GuidZP400 |
fe6ba30f-ade6-4bb8-9010-19fe4efd82ea
|
Biuletyn |
594398-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie
|
Regon |
35720766400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Prądnicka
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31202
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
012 25 78 291
|
Zamawiajacy fax |
012 25 78 292, 2578229
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@narutowicz.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.narutowicz.krakow.pl
|
Adres strony internetowej |
www.narutowicz.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.narutowicz.krakow.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.narutowicz.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie ul. Prądnicka 35 - 37 31-202 Kraków Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wyposażenia dla potrzeb Oddziału Dziecięcego w SMS im. G. Narutowicza w Krakowie
|
Numer referencyjny |
ZP/30/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
13
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup wyposażenia dla potrzeb Oddziału Dziecięcego w SMS im. G. Narutowicza w Krakowie. Zamówienie podzielone jest na 13 części. Pakiet 1 - Fotel do pobierania krwi u dzieci,Pakiet 2 - Wózek do przewożenia chorych w pozycji siedzącej, Pakiet 3 - Szafka przyłóżkowa, Pakiet 4 - Regał na nocniki, Pakiet 5 - Stolik zabiegowy ze stali nierdzewnej, na kółkach, Pakiet 6 - Meble, Pakiet 7 - Krzesło konferencyjne i fotel biurowy, Pakiet 8 - Fotele, sofy, Pakiet 9 -Chłodziarko - zamrażarka, Pakiet 10 - Stolik do przewijania niemowląt, Pakiet 11 - Kosze, Pakiet 12 - Szafa na leki, Pakiet 13 - LODÓWKA NA KREW I PŁYNY.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data rozpoczecia |
2018-10-15T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2018-11-15T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 8.4.2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.5.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.5.1 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zmieszania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Foldery (oryginalne karty katalogowe wytwórcy lub autoryzowanego dystrybutora) dotyczące opisu przedmiotu zamówienia - potwierdzające spełnienie przez oferowane produkty parametrów wymaganych i określonych przez Zamawiającego. Muszą być w języku polskim, opisane zgodnie ze złożoną ofertą – nazwa Wykonawcy, Nr pakietu, Nr pozycji (także nr pozycji ,w zależności na który Pakiet składana jest oferta) której dotyczy. W przypadku braku niektórych wymaganych parametrów na karcie katalogowej dopuszcza się załączenie instrukcji obsługi sprzętu lub oświadczenia wytwórcy lub autoryzowanego dystrybutora o spełnianiu wymaganych parametrów. W przypadku załączenia oświadczenia autoryzowanego dystrybutora należy przedłożyć stosowne upoważnienie do reprezentowania wytwórcy - dotyczy wszystkich pakietów. Aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania. Certyfikaty CE, deklaracje zgodności, Certyfikaty ISO – zgodnie z załącznikami nr 1; 1.1 do SIWZ. Dokument potwierdzający przez producenta posiadanie uprawnienia wskazanego serwisu do napraw, montażu i serwisowania oferowanych urządzeń - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ (nie dotyczy ofert składanych bezpośrednio przez wytwórców oferowanego przedmiotu zamówienia) – zgodnie z załącznikami nr 1; 1.1 do SIWZ. Wszystkie dokumenty, o których mowa w załącznikach nr 1; 1.1 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik 1 do SIWZ (dotyczy pakietu na który składana jest oferta) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Formularz ofertowy – załącznik 2 do SIWZ - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia dokumentu) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej. Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym - Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 8.1.1 SIWZ oraz wypełnia Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Dla zadania częściowego nr 1: 24.00 PLN (słownie: dwadzieścia cztery 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 2: 29.00 PLN (słownie: dwadzieścia dziewięć 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 3: 190.00 PLN (słownie: sto dziewięćdziesiąt 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 4: 36.00 PLN (słownie: trzydzieści sześć 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 5: 73.00 PLN (słownie: siedemdziesiąt trzy 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 6: 1 000.00 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 7: 265.00 PLN (słownie: dwieście sześćdziesiąt pięć 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 8: 155.00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt pięć 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 9: 29.00 PLN (słownie: dwadzieścia dziewięć 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 10: 77.00 PLN (słownie: siedemdziesiąt siedem 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 11: 32.00 PLN (słownie: trzydzieści dwa 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 12: 36.00 PLN (słownie: trzydzieści sześć 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 13: 180.00 PLN (słownie: sto osiemdziesiąt 00/100 PLN)
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie i na określonych we wzorze umowy warunkach - załącznik numer 4, 4a.
|
IV 4 4 data |
2018-08-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1 - Fotel do pobierania krwi u dzieci
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-10-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wadium wynosi : 24,00 PLN
|
Zalacznik krotki opis |
według załącznika numer 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2 - Wózek do przewożenia chorych w pozycji siedzącej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-10-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wadium wynosi : 29,00 PLN
|
Zalacznik krotki opis |
według załącznika numer 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3 - Szafka przyłóżkowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-10-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wadium wynosi : 190,00 PLN
|
Zalacznik krotki opis |
według załącznika numer 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4 - Regał na nocniki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-10-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wadium wynosi: 36,00 PLN
|
Zalacznik krotki opis |
według załącznika numer 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5 - Stolik zabiegowy ze stali nierdzewnej, na kółkach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-10-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wadium wynosi : 73,00 PLN
|
Zalacznik krotki opis |
według załącznika numer 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6 - Meble
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-10-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wadium wynosi : 1 000,00 PLN
|
Zalacznik krotki opis |
według załącznika numer 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 7 - Krzesło konferencyjne i fotel biurowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-10-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wadium wynosi: 265,00 PLN
|
Zalacznik krotki opis |
według załącznika numer 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 8 - Fotele, sofy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-10-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wadium wynosi : 155,00 PLN
|
Zalacznik krotki opis |
według załącznika numer 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 9 -Chłodziarko - zamrażarka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42513000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-10-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wadium wynosi : 29,00 PLN
|
Zalacznik krotki opis |
według załącznika numer 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 10 - Stolik do przewijania niemowląt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-10-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wadium wynosi: 77,00 PLN
|
Zalacznik krotki opis |
według załącznika numer 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 11 - Kosze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34928480-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-10-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wadium wynosi : 32,00 PLN
|
Zalacznik krotki opis |
według załącznika numer 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 12 - Szafa na leki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-10-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wadium wynosi: 36,00 PLN
|
Zalacznik krotki opis |
według załącznika numer 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 13 - LODÓWKA NA KREW I PŁYNY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42513200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-10-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wadium wynosi: 180,00 PLN
|
Zalacznik krotki opis |
według załącznika numer 1 i 1.1 do SIWZ
|
| |