DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO STERYLIZACJI PAROWEJ I PLAZMOWEJ ORAZ OPAKOWAŃ I TESTÓW

Publication date 2018-08-06
End date 2018-08-21 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593239-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331980004, 331241305, 392242000, 301921253, 195200007, 331900008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO STERYLIZACJI PAROWEJ I PLAZMOWEJ ORAZ OPAKOWAŃ I TESTÓW dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. NMP w Częstochowie w ilościach i asortymencie opisanym szczegółowo w Załączniku Nr 2 do SIWZ dla poszczególnych części. Pozostałe warunki dotyczące zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4bbfbb26-9ae0-4338-9380-78c06225353e
Biuletyn 593239-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Regon 128105300000
Zamawiajacy adres ulica Bialska
Zamawiajacy adres numer domu 104
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 673 753
Zamawiajacy fax 343 651 756
Zamawiajacy email szp@data.pl
Adres strony url www.szpitalparkitka.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalparkitka.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta,kurier, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Maryi Panny, ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO STERYLIZACJI PAROWEJ I PLAZMOWEJ ORAZ OPAKOWAŃ I TESTÓW
Numer referencyjny DAZ.26.056.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO STERYLIZACJI PAROWEJ I PLAZMOWEJ ORAZ OPAKOWAŃ I TESTÓW dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. NMP w Częstochowie w ilościach i asortymencie opisanym szczegółowo w Załączniku Nr 2 do SIWZ dla poszczególnych części. Pozostałe warunki dotyczące zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w pkt.2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Opis przedmiotu zamówienia np.: foldery (prospekty), ulotki informacyjne, karty katalogowe potwierdzające spełnienie opisanych przez Zamawiającego w SIWZ parametrów i wymagań oferowanego asortymentu w części od 1 do 20 z zaznaczeniem której części i pozycji dotyczą. Dokumenty wskazane w ust. 5 pkt. 1), winny być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 2) Próbki dla oferowanego asortymentu w ilościach wymaganych i opisanych w Załączniku Nr 7 do SIWZ dla części od 1-12,16,17,18,20 w celu sprawdzenia wymaganych parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia. Próbki muszą być zaopatrzone w etykietkę w języku polskim umożliwiającą identyfikację nazwy handlowej, nazwy producenta i numeru katalogowego (jeśli posiada). Próbka nie podlega zwrotowi, w przypadku otwarcia opakowania podczas sprawdzenia wymaganych w SIWZ parametrów produktu. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę próbki z dokumentem w postaci opisu, instrukcji, ulotki w języku obcym, dokument taki musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. Kserokopie winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem. 3) Oświadczenie przedmiotowe - zgodnie z wzorem, który stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ - dotyczy części nr od 1 do 20. Oświadczenie wskazane w ust. 5 pkt. 3) winno być złożone w oryginale.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Wykonawca przekaże Zamawiającemu:- oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ (oryginał).Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: 1) formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ (oryginał) - wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe przeniesienie do formularza ofertowego ceny zaoferowanej w każdym załączonym do oferty formularzu asortymentowo-cenowym. Formularz ofertowy powinien być umieszczony bezpośrednio za stroną tytułową lub stanowić pierwszą stronę oferty. 2) formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ (oryginał) - wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe obliczenie cen poszczególnych pozycji i sumy formularza oraz prawidłowe przeniesienie jej do formularza ofertowego. Formularz asortymentowo-cenowy powinien być umieszczony bezpośrednio za formularzem ofertowym. 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku Nr 3 do SIWZ (oryginał) 4) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), w przypadku: a) gdy Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez osobę, której uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów); b)Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) – podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawarto we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-08-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki j.polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Taśmy do oklejania pakietów sterylizacyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Opakowania do sterylizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Opakowania do sterylizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Opakowania do sterylizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Opakowania do sterylizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa System dokumentacji sterylizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Wskaźniki do procesu sterylizacji parowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124130-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa System dokumentacji sterylizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Testy dezynfekcji termicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124130-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Testy do myjni dezynfektora
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124130-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Testy i akcesoria do kontroli procesów sterylizacji parowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124130-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Materiały do systemu sterylizacji plazmowej STERRAD 100 S
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Akcesoria do mycia narzędzi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Akcesoria do mycia narzędzi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Markery do opisywania pakietów sterylizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192125-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Test wykrywający pozostałości białkowe w postaci pałeczki/patyczka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124130-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Torebki posterylizacyjne samozamykające
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Plomby do kontenerów firmy Aesculap
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Filtry do kontenerów firmy Aesculap oraz olej do systemów napędowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Filtry jednorazowe do kontenerów firmy Aesculap
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)