Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej

Publication date 2018-08-02
End date 2018-08-10 00:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Meble różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 598222-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391510005, 391210006, 391120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej zgodnie z opisem w załącznikach 6A-6C do SIWZ oraz poniższym wyszczególnieniem:
Część I zamówienia: regał A –E – 5 szt,, szafka na korespondencję – 1 szt, półka stojąca – 1 szt.
Część II zamówienia: biurko – 3 szt.
Część III zamówienia: krzesło obrotowe – 31szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 358bba83-c17e-4efe-8ad0-13e8d35a7cd4
Biuletyn 598222-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
Regon 162000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 42686
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon +48 58 348 61 52
Zamawiajacy fax +48 58 347 24 45
Zamawiajacy email boguslawa.litwinska@eti.pg.gda.pl
Adres strony url www.dzp.pg.edu.pl
Adres strony internetowej www.dzp.pg.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dzp.pg.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.pg.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek WETI A, pok. 127
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Numer referencyjny CRZP/160/009/D/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej zgodnie z opisem w załącznikach 6A-6C do SIWZ oraz poniższym wyszczególnieniem: Część I zamówienia: regał A –E – 5 szt,, szafka na korespondencję – 1 szt, półka stojąca – 1 szt. Część II zamówienia: biurko – 3 szt. Część III zamówienia: krzesło obrotowe – 31szt.
Cpv glowny przedmiot 39151000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 33073,00
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu potwierdzenia, że oferowane meble odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: opisu zastosowanych w ofercie produktów i materiałów zgodnie z załącznikiem 7 do SIWZ. Autentyczność opisów musi zostać poświadczona przez wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane krzesła spełniają wymagania opisane przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga aby Wykonawca dołączył do oferty karty katalogowe oferowanych krzeseł, zawierające fotografie oraz potwierdzające wszystkie opisane parametry, z podaniem modelu, typu oraz producenta oferowanych krzeseł oraz wymagane atesty (Badań Wytrzymałościowych, na niepalność tkaniny, higieniczny oraz Protokół Oceny Ergonomicznej Autentyczność dokumentów musi zostać poświadczona przez wykonawcę.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia- Załącznik nr 4 do SIWZ Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: 18.2.1) Termin Termin realizacji umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionej okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z: - działania siły wyższej (klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą zamawiającego lub wykonawcy); W przypadku, gdy siła wyższa spowoduje przesunięcie terminu wykonania umowy przez Wykonawcę o więcej niż 30 dni, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
IV 4 4 data 2018-08-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Politechnika Gdańska ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk • inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Gdańskiej jest: Pan Paweł Baniel, kontakt: iod@pg.edu.pl tel. +48 48 348 66 29 • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę mebli i krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej” CRZP/160/009/D/18 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • będzie przysługiwało Pani/Panu: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO; • nie będzie przysługiwało Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki GHdańskiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39151000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 11421,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik informacje dodatkowe W celu potwierdzenia, że oferowane meble odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: opisu zastosowanych w ofercie produktów i materiałów zgodnie z załącznikiem 7 do SIWZ. Autentyczność opisów musi zostać poświadczona przez wykonawcę.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej zgodnie z opisem w załączniku 6A do SIWZ oraz poniższym wyszczególnieniem: Część I zamówienia: regał A –E – 5 szt,, szafka na korespondencję – 1 szt, półka stojąca – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39121000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1905,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik informacje dodatkowe W celu potwierdzenia, że oferowane meble odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: opisu zastosowanych w ofercie produktów i materiałów zgodnie z załącznikiem 7 do SIWZ. Autentyczność opisów musi zostać poświadczona przez wykonawcę.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej zgodnie z opisem w załączniku 6B do SIWZ oraz poniższym wyszczególnieniem: Część II zamówienia: biurko – 3 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 19747,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe W celu potwierdzenia, że oferowane krzesła spełniają wymagania opisane przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga aby Wykonawca dołączył do oferty karty katalogowe oferowanych krzeseł, zawierające fotografie oraz potwierdzające wszystkie opisane parametry, z podaniem modelu, typu oraz producenta oferowanych krzeseł oraz wymagane atesty (Badań Wytrzymałościowych, na niepalność tkaniny, higieniczny oraz Protokół Oceny Ergonomicznej Autentyczność dokumentów musi zostać poświadczona przez wykonawcę.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej zgodnie z opisem w załączniku 6C do SIWZ oraz poniższym wyszczególnieniem: Część III zamówienia: krzesło obrotowe – 31szt.
  

Criterion

Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)