Druk i dostawa wizytówek dla Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.

Publication date 2018-08-02
End date 2018-08-10 00:00:00
Instytucja Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 598552-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301997306
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa wizytówek dla Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w 32 wzorach o łącznym nakładzie 5600 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dfe88ec0-863c-4ab2-9082-7e2d1b59ad6d
Biuletyn 598552-N-2018
Zamawiajacy nazwa Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Regon 35023901700000
Zamawiajacy adres ulica Kordylewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-542
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 176 600
Zamawiajacy fax 126 176 666
Zamawiajacy email biuro@marr.pl
Adres strony url www.marr.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.marr.pl/przetargi/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.marr.pl/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub przez posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 31-542 Kraków, ul. Kordylewskiego 11
Nazwa nadana zamowieniu Druk i dostawa wizytówek dla Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.
Numer referencyjny ZP/20/18/DMW
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa wizytówek dla Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w 32 wzorach o łącznym nakładzie 5600 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji.
Cpv glowny przedmiot 30199730-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 15
Informacje na temat katalogow Termin dostawy wydrukowanych wizytówek nie może być krótszy niż 10 dni roboczych i nie dłuższy niż 15 dni roboczych od dnia podpisania umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wprowadza wymagania dotyczącego spełnienia tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wprowadza wymagania dotyczącego spełnienia tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wprowadza wymagania dotyczącego spełnienia tego warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione formularz oferty, informacja o przynależności/ nie przynależności do grupy kapitałowej, pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-08-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zastosowanie RODO do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. z siedzibą w Krakowie (31-542) przy ul. Kordylewskiego 11, www.marr.pl, e-mail: biuro@marr.pl  inspektorem ochrony danych osobowych w Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. jest Pan Rafał Dąbrowski, kontakt: iod@marr.pl, 12 617-99-35  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Druk i dostawa wizytówek dla Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.” (ZP/20/18/DMW) prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO *** ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Criterion

Kryteria termin dostawy wydrukowanych wizytówek w dniach roboczych
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)