GuidZP400 |
358bba83-c17e-4efe-8ad0-13e8d35a7cd4
|
Biuletyn |
598222-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
|
Regon |
162000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42686
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80233
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 58 348 61 52
|
Zamawiajacy fax |
+48 58 347 24 45
|
Zamawiajacy email |
boguslawa.litwinska@eti.pg.gda.pl
|
Adres strony url |
www.dzp.pg.edu.pl
|
Adres strony internetowej |
www.dzp.pg.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dzp.pg.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dzp.pg.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek WETI A, pok. 127
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
|
Numer referencyjny |
CRZP/160/009/D/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej zgodnie z opisem w załącznikach 6A-6C do SIWZ oraz poniższym wyszczególnieniem:
Część I zamówienia: regał A –E – 5 szt,, szafka na korespondencję – 1 szt, półka stojąca – 1 szt.
Część II zamówienia: biurko – 3 szt.
Część III zamówienia: krzesło obrotowe – 31szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
33073,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. W celu potwierdzenia, że oferowane meble odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego,
zamawiający żąda: opisu zastosowanych w ofercie produktów i materiałów zgodnie z załącznikiem 7 do
SIWZ. Autentyczność opisów musi zostać poświadczona przez wykonawcę.
2. W celu potwierdzenia, że oferowane krzesła spełniają wymagania opisane przez Zamawiającego,
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dołączył do oferty karty katalogowe oferowanych krzeseł,
zawierające fotografie oraz potwierdzające wszystkie opisane parametry, z podaniem modelu, typu oraz
producenta oferowanych krzeseł oraz wymagane atesty (Badań Wytrzymałościowych, na niepalność
tkaniny, higieniczny oraz Protokół Oceny Ergonomicznej Autentyczność dokumentów musi zostać
poświadczona przez wykonawcę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w
przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem
dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia- Załącznik nr 4 do SIWZ
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie
internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm
oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu
gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1
pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że
powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie
zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia:
18.2.1) Termin
Termin realizacji umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionej okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z:
- działania siły wyższej (klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą zamawiającego lub wykonawcy);
W przypadku, gdy siła wyższa spowoduje przesunięcie terminu wykonania umowy przez Wykonawcę o
więcej niż 30 dni, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2018-08-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Politechnika Gdańska ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk
• inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Gdańskiej jest: Pan Paweł Baniel, kontakt: iod@pg.edu.pl tel. +48 48 348 66 29
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę mebli i krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej” CRZP/160/009/D/18 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• będzie przysługiwało Pani/Panu:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO;
• nie będzie przysługiwało Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki GHdańskiej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
11421,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
W celu potwierdzenia, że oferowane meble odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego,
zamawiający żąda: opisu zastosowanych w ofercie produktów i materiałów zgodnie z załącznikiem 7 do
SIWZ. Autentyczność opisów musi zostać poświadczona przez wykonawcę.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej zgodnie z opisem w załączniku 6A do SIWZ oraz poniższym wyszczególnieniem:
Część I zamówienia: regał A –E – 5 szt,, szafka na korespondencję – 1 szt, półka stojąca – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39121000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1905,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
W celu potwierdzenia, że oferowane meble odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego,
zamawiający żąda: opisu zastosowanych w ofercie produktów i materiałów zgodnie z załącznikiem 7 do
SIWZ. Autentyczność opisów musi zostać poświadczona przez wykonawcę.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej zgodnie z opisem w załączniku 6B do SIWZ oraz poniższym wyszczególnieniem:
Część II zamówienia: biurko – 3 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39112000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
19747,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
W celu potwierdzenia, że oferowane krzesła spełniają wymagania opisane przez Zamawiającego,
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dołączył do oferty karty katalogowe oferowanych krzeseł,
zawierające fotografie oraz potwierdzające wszystkie opisane parametry, z podaniem modelu, typu oraz
producenta oferowanych krzeseł oraz wymagane atesty (Badań Wytrzymałościowych, na niepalność
tkaniny, higieniczny oraz Protokół Oceny Ergonomicznej Autentyczność dokumentów musi zostać
poświadczona przez wykonawcę.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej zgodnie z opisem w załączniku 6C do SIWZ oraz poniższym wyszczególnieniem:
Część III zamówienia: krzesło obrotowe – 31szt.
|
| |