Wyposażenie pomieszczeń nr 107, 107a, 108 i 222 w Gmachu Głównym UWr w meble biurowe

Publication date 2018-08-02
End date 2018-08-13 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Wrocławski
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 598421-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Wyposażenie pomieszczeń nr 107, 107a, 108 i 222 w Gmachu Głównym UWr w meble biurowe. a) Szczegółowy opis dostaw, zgodnie z którym należy wykonać zamówienie, zawiera Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 7 do SIWZ) wraz z załącznikami: - rysunek pn.: 3009_A_5019 ZABUDOWA KUCHENNA MEBLE pomieszczenie 1.4
- rysunek pn.: 3009_A_5016 ANEKS KUCHENNY MEBLE pom. Nr 222, b) Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia oraz płatności określa Wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ.
c) Miejsce realizacji dostawy i montażu mebli: Gmach Główny Uniwersytetu Wrocławskiego, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, I piętro, pok. 107, 107a, 108 oraz II piętro pok. 222.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 adf9df58-042d-400f-9e53-351d02830dd3
Biuletyn 598421-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Wrocławski
Regon 130100000
Zamawiajacy adres ulica pl. Uniwersytecki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50137
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 375 22 34
Zamawiajacy fax 71 375 24 72
Zamawiajacy email bzp@uwr.edu.pl
Adres strony url www.bip.uni.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.uni.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ rozdz. X
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, I p., pok. 100, 50-138 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie pomieszczeń nr 107, 107a, 108 i 222 w Gmachu Głównym UWr w meble biurowe
Numer referencyjny BZP.2410.8.2018.BO
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Wyposażenie pomieszczeń nr 107, 107a, 108 i 222 w Gmachu Głównym UWr w meble biurowe. a) Szczegółowy opis dostaw, zgodnie z którym należy wykonać zamówienie, zawiera Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 7 do SIWZ) wraz z załącznikami: - rysunek pn.: 3009_A_5019 ZABUDOWA KUCHENNA MEBLE pomieszczenie 1.4 - rysunek pn.: 3009_A_5016 ANEKS KUCHENNY MEBLE pom. Nr 222, b) Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia oraz płatności określa Wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ. c) Miejsce realizacji dostawy i montażu mebli: Gmach Główny Uniwersytetu Wrocławskiego, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, I piętro, pok. 107, 107a, 108 oraz II piętro pok. 222.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 dostawy mebli biurowych, każda o wartości co najmniej 150 000,00 zł. Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, Zamawiający uzna warunki za spełnione jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców spełni wymagany warunek. Nie dopuszcza się łączenia potencjałów Wykonawców składających ofertę wspólnie.
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) dokumentów dotyczących podmiotów trzecich, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia – jeśli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 3) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumentów dotyczących każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty na ogólnie dostępne, bezpłatne, elektroniczne bazy danych, Zamawiający skorzysta z tych dokumentów dla potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3, pobierając je samodzielnie. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa powyżej sporządzone są w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1 ppkt 1) - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym w terminie odpowiednio jak dla dokumentów, o których mowa powyżej. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP (wzór oświadczenia załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) Wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – Załącznik nr 6 do SIWZ; 2) Dokumentów dotyczących podmiotów trzecich, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, – jeśli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 3) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców, odpowiednio w zakresie, w którym każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału.
Inne dokumenty niewymienione 1. Na potrzeby oceny ofert, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) Kalkulacja cenowa sporządzona według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do SIWZ – w formie oryginału 3) Aktualne Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, stanowiące Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ – w formie oryginału; 4) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; 5) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału - ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. 6) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) - w formie oryginału. 2. Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w pkt III. Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowne dopuszczalne są tylko w następującym przypadku.: a) w przypadku nie zakończenia robót budowlanych na I i II piętrze budynku Gmachu Głównego Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Uniwersyteckiej 1 na 7 dni przed upływem terminu określonego w §7 ust. 1 niniejszej Umowy - możliwa zmiana terminu Wykonania Przedmiotu Umowy o maksymalnie 30 dni ponad termin określony w §7 ust. 1 Umowy; b) w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku Vat dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia brutto Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust 1 umowy.;
IV 4 4 data 2018-08-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria GWARANTOWANY CZAS NAPRAWY
Znaczenie 0,20
  
Kryteria CENA
Znaczenie 0,60
  
Kryteria GWARANCJA
Znaczenie 0,20
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)