Dostawa pieluchomajtek dla dorosłych, pieluch jednorazowych i produktów pielęgnacyjnych.

Publication date 2018-08-06
End date 2018-08-24 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach Sp. z o. o.
Miejscowość Świętochłowice
Województwo śląskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 599859-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 337712007, 337510009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy pieluchomajtek dla dorosłych, pieluch jednorazowych i produktów pielęgnacyjnych zawartych w 6 pakietach znajdujących się w załączniku nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 05ed538f-2ee6-4cfb-8dc6-cbe104fe2b90
Biuletyn 599859-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach Sp. z o. o.
Regon 31145085927
Zamawiajacy adres ulica ul. Chorzowska
Zamawiajacy adres numer domu 38
Zamawiajacy miejscowosc Świętochłowice
Zamawiajacy kod pocztowy 41605
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 453 338
Zamawiajacy fax 327 707 435
Zamawiajacy email zaopatrzenie@zoz.net.pl
Adres strony url www.zoz.net.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.zoz.net.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zoz.net.pl
Oferty wnioski dostepne Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o., ul. Chorzowska 38, 41-605 Świętochłowice, budynek administracji po. nr 19
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pieluchomajtek dla dorosłych, pieluch jednorazowych i produktów pielęgnacyjnych.
Numer referencyjny 22/ZA/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy pieluchomajtek dla dorosłych, pieluch jednorazowych i produktów pielęgnacyjnych zawartych w 6 pakietach znajdujących się w załączniku nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia – Załącznik nr 4 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia – Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu spełnienia powyższego warunku Wykonawca obowiązany jest przedstawić wykaz wykonanych/wykonywanych minimum 3 dostaw (rozumianych jako wykonanie umowy w całości lub części) odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawie pieluchomajtek dla dorosłych, pieluch jednorazowych dla niemowląt i produktów pielęgnacyjnych o wartości min. 80 000,00 zł brutto rocznie dla pakietu nr 1 oraz min. 10 000,00 zł brutto rocznie dla pozostałych pakietów, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – Załącznik nr 3 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz wykonanych/wykonywanych minimum 3 dostaw (rozumianych jako wykonanie umowy w całości lub części) odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawie pieluchomajtek dla dorosłych, pieluch jednorazowych dla niemowląt i produktów pielęgnacyjnych o wartości min. 80 000,00 zł brutto rocznie dla pakietu nr 1 oraz min. 10 000,00 zł brutto rocznie dla pozostałych pakietów, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności: 1)obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę; 2)zmiany stawki podatku VAT, wówczas cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto; 3)zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w następstwie siły wyższej lub przedłużającej się nadmiernie procedury udzielenia nowego zamówienia w procedurze otwartej; 4)zmiany producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamiennik, po cenie określonej w formularzu ofertowym; 5)nastąpiło niemożliwe do przewidzenia na etapie składania oferty zwiększenie zapotrzebowania określonej pozycji asortymentowej lub wystąpienie innych sytuacji nieprzewidzianych w trakcie jej realizacji, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć; 6)Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na treść złożonej oferty w takim zakresie w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego; 7)Zastąpienia Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą w wyniku połączenia, podziału, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia na podstawie art.24 ust.1. ustawy Pzp lub art.24 ust. 5 ustawy Pzp wskazane w SIWZ lub nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, lub przekształcenie Wykonawcy będącego następstwem sukcesji uniwersalnej, w związku z sukcesją generalną, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przekształcony Wykonawca musi nadal spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz nie mogą zachodzić wobec niego podstawy wykluczenia na podstawie art. 24 ust. ustawy Pzp lub art.24 ust. 5 ustawy Pzp wskazane w SIWZ; 8)Zmiana nazwy Wykonawcy wskutek zaistnienia okoliczności warunkujących dokonanie zmiany nazwy Wykonawcy; 9)Zmianie podlegają także inne postanowienia w stosunku do treści oferty jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności: a) Zmiana osoby odpowiedzialnej za wykonanie Usługi ze strony Zamawiającego, w przypadku braku możliwości wykonywania wskazanych czynności przez tę osobę - zmiana ta następuje poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej Stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. b) Zmiana danych związana z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiana danych teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiającego - zmiana ta następuje poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej Stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2018-08-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Jednorazowe pieluchomajtki i majtki chłonne dla dorosłych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Jednorazowe pieluchomajtki i majtki chłonne dla dorosłych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Jednorazowe pieluchy dla niemowląt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33771200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Jednorazowe pieluchy dla niemowląt
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Produkty pielęgnacyjne dla dorosłych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Produkty pielęgnacyjne dla dorosłych
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Produkty pielęgnacyjne dla dzieci
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Produkty pielęgnacyjne dla dzieci
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Chusteczki pielęgnacyjne dla dzieci
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33751000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Chusteczki pielęgnacyjne dla dzieci
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pianka oczyszczająco-pielęgnacyjna dla dorosłych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pianka oczyszczająco-pielęgnacyjna dla dorosłych
  

Criterion

Kryteria Termin ołatności
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 90,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)