Dostawy żywności w roku szkolnym2018-2019 dla Przedszkola Publicznego Nr 3 w Radlinie z podziałem na 6 zadań

Publication date 2018-08-02
End date 2018-08-09 00:00:00
Instytucja Przedszkole Publiczne Nr 3 w Radlinie
Miejscowość Radlin
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 598041-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawa żywności dla Zamawiającego, w roku szkolnym 2018/2019, który to przedmiot zamówienia jest podzielony na następujące zadania:
1) zadanie nr 1 – dostawy mięsa i produktów wędliniarskich, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym zał. Nr 1 do SIWZ,
2) zadanie nr 2 – dostawy świeżych owoców i warzyw, zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 2 do SIWZ,
3) zadanie nr 3 – dostawy mrożonek rybnych i owocowo-warzywnych, zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 3 do SIWZ,
4) zadanie nr 4 – dostawa produktów mleczarskich, zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 4 do SIWZ,
5) zadanie nr 5 – dostawa świeżego pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich, zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 5 do SIWZ
6) zadanie nr 6 – dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych, olejów, tłuszczy zwierzęcych i roślinnych, produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych i różnych produktów spożywczych, zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 6 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 71392586-39e0-4e2f-a844-94466643381a
Biuletyn 598041-N-2018
Zamawiajacy nazwa Przedszkole Publiczne Nr 3 w Radlinie
Regon 27151060400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mariacka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Radlin
Zamawiajacy kod pocztowy 44310
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 327 292 349
Zamawiajacy email mzopo@radlin.pl
Adres strony url www.miasto.radlin,pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://miasto.radlin.pl/category/ogloszenia-o-zamowieniach/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz.U. poz.1529 z późn. zm.)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Radlinie, 44-310 Radlin, ul.Rymera 15, III piętro pokój 401 lub 408
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy żywności w roku szkolnym2018-2019 dla Przedszkola Publicznego Nr 3 w Radlinie z podziałem na 6 zadań
Numer referencyjny PP 3.371.2JK.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawa żywności dla Zamawiającego, w roku szkolnym 2018/2019, który to przedmiot zamówienia jest podzielony na następujące zadania: 1) zadanie nr 1 – dostawy mięsa i produktów wędliniarskich, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym zał. Nr 1 do SIWZ, 2) zadanie nr 2 – dostawy świeżych owoców i warzyw, zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 2 do SIWZ, 3) zadanie nr 3 – dostawy mrożonek rybnych i owocowo-warzywnych, zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 3 do SIWZ, 4) zadanie nr 4 – dostawa produktów mleczarskich, zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 4 do SIWZ, 5) zadanie nr 5 – dostawa świeżego pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich, zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 5 do SIWZ 6) zadanie nr 6 – dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych, olejów, tłuszczy zwierzęcych i roślinnych, produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych i różnych produktów spożywczych, zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 6 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przepisami normy i parametry dotyczące tego rodzaju towaru oraz że jest dopuszczony do obrotu na terenie Polski (wzór – zał. Nr 13)
Inne dokumenty niewymienione 1.W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców :w terminie 3-ch dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.22 ust. 1 pkt 23) ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. Nr 9 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę , którego oferta została najwyżej oceniona, warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy, Zamawiający wezwie do złożenia w terminie 5 dni, następujących oświadczeń i dokumentów, aktualnych na dzień złożenia oferty : 1) w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega, w trybie art. 22a ustawy, na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie pkt IV.4.2) i IV.4.3) SIWZ – wzór zobowiązania stanowi zał. Nr 10 do SIWZ.; 2) aktualnego, na dzień złożenia, odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, dotyczy to również spółki cywilnej; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
Czy przewiduje udzielenie zaliczek 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W przypadku ustawowych zmian w przepisach regulujących postanowienia umowy
IV 4 4 data 2018-08-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawy mięsa i produktów wędliniarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawy mięsa wieprzowego, wołowego i drobiowego oraz wyrobów wędliniarskich, zgodnie z formularzem cenowym, stanowiącym zał.Nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawy świeżych owoców i warzyw
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawy świeżych owoców i warzyw, zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawy mrożonek rybnych i owocowo-warzywnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawy mrożonych ryb, owoców i warzyw oraz wyrobów garmażeryjnych, zgodnie z formularzem cenowym, stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawy produktów mleczarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawy mleka śmietany, jogurtów, masła, różnych serów, zgodnie z formularzem cenowym, stanowiącycym załącznik Nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawy świeżego pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawy różnego rodzaju chleba, bułek, wyrobów ciastkarskich, zgodnie z formularzem cenowym, stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa ryb przetworzonych i konserwowych, olejów, tłuszczy zwierzęcych i roślinnych, produktów przemiału ziarna, skrobii i produktów skrobiowych, różnych produktów spozywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawy różnych produktów spożywczych, zgodnie z formularzem cenowym, stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)