Dostawa sprzętu medycznego dla Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach

Publication date 2018-08-06
End date 2018-08-16 00:00:00
Instytucja Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 596416-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001, 331821000, 384230006, 331232000, 331232103, 331941100, 331940006, 331922004, 383110008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załącznik nr 2 do SIWZ, tj. „Specyfikacje asortymentowo-cenowe” oraz załącznik nr 3 do SIWZ, tj. „Parametry Techniczne”.
3. Zadania: Zadanie nr 1 Defibrylator, Zadanie nr 2 Diatermia z przystawką argonową, Zadanie nr 3 Aparat do pomiaru ciśnienia, Zadanie nr 4 Aparat do wykonywania EKG, Zadanie nr 5 Diatermia chirurgiczna, Zadanie nr 6 Kardiomonitor, Zadanie nr 7 Pompa infuzyjna objętościowa, Zadanie nr 8 Separator komórkowy, Zadanie nr 9 Stół zabiegowy z wyposażeniem, Zadanie nr 10 Elektroniczna waga lekarska ze wzrostomierzem
4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
7. Zamawiający wymaga zaoferowania przez Wykonawców następujących okresów gwarancji: W zakresie zadań nr 1, 4, 6, 7, 8, 9, 10 - minimum 24 miesiące, W zakresie zadania nr 2 - minimum 36 miesięcy, W zakresie zadania nr 3 - minimum 60 miesięcy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a3bfb267-eedd-466a-a00c-f04826d63e28
Biuletyn 596416-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Regon 28836600028
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44101
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2789171, 2789172, 2789193,
Zamawiajacy fax 032 2789197, 2789198
Zamawiajacy email przetargi@io.gliwice.pl
Adres strony url www.io.gliwice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut Badawczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.io.gliwice.pl/instytut/zamowienia
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, Budynek Główny Dyrekcji, Parter, Kancelaria pokój nr 134
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego dla Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach
Numer referencyjny DO/DZ-381-1- 139/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załącznik nr 2 do SIWZ, tj. „Specyfikacje asortymentowo-cenowe” oraz załącznik nr 3 do SIWZ, tj. „Parametry Techniczne”. 3. Zadania: Zadanie nr 1 Defibrylator, Zadanie nr 2 Diatermia z przystawką argonową, Zadanie nr 3 Aparat do pomiaru ciśnienia, Zadanie nr 4 Aparat do wykonywania EKG, Zadanie nr 5 Diatermia chirurgiczna, Zadanie nr 6 Kardiomonitor, Zadanie nr 7 Pompa infuzyjna objętościowa, Zadanie nr 8 Separator komórkowy, Zadanie nr 9 Stół zabiegowy z wyposażeniem, Zadanie nr 10 Elektroniczna waga lekarska ze wzrostomierzem 4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 7. Zamawiający wymaga zaoferowania przez Wykonawców następujących okresów gwarancji: W zakresie zadań nr 1, 4, 6, 7, 8, 9, 10 - minimum 24 miesiące, W zakresie zadania nr 2 - minimum 36 miesięcy, W zakresie zadania nr 3 - minimum 60 miesięcy
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania przedmiotu zamówienia: - w zakresie zadań nr 3, 4 i 7: do 2 tygodni licząc od daty zawarcia umowy - w zakresie zadań nr 1, 2, 5, 6, 9 i 10: do 4 tygodni licząc od daty zawarcia umowy - w zakresie zadania nr 8: do 6 tygodni licząc od daty zawarcia umowy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów dotyczących braku podstaw wykluczenia: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI pkt 2 ppkt 2) SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: a) katalogów lub folderów producenta zawierających opisy oferowanych urządzeń. Wymagane katalogi lub foldery producenta winny zawierać zdjęcia oferowanych urządzeń (nie dopuszcza się zastąpienia zdjęć rysunkami) b) certyfikatów CE lub deklaracji zgodności dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16- 20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2018r poz. 798) Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej, zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza jednak możliwość zmiany w treści niniejszej umowy jedynie w następujących przypadkach: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, 2) obniżenia ceny dostawy przy zachowaniu jakości zaoferowanego sprzętu. 3. Poza zmianą określoną w ust. 2 pkt. 1) powyżej, która obowiązuje z datą wprowadzenia jej w życie na podstawie odrębnych przepisów i nie wymaga zawarcia aneksu, wszelkie pozostałe zmiany umowy będą miały postać aneksów i wymagają każdorazowo porozumienia Stron oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Aneksy do niniejszej umowy ważne będą tylko wówczas, gdy zostaną podpisane przez obie Strony.
IV 4 4 data 2018-08-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki ofertę należy złożyć w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. W zakresie zadań 1-7 i 9-10 Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. Natomiast w zakresie zadania nr 8 Zamawiający, na podstawie art. 147 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, od Wykonawcy którego oferta została uznana za ofertę najkorzystniejszą będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny brutto oferty. 3. Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy dokumenty: 1) „OFERTA PRZETARGOWA” - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) „SPECYFIKACJE ASORTYMENTOWO-CENOWE” – załączniki nr 2 do SIW (odpowiednio dla oferowanego zadania), 3) „PARAMETRY TECHNICZNE” – załącznik nr 3 do SIWZ (odpowiednio dla oferowanego zadania), 4) oświadczenie dot. przesłanek do wykluczenia – załącznik nr 4 do SIWZ, 5) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Defibrylator
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33182100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania przedmiotu zamówienia - do 4 tygodni licząc od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Defibrylator 1 szt. - szczegółowe wymagania określone w załączniku nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Diatermia z przystawką argonową
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji: do 4 tygodni licząc od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Diatermia z przystawką argonową - 1 szt. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Aparat do pomiaru ciśnienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38423000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania: do 2 tygodni licząc od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Aparat do pomiaru ciśnienia 7 szt. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Aparat do wykonywania EKG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33123200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania: do 2 tygodni licząc od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Aparat do wykonywania EKG 1 szt szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Diatermia chirurgiczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania: do 4 tygodni od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Diatermia chirurgiczna 1 szt. szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Kardiomonitor
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33123210-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania: do 4 tygodni licząc od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Kardiomonitor 3 szt. szczegółowy opis zawiera załącznik nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pompa infuzyjna objętościowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33194110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania: 2 tygodnie licząc od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Pompa infuzyjna objętościowa 8 szt szczegółowy opis zawiera załącznik nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Separator komórkowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33194000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania: do 6 tygodni licząc od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Separator komórkowy 1 szt szczegółowy opis zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Stół zabiegowy z wyposażeniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192200-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania: do 4 tygodni licząc od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Stół zabiegowy z wyposażeniem 1 szt szczegółowy opis zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Elektroniczna waga lekarska ze wzrostomierzem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38311000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania: do 4 tygodni licząc od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Elektroniczna waga lekarska ze wzrostomierzem 8 szt szczegółowy opis zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)