymagania opisane w ust. 4 oraz fundamenty prefabrykowane, - roboty budowlane polegające na: osadzeniu fundamentów i skrzyń na akumulatory w poboczu drogi lub innym wskazanym miejscu, montaż słupów oświetleniowych w komplecie z akumulatorami, zaprogramowanie okresów pracy lamp i uruchomienie przywrócenie stanu nawierzchni do stanu pierwotnego. - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 3. Przedmiot zamówienia obejmuje, dla jednej kompletnej lampy: - Sprzedaż, dostawę na miejsce, montaż i stawianie słupa ocynkowanego ogniowo na fundamencie prefabrykowanym o wysokości, co najmniej 5 m do wysięgnika oprawy, - Montaż wysięgnika rurowego ocynkowanego ogniowo na słupie, - Montaż monokrystalicznego ogniwa fotowoltaicznego na słupie, - Montaż pojedynczej opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku; oprawa z żarówką LED , - Montaż podziemny akumulatorów żelowych w pojemniku wodoszczelnym z metalu nieulegającego korozji o wymiarach dostosowanych do wymiarów akumulatorów, - Montaż sterownika hermetycznego w słupie i zamknięcie otworu rewizyjnego w słupie drzwiczkami przy pomocy co najmniej dwóch śrub zrywnych, - Programowanie sterownika z redukcją mocy oprawy LED i ograniczeniem intensywności światła w godzinach i testowanie lamp. Programowanie sterownika lampy solarnej wykonać według wskazań Zamawiającego np. od godz. 16.00 do 22.00- 80% mocy, od godz. 22.00 do 2.00- 40% mocy od godz. 2.00 do 5.00- lampa wyłączona i od godz. 5 do 7.00 -80% mocy, 4. Lampa solarna o mocy źródła światła 30 W musi spełniać następujące wymogi: - Oprawy LED o mocy źródła światła nie mniejszej niż 30 W , - Słup stalowy ocynkowany o wysokości co najmniej 5m, - Wysięgnik oprawy stalowy, ocynkowany o długości od słupa min. 1,5 m max. 1,7m - Strumień świetlny nie mniejszy niż 3200 lm, - Czas pracy lampy od 8 do 14 godzin, - Moc paneli fotowoltaicznych nie mniej niż. 250 W dla jednego solara - Akumulator żelowy o pojemności nie mniejszej niż 2 szt. po 100 Ah lub 1 szt. o 200 Ah, napięcie prądu 12 V, - Czas autonomii do 4 dni, - Załączanie czujnikiem zmierzchowym, - Skrzynia na akumulatory o dopasowanej wielkości do akumulatorów wykonana z metalu nie ulegającemu korozji takiego jak np.: stopy aluminium, stal nierdzewna itp. musi być wodoszczelna, - Sterownik z redukcją mocy oprawy i ograniczeniu intensywności światła w godzinach nocnych umożliwiający ustawienie okresów pracy oświetlenia i różnych mocy. 5.Zamawiający zastrzega dla: części I – 2 szt. w miejscowości Kępki 1) możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku nieuzyskania przez Zamawiającego prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane zgodnie z art.30 ust. 2 ustawy z dnia7 lipca1994 r. prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) lub 2) wydłużenia terminu realizacji w przypadku opóźnienia w uzyskaniu przez Zamawiającego prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane zgodnie z art.30 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca1994 r. prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.), jednak nie później niż do 30 listopada 2018r.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sprzedaż, dostawa i montaż jednoramiennych lamp solarnych na terenie Gminy Nowy Dwór Gdański - część 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Sprzedaż, dostawa i montaż urządzeń fotowoltaicznych zwanych dalej - lampy solarne w ilości 13 szt. o mocy nie mniejszej niż 30 W każda, w miejscowościach: • Żelichowo (4 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 1, 2, 3 • Starocin (2 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 4, 5 • Lubieszewo (1 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 6 • Nowy Dwór Gdański (4 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 7, 8, 9, 10 • Solnica (1 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 11 • Orłowo (1 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 12 Demontaż i montaż lampy solarnej w miejscowości: • Kmiecin (Zamawiający przekaże lampę Wykonawcy w Kmiecinie ul. Łąkowa w uzgodnionym przez strony terminie. Wykonawca umieści akumulatory w dostarczonym przez Wykonawcę pojemniku szczelnym, wykonanym z metalu niekorodującego.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 13 3. Przedmiotem zamówienia dla części są: - kompletne lampy oświetleniowe spełniające wymagania opisane w ust. 4 oraz fundamenty prefabrykowane, - dla części II miejscowość Kmiecin – dostarczenie wyłącznie pojemnika na akumulatory, - roboty budowlane polegające na: osadzeniu fundamentów i skrzyń na akumulatory w poboczu drogi lub innym wskazanym miejscu, montaż słupów oświetleniowych w komplecie z akumulatorami, zaprogramowanie okresów pracy lamp i uruchomienie przywrócenie stanu nawierzchni do stanu pierwotnego. - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 4. Przedmiot zamówienia obejmuje, dla jednej kompletnej lampy: - Sprzedaż, dostawę na miejsce, montaż i stawianie słupa ocynkowanego ogniowo na fundamencie prefabrykowanym o wysokości, co najmniej 5 m do wysięgnika oprawy, - Montaż wysięgnika rurowego ocynkowanego ogniowo na słupie, - Montaż monokrystalicznego ogniwa fotowoltaicznego na słupie, - Montaż pojedynczej opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku; oprawa z żarówką LED , - Montaż podziemny akumulatorów żelowych w pojemniku wodoszczelnym z metalu nieulegającego korozji o wymiarach dostosowanych do wymiarów akumulatorów, - Montaż sterownika hermetycznego w słupie i zamknięcie otworu rewizyjnego w słupie drzwiczkami przy pomocy co najmniej dwóch śrub zrywnych, - Programowanie sterownika z redukcją mocy oprawy LED i ograniczeniem intensywności światła w godzinach i testowanie lamp. Programowanie sterownika lampy solarnej wykonać według wskazań Zamawiającego np. od godz. 16.00 do 22.00- 80% mocy, od godz. 22.00 do 2.00- 40% mocy od godz. 2.00 do 5.00- lampa wyłączona i od godz. 5 do 7.00 -80% mocy, 5. Lampa solarna o mocy źródła światła 30 W musi spełniać następujące wymogi: - Oprawy LED o mocy źródła światła nie mniejszej niż 30 W , - Słup stalowy ocynkowany o wysokości co najmniej 5m, - Wysięgnik oprawy stalowy, ocynkowany o długości od słupa min. 1,5 m max. 1,7m - Strumień świetlny nie mniejszy niż 3200 lm, - Czas pracy lampy od 8 do 14 godzin, - Moc paneli fotowoltaicznych nie mniej niż. 250 W dla jednego solara - Akumulator żelowy o pojemności nie mniejszej niż 2 szt. po 100 Ah lub 1 szt. o 200 Ah, napięcie prądu 12 V, - Czas autonomii do 4 dni, - Załączanie czujnikiem zmierzchowym, - Skrzynia na akumulatory o dopasowanej wielkości do akumulatorów wykonana z metalu nie ulegającemu korozji takiego jak np.: stopy aluminium, stal nierdzewna itp. musi być wodoszczelna, - Sterownik z redukcją mocy oprawy i ograniczeniu intensywności światła w godzinach nocnych umożliwiający ustawienie okresów pracy oświetlenia i różnych mocy. 6. Zamawiający zastrzega dla: części II – 1 szt. w miejscowości Żelichowo 1) możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku nieuzyskania przez Zamawiającego prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane zgodnie z art.30 ust. 2 ustawy z dnia7 lipca1994 r. prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) lub 2) wydłużenia terminu realizacji w przypadku opóźnienia w uzyskaniu przez Zamawiającego prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane zgodnie z art.30 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca1994 r. prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.), jednak nie później niż do 30 listopada 2018r.
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)