Zakup wyposażenia dla potrzeb Oddziału Dziecięcego w SMS im. G. Narutowicza w Krakowie

Publication date 2018-08-01
End date 2018-08-17 00:00:00
Instytucja Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594398-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001, 391000003, 425130005, 349284806, 425132007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup wyposażenia dla potrzeb Oddziału Dziecięcego w SMS im. G. Narutowicza w Krakowie. Zamówienie podzielone jest na 13 części. Pakiet 1 - Fotel do pobierania krwi u dzieci,Pakiet 2 - Wózek do przewożenia chorych w pozycji siedzącej, Pakiet 3 - Szafka przyłóżkowa, Pakiet 4 - Regał na nocniki, Pakiet 5 - Stolik zabiegowy ze stali nierdzewnej, na kółkach, Pakiet 6 - Meble, Pakiet 7 - Krzesło konferencyjne i fotel biurowy, Pakiet 8 - Fotele, sofy, Pakiet 9 -Chłodziarko - zamrażarka, Pakiet 10 - Stolik do przewijania niemowląt, Pakiet 11 - Kosze, Pakiet 12 - Szafa na leki, Pakiet 13 - LODÓWKA NA KREW I PŁYNY.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fe6ba30f-ade6-4bb8-9010-19fe4efd82ea
Biuletyn 594398-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie
Regon 35720766400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Prądnicka
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31202
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 012 25 78 291
Zamawiajacy fax 012 25 78 292, 2578229
Zamawiajacy email zamowienia@narutowicz.krakow.pl
Adres strony url www.narutowicz.krakow.pl
Adres strony internetowej www.narutowicz.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.narutowicz.krakow.pl/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.narutowicz.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie ul. Prądnicka 35 - 37 31-202 Kraków Polska
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wyposażenia dla potrzeb Oddziału Dziecięcego w SMS im. G. Narutowicza w Krakowie
Numer referencyjny ZP/30/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 13
Okreslenie przedmiotu Zakup wyposażenia dla potrzeb Oddziału Dziecięcego w SMS im. G. Narutowicza w Krakowie. Zamówienie podzielone jest na 13 części. Pakiet 1 - Fotel do pobierania krwi u dzieci,Pakiet 2 - Wózek do przewożenia chorych w pozycji siedzącej, Pakiet 3 - Szafka przyłóżkowa, Pakiet 4 - Regał na nocniki, Pakiet 5 - Stolik zabiegowy ze stali nierdzewnej, na kółkach, Pakiet 6 - Meble, Pakiet 7 - Krzesło konferencyjne i fotel biurowy, Pakiet 8 - Fotele, sofy, Pakiet 9 -Chłodziarko - zamrażarka, Pakiet 10 - Stolik do przewijania niemowląt, Pakiet 11 - Kosze, Pakiet 12 - Szafa na leki, Pakiet 13 - LODÓWKA NA KREW I PŁYNY.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2018-10-15T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2018-11-15T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 8.4.2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.5.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.5.1 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zmieszania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Foldery (oryginalne karty katalogowe wytwórcy lub autoryzowanego dystrybutora) dotyczące opisu przedmiotu zamówienia - potwierdzające spełnienie przez oferowane produkty parametrów wymaganych i określonych przez Zamawiającego. Muszą być w języku polskim, opisane zgodnie ze złożoną ofertą – nazwa Wykonawcy, Nr pakietu, Nr pozycji (także nr pozycji ,w zależności na który Pakiet składana jest oferta) której dotyczy. W przypadku braku niektórych wymaganych parametrów na karcie katalogowej dopuszcza się załączenie instrukcji obsługi sprzętu lub oświadczenia wytwórcy lub autoryzowanego dystrybutora o spełnianiu wymaganych parametrów. W przypadku załączenia oświadczenia autoryzowanego dystrybutora należy przedłożyć stosowne upoważnienie do reprezentowania wytwórcy - dotyczy wszystkich pakietów. Aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania. Certyfikaty CE, deklaracje zgodności, Certyfikaty ISO – zgodnie z załącznikami nr 1; 1.1 do SIWZ. Dokument potwierdzający przez producenta posiadanie uprawnienia wskazanego serwisu do napraw, montażu i serwisowania oferowanych urządzeń - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ (nie dotyczy ofert składanych bezpośrednio przez wytwórców oferowanego przedmiotu zamówienia) – zgodnie z załącznikami nr 1; 1.1 do SIWZ. Wszystkie dokumenty, o których mowa w załącznikach nr 1; 1.1 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik 1 do SIWZ (dotyczy pakietu na który składana jest oferta) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Formularz ofertowy – załącznik 2 do SIWZ - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia dokumentu) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej. Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym - Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 8.1.1 SIWZ oraz wypełnia Załącznik nr 6 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Dla zadania częściowego nr 1: 24.00 PLN (słownie: dwadzieścia cztery 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 29.00 PLN (słownie: dwadzieścia dziewięć 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 190.00 PLN (słownie: sto dziewięćdziesiąt 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 4: 36.00 PLN (słownie: trzydzieści sześć 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 5: 73.00 PLN (słownie: siedemdziesiąt trzy 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 6: 1 000.00 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 7: 265.00 PLN (słownie: dwieście sześćdziesiąt pięć 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 8: 155.00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt pięć 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 9: 29.00 PLN (słownie: dwadzieścia dziewięć 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 10: 77.00 PLN (słownie: siedemdziesiąt siedem 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 11: 32.00 PLN (słownie: trzydzieści dwa 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 12: 36.00 PLN (słownie: trzydzieści sześć 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 13: 180.00 PLN (słownie: sto osiemdziesiąt 00/100 PLN)
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie i na określonych we wzorze umowy warunkach - załącznik numer 4, 4a.
IV 4 4 data 2018-08-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1 - Fotel do pobierania krwi u dzieci
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2018-10-15T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium wynosi : 24,00 PLN
Zalacznik krotki opis według załącznika numer 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2 - Wózek do przewożenia chorych w pozycji siedzącej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2018-10-15T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium wynosi : 29,00 PLN
Zalacznik krotki opis według załącznika numer 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3 - Szafka przyłóżkowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2018-10-15T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium wynosi : 190,00 PLN
Zalacznik krotki opis według załącznika numer 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4 - Regał na nocniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2018-10-15T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium wynosi: 36,00 PLN
Zalacznik krotki opis według załącznika numer 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5 - Stolik zabiegowy ze stali nierdzewnej, na kółkach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2018-10-15T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium wynosi : 73,00 PLN
Zalacznik krotki opis według załącznika numer 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6 - Meble
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2018-10-15T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium wynosi : 1 000,00 PLN
Zalacznik krotki opis według załącznika numer 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7 - Krzesło konferencyjne i fotel biurowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2018-10-15T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium wynosi: 265,00 PLN
Zalacznik krotki opis według załącznika numer 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet 8 - Fotele, sofy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2018-10-15T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium wynosi : 155,00 PLN
Zalacznik krotki opis według załącznika numer 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet 9 -Chłodziarko - zamrażarka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42513000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2018-10-15T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium wynosi : 29,00 PLN
Zalacznik krotki opis według załącznika numer 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet 10 - Stolik do przewijania niemowląt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2018-10-15T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium wynosi: 77,00 PLN
Zalacznik krotki opis według załącznika numer 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet 11 - Kosze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34928480-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2018-10-15T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium wynosi : 32,00 PLN
Zalacznik krotki opis według załącznika numer 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet 12 - Szafa na leki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2018-10-15T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium wynosi: 36,00 PLN
Zalacznik krotki opis według załącznika numer 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet 13 - LODÓWKA NA KREW I PŁYNY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42513200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2018-10-15T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium wynosi: 180,00 PLN
Zalacznik krotki opis według załącznika numer 1 i 1.1 do SIWZ
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)