Dostawa sprzętu komputerowego w ramach podnoszenia jakości kształcenia i doskonalenia umiejętności praktycznych

Publication date 2018-08-06
End date 2018-08-14 00:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa
Miejscowość Piła
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 599816-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie nr 1 – sprzęt komputerowy
1. Komputer All-In-One – 20 szt.
2. Komputer PC 1 – 48 szt.
3. Komputer Stacja robocza – 20 szt.
4. Monitor – 68 szt.
5. Notebook – 2 szt.
6. Komputer PC 2 – 1 szt.
7. Tablet – 4 szt.

Zadanie nr 2 – drukarka 3D
Drukarka 3D z materiałami – 1 szt.

Szczegółowy opis zamieszczony został w załączniku nr 1A i 1B do specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby zamawiającego do pomieszczeń wskazanych przez osoby upoważnione do kontaktowania się Wykonawcami.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d44c3921-09fe-44a3-ac2c-fde45b885219
Biuletyn 599816-N-2018
Zamawiajacy nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa
Regon 57088912400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Podchorążych
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Piła
Zamawiajacy kod pocztowy 64920
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 673 522 632
Zamawiajacy fax 673 522 609
Zamawiajacy email Dag@pwsz.pila.pl
Adres strony url www.pwsz.pila.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pwsz.pila.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pwsz.pila.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Staszica w Pile, ul. Podchorążych 10, 64-920 Piła
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego w ramach podnoszenia jakości kształcenia i doskonalenia umiejętności praktycznych
Numer referencyjny AG-2240-06-18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy wszystkie części
Okreslenie przedmiotu Zadanie nr 1 – sprzęt komputerowy 1. Komputer All-In-One – 20 szt. 2. Komputer PC 1 – 48 szt. 3. Komputer Stacja robocza – 20 szt. 4. Monitor – 68 szt. 5. Notebook – 2 szt. 6. Komputer PC 2 – 1 szt. 7. Tablet – 4 szt. Zadanie nr 2 – drukarka 3D Drukarka 3D z materiałami – 1 szt. Szczegółowy opis zamieszczony został w załączniku nr 1A i 1B do specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby zamawiającego do pomieszczeń wskazanych przez osoby upoważnione do kontaktowania się Wykonawcami.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 dostawę:  sprzętu komputerowego, o wartości min. 200.000 zł – dotyczy zadania nr 1  drukarki 3D – dotyczy zadania nr 2 Uwaga: przez dostawę należy rozumieć dostawę świadczoną na rzecz jednego zleceniodawcy w ramach jednej umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie żąda dokumentów na potwierdzenie powyższych okoliczności
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca przedkłada wykaz zawierający wykonaną co najmniej jedną dostawę sprzętu równoważnego z przedmiotem zamówienia i wartością wskazaną dla zadania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do siwz.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie żąda dokumentów na potwierdzenie powyższych okoliczności
Inne dokumenty niewymienione Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Formularz oferty Wstępne oświadczenie Wykonawcy Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) Oświadczenie z RODO. Wzór umowy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o której mowa w art. 144 ust 1 pkt 2-6 Pzp, albo, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp, jedna z wymienionych poniżej okoliczności: 1) terminu dostarczenia przedmiotu umowy, 2) zmiany oferowanego sprzętu na sprzęt o parametrach minimalnych zgodnych z opisem w SIWZ, 3) zmiany osób reprezentujących strony umowy - w przypadku zmian osób uprawnionych do reprezentowania Zamawiającego lub Wykonawcy strony dokonają stosownych zmian w umowie. 4) W okolicznościach, o których mowa w pkt 1) strony ustalają nowe terminy umowne, z tym, że wielkość zmian musi być powiązana z przyczyną, jaka ją spowodowała 3. Zmiany określone w ust. 2 zostaną wprowadzone w drodze aneksu do umowy.
IV 6 1 srodki ochrony W SIWZ w pkt. VI.18. zamieszczono szczegółowe informacje postępowania zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”.
IV 4 4 data 2018-08-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa sprzęt komputerowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Komputer All-In-One – 20 szt. 2. Komputer PC 1 – 48 szt. 3. Komputer Stacja robocza – 20 szt. 4. Monitor – 68 szt. 5. Notebook – 2 szt. 6. Komputer PC 2 – 1 szt. 7. Tablet – 4 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa drukarka 3D z materiałami
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis drukarka 3D z materiałami: Klej do drukarki 3D - 2 szt. Filament ABS min. 800g (biały) - 1 szt. Filament ABS min. 800g (czarny) - 1 szt. Filament ABS min. 800g (niebieski) - 1szt. Filament ASA min. 800g (szary) - 5 szt. Filament PLA min. 800g (różne kolory) - 1 szt. Dodatkowa dysza drukująca
  

Criterion

Kryteria czas naprawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria wydłużenie gwarancji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)