Zebranie dokumentacji, opracowanie i zredagowanie treści dotyczących wybranych szlaków rowerowych i innych obiektów istotnych dla turystyki rowerowej w Małopolsce oraz ich wprowadzenie do systemu m_MSIT.

Publication date 2018-08-06
End date 2018-08-14 00:00:00
Instytucja Województwo Małopolskie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi dostarczania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 599847-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 723190004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zebranie dokumentacji, opracowanie i zredagowanie treści dotyczących wybranych szlaków rowerowych i innych obiektów istotnych dla turystyki rowerowej w Małopolsce,
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1 Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) identyfikacji istniejących na terenie Województwa Małopolskiego szlaków rowerowych, zwanych dalej „szlakami” oraz innych obiektów istotnych dla turystyki rowerowej zwanych dalej „obiektami” w oparciu m.in. o:
• dostępne materiały kartograficzne,
• materiały przekazane przez Zamawiającego,
• materiały pozyskane od zarządców szlaków, tj. m.in. jednostek samorządu terytorialnego, stowarzyszeń, w tym PTTK oraz innych źródeł informacji,
b) dokonania selekcji zidentyfikowanych szlaków oraz obiektów i przedstawienie Zamawiającemu rekomendacji w zakresie tych szlaków i obiektów, które zostaną ostatecznie zaprezentowane w systemie m_MSIT,
c) wykonania dokumentacji obejmującej dane tekstowe, fotografie i pliki zawierające dane przestrzenne o położeniu obiektów i przebiegu szlaków (geometrię) wraz z atrybutami dla rekomendowanych obiektów i szlaków, w tym tras wchodzących w skład Sieci Tras Rowerowych Velo Małopolska, tj. Wiślanej Trasy Rowerowej, VeloDunajec, EuroVelo 4, VeloRudawa, EuroVelo 11, VeloPrądnik, VeloRaba, VeloSkawa.
d) wprowadzenia do systemu m_MSIT pozyskanych treści.
3. Szczegółowa specyfikacja techniczna zamówienia zawarta jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej siwz.
4. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego siwz.
5. Jeśli w opisach występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem zastosowania, materiałów, funkcjonalności, konstrukcji itp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 53576332-b734-4ed9-bbdb-bce7a0e62b2e
Biuletyn 599847-N-2018
Zamawiajacy nazwa Województwo Małopolskie
Regon 351554287
Zamawiajacy adres ulica Basztowa
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-156
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon (12)6303408
Zamawiajacy fax (12)6160144
Zamawiajacy email przetargi@umwm.pl
Adres strony url www.bip.malopolska.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „m_MSIT- mobilny Małopolski System Informacji Turystycznej”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.malopolska.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Dziennik podawczy (budynek B), 30-017 Kraków, ul. Racławicka 56
Nazwa nadana zamowieniu Zebranie dokumentacji, opracowanie i zredagowanie treści dotyczących wybranych szlaków rowerowych i innych obiektów istotnych dla turystyki rowerowej w Małopolsce oraz ich wprowadzenie do systemu m_MSIT.
Numer referencyjny TS-I.052.7.2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zebranie dokumentacji, opracowanie i zredagowanie treści dotyczących wybranych szlaków rowerowych i innych obiektów istotnych dla turystyki rowerowej w Małopolsce, 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1 Wykonawca zobowiązany będzie do: a) identyfikacji istniejących na terenie Województwa Małopolskiego szlaków rowerowych, zwanych dalej „szlakami” oraz innych obiektów istotnych dla turystyki rowerowej zwanych dalej „obiektami” w oparciu m.in. o: • dostępne materiały kartograficzne, • materiały przekazane przez Zamawiającego, • materiały pozyskane od zarządców szlaków, tj. m.in. jednostek samorządu terytorialnego, stowarzyszeń, w tym PTTK oraz innych źródeł informacji, b) dokonania selekcji zidentyfikowanych szlaków oraz obiektów i przedstawienie Zamawiającemu rekomendacji w zakresie tych szlaków i obiektów, które zostaną ostatecznie zaprezentowane w systemie m_MSIT, c) wykonania dokumentacji obejmującej dane tekstowe, fotografie i pliki zawierające dane przestrzenne o położeniu obiektów i przebiegu szlaków (geometrię) wraz z atrybutami dla rekomendowanych obiektów i szlaków, w tym tras wchodzących w skład Sieci Tras Rowerowych Velo Małopolska, tj. Wiślanej Trasy Rowerowej, VeloDunajec, EuroVelo 4, VeloRudawa, EuroVelo 11, VeloPrądnik, VeloRaba, VeloSkawa. d) wprowadzenia do systemu m_MSIT pozyskanych treści. 3. Szczegółowa specyfikacja techniczna zamówienia zawarta jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej siwz. 4. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego siwz. 5. Jeśli w opisach występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem zastosowania, materiałów, funkcjonalności, konstrukcji itp.
Cpv glowny przedmiot 72319000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 184417,34
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 8
Informacje na temat katalogow Dot. pkt II.8) Zamówienie należy wykonać w terminie do 8 miesięcy od daty podpisania umowy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA WYKONAWCY, W TYM O KTÓRYCH MOWA W ART. 24 UST. 5 USTAWY: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy i art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp b) spełniają warunki udziału w postępowaniu: Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartości usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się usługę polegającą na inwentaryzacji szlaków turystycznych oraz pozyskaniu danych przestrzennych w terenie i przekazanie ich do Zamawiającego w formie przestrzennej bazy danych, o wartości usługi minimum 50 000 zł brutto. 2. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. Zamawiający, wezwie do złożenia następujących dokumentów: 1). potwierdzających brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu: a) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 4 do siwz. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 1) lit. a) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt. 1) lit. a). 6. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
Inne dokumenty niewymienione OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ: 1. Do oferty wykonawca winien dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do siwz. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 5. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy: 1) musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie zobowiązania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz. 6. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 7. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (tekst jednolity Dz. U. z 2014 poz. 164 z późniejszymi zmianami)). OŚWIADCZENIE O PRZYNALEŻNOŚCI LUB BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w ust. 1. 3. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, na której była zamieszczona siwz i załączniki, wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 4. Oświadczenie składane jest w oryginale. Adres Zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Biuro Prawne i Zamówień Publicznych, Dziennik Podawczy, ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do siwz.
IV 4 4 data 2018-08-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto wykonania zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)