GuidZP400 |
ac8f0a0e-00ef-46fd-aff5-46c1a54c0799
|
Biuletyn |
599663-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
|
Regon |
001325767
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ceglana
|
Zamawiajacy adres numer domu |
35
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-514
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 3581460, 3581200, 3581332
|
Zamawiajacy fax |
32 2518437, 32 35 8 432
|
Zamawiajacy email |
zp@uck.katowice.pl
|
Adres strony url |
www.uck.katowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.uck.katowice.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uck.katowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K. Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, 40-514 Katowice, ul. Ceglana 35, Sekretariat pokój nr D021
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli biurowych
|
Numer referencyjny |
DZP/381/81B/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących mebli biurowych: Część 1 – Fotele i krzesła. Część 2 – Biurka. Część 3 – Stół składany. Część 4 – Szafy metalowe. Część 5 – Meble biurowe. Część 6 – Sofa. Część 7 – Meble gabinetowe. Infomacje podane w ogłoszeniu są identyczne dla wszystkich części zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokumenty potwierdzające, że oferowane meble spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (katalog lub folder lub specyfikacja techniczna, certyfikat CE, deklaracja zgodności).
|
IV 4 4 data |
2018-08-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|