Dostawa sprzetu medycznego anestezjologicznego

Publication date 2018-08-06
End date 2018-08-14 00:00:00
Instytucja Stomatologiczne Centrum Kliniczne Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 599245-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego anestezjologicznego - 2 zadania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego zawiera Załącznik nr 1 - 2 do SIWZ.
Zadanie 1 - 40 pozycji asortymentowych, Zadanie 2 - 8 pozycji asortymentowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 93d168a7-af9e-48e2-9a31-1585da3ca4da
Biuletyn 599245-N-2018
Zamawiajacy nazwa Stomatologiczne Centrum Kliniczne Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
Regon 060281989
Zamawiajacy adres ulica Karmelicka
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-081
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 5287900,
Zamawiajacy fax 81 5287907
Zamawiajacy email mtkaczuk@sck.lublin.pl ,
Adres strony url www.sck.lublin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sck.lublin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Stomatologiczne Centrum Kliniczne UM w Lublinie, ul. Karmelicka 7, 20-081 Lublin, sekretariat IV piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzetu medycznego anestezjologicznego
Numer referencyjny SCK/ZP/08/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego anestezjologicznego - 2 zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego zawiera Załącznik nr 1 - 2 do SIWZ. Zadanie 1 - 40 pozycji asortymentowych, Zadanie 2 - 8 pozycji asortymentowych.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy Pzp - wzór ww. oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, tj.: charakterystyka techniczna i użytkowa, parametry techniczne każdego z asortymentów objętych dostawą i określonych w Załączniku nr 1 np. w formie prospektów, katalogów, ulotek – nie zawierające informacji sprzecznych niż podane w Załączniku do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Do formularza ,,Oferty Wykonawcy’’ – Załącznik nr 6 należy dołączyć: a) oświadczenia wskazane w rozdz. V.2a) i b) – stanowiące załącznik nr 3 i 4 do SIWZ - składane w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej; b) specyfikację przedmiotowo-kosztorysową, określoną w Załączniku nr 1 – 2 do SIWZ, wskazującą co najmniej na: - nazwę oferowanego przedmiotu zamówienia (w tym handlową oraz numery katalogowe, jeśli nadano), - ilość odpowiadającą zapotrzebowaniu Zamawiającego, - cenę jednostkową netto poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, - stawkę podatku VAT, - wartość netto/ brutto oferty, - producenta przedmiotu zamówienia. c) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel wykonawcy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia Aneksu do umowy. 3. Strony zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić wg niżej określonych zasad i warunków: a) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); b) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT; c) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, nazwy producenta – przy niezmienionym produkcie; d) w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania (wielkości opakowania) – nastąpi przeliczenie ilości na odpowiednią ilość opakowań albo ilości sztuk w opakowaniu oraz – proporcjonalne do zmiany – korekta ceny opakowania; e) nastąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktu równoważnego, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie lub wypowiedzenia umowy w zakresie danego produktu, bez konieczności ponoszenia kary przez żadną ze stron umowy. Okoliczności jak wyżej wymagają udokumentowania ze strony Wykonawcy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszej umowy w razie zaistnienia istotnej okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w trybie art. 145 Pzp.
IV 4 4 data 2018-08-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadania 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu medycznego anestezjologicznego zadanie 1 - 40 pozycji asortymentowych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadaie 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu medycznego anestezjologicznego zadanie 2 - 8 pozycji asortymentowych.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji dostaw cząstkowych
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)