Sprzedaż i dostawa mebli biurowych, foteli i krzeseł na potrzeby Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie

Publication date 2018-08-02
End date 2018-08-10 00:00:00
Instytucja Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 597471-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391300002, 391131008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszej umowy jest sprzedaż, dostarczenie wraz z wniesieniem i montażem mebli biurowych oraz foteli i krzeseł na potrzeby Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie. Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia i parametry asortymentu zostały określone w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunkówzamówienia, zwanej dalej siwz, (formularz cenowy). 2. Szczegółowy opis warunków wykonywania zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 2 do siwz. 3. Miejsce realizacji zamówienia: Kraków, Nowy Sącz. 4. Wielkość i zakres zamówienia: poniżej wyrażonej w złotych kwoty 144 00,00 euro.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 06b091f1-e4b5-47f3-b665-af0ac4dc3384
Biuletyn 597471-N-2018
Zamawiajacy nazwa Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
Regon 00051417600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Basztowa
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-156
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 3921 338
Zamawiajacy fax 12 3921956
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@malopolska.uw.gov.pl
Adres strony url www.malopolska.uw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Fundusz Azylu, Migracji i Integracji
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Dostep dokumentow zamowienia www.malopolska.uw.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.malopolska.uw.gov.pl
Wymagane przeslanie ofert inny oferty w postępowaniu należy złożyć w wersji pisemnej (przesłać lub złożyć pod podanym niżej adresem)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Sprzedaż i dostawa mebli biurowych, foteli i krzeseł na potrzeby Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie
Numer referencyjny WL-IV.272.27.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszej umowy jest sprzedaż, dostarczenie wraz z wniesieniem i montażem mebli biurowych oraz foteli i krzeseł na potrzeby Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie. Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia i parametry asortymentu zostały określone w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunkówzamówienia, zwanej dalej siwz, (formularz cenowy). 2. Szczegółowy opis warunków wykonywania zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 2 do siwz. 3. Miejsce realizacji zamówienia: Kraków, Nowy Sącz. 4. Wielkość i zakres zamówienia: poniżej wyrażonej w złotych kwoty 144 00,00 euro.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty: 1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz, 2) formularz cenowy, sporządzony na podstawie druku stanowiącego załącznik nr 1A/B do siwz, 3) oświadczenie wykonawcy potwierdzające brak podstaw wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz), 2. Ponadto do oferty należy załączyć: 1) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia każdego z Wykonawców (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz), 3) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – dokument pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (http://bip.malopolska.pl/muw/Article/id,5980.html) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga! Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w formie aneksu do umowy z zastrzeżeniem art. 144 ustawy, w szczególności w następujących przypadkach: a) zmiany terminu realizacji zamówienia, przez jego przedłużenie, ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, związane z niemożliwością przygotowania miejsca dostawy oraz inne niezawinione przez strony przyczyny powodowane na przykład przez siłę wyższą, b) wydłużenie terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta/Wykonawcę, c) zmiany stawki podatku VAT, poprzez dostosowanie do aktualnie obowiązujących przepisów, z tym zastrzeżeniem iż wysokość ryczałtowego wynagrodzenia brutto nie ulegnie zmianie.
IV 4 4 data 2018-08-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 1. Postępowanie unieważnia się w przypadkach określonych w art. 93 ust. 1 i 1 a ustawy. 2. Zamawiający zastrzega, iż może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 3. Liczba punktów jaką uzyska wykonawca w kryterium „okres gwarancji”, zostanie przyznana w następujący sposób: - 20 punktów otrzyma wykonawca, który zaoferuje 2 lata gwarancji, - 40 punktów otrzyma wykonawca, który zaoferuje 3 lata i więcej gwarancji. W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze okresu, na jaki udziela gwarancji, wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji wynoszący 2 lata i przyzna 20 punktów.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Liczba punktów jaką uzyska wykonawca w kryterium „okres gwarancji”, zostanie przyznana w następujący sposób: - 20 punktów otrzyma wykonawca, który zaoferuje 2 lata gwarancji, - 40 punktów otrzyma wykonawca, który zaoferuje 3 lata i więcej gwarancji. W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze okresu, na jaki udziela gwarancji, wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji wynoszący 2 lata i przyzna 20 punktów.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w części nr 1 jest dostawa mebli biurowych, których wykaz stanowi załącznik nr 1A do siwz (formularz cenowy dla części I zamówienia). Szczegółowy opis warunków wykonywania zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 2A do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa foteli i krzeseł
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Liczba punktów jaką uzyska wykonawca w kryterium „okres gwarancji”, zostanie przyznana w następujący sposób: - 20 punktów otrzyma wykonawca, który zaoferuje 2 lata gwarancji, - 40 punktów otrzyma wykonawca, który zaoferuje 3 lata i więcej gwarancji. W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze okresu, na jaki udziela gwarancji, wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji wynoszący 2 lata i przyzna 20 punktów.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w części nr 2 jest dostawa foteli i krzeseł, których wykaz stanowi załącznik nr 1B do siwz (formularz cenowy dla części II zamówienia). Szczegółowy opis warunków wykonywania zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 2B do siwz.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)