GuidZP400 |
1c154c46-2107-4b4d-883c-db3fdcb490db
|
Biuletyn |
597586-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
|
Regon |
700128000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Tamka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-349
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 578 47 01/02
|
Zamawiajacy fax |
22 578 47 47
|
Zamawiajacy email |
komendaglownaohp@ohp.pl
|
Adres strony url |
WWW.SWIETOKRZYSKA.OHP.PL
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
OD SZKOLENIA DO ZATRUDNIENIA - YEI NR POROZUMIENIA: POWR.01.03.02-00-0003/16
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
WOJEWÓDZKI KOMENDANT OHP W KIELCACH - JACEK SABAT NA PODSTAWIE UDZIELONEGO PEŁNOMOCNICTWA NR KG.BPEW.012.1.28.2018 Z DNIA 21 LUTEGO 2018 ROKU; ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP, UL. WRZOSOWA 44, 25-950 KIELCE
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
WWW.BIP.SWIETOKRZYSKA.OHP.PL
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
WWW.BIP.SWIETOKRZYSKA.OHP.PL
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP, UL. WRZOSOWA 44, 25-950 KIELCE
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu biurowego dla Świętokrzyskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w ramach projektu: „Od szkolenia do zatrudnienia - YEI”, realizowanego z Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju, na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną OHP.
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego i rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 4 niszczarek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ – formularzu ofertowym.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia nie później niż w ciągu 20 dni roboczych, w godzinach od 8.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku.
Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela gwarancji na okres minimum 24 miesiące, liczone od daty dostawy przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30191400-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
5278,96
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
ZAMAWIAJĄCY NIE WYZNACZA WARUNKÓW W TYM ZAKRESIE
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
ZAMAWIAJĄCY NIE WYZNACZA WARUNKÓW W TYM ZAKRESIE
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
należy wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu biurowego (np. niszczarki, drukarki itp.) o wartości nie mniejszej niż 4.000,00 zł brutto,
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA DODATKOWYCH OŚWIADCZEŃ
|
Zakresie warunkow udzialu |
NALEŻY DO OFERTY ZAŁĄCZYĆ WYKAZ DOSTAW WRAZ Z DOWODAMI ŻE DOSTAWY ZOSTAŁY WYKONANE NALEŻYCIE
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA DODATKOWYCH OŚWIADCZEŃ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-08-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
4 NISZCZARKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30191400-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
5278,96
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju, na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną OHP
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego i rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 4 niszczarek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ – formularzu ofertowym.
|
| |