Usługa opieki powdrożeniowej dla systemu informatycznego SIMPLE.ERP eksploatowanego przez Uniwersytet Warmińsko – Mazurski w Olsztynie.

Publication date 2018-08-06
End date 2018-08-14 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 599535-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi opieki powdrożeniowej dla systemu informatycznego SIMPLE.ERP, eksploatowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie. 2. Zamówienie obejmuje: zakup 30 dni konsultacyjnych w siedzibie Zamawiającego lub w formie pracy zdalnej w zakresie wykorzystania systemu SIMPLE.ERP. W zakres prac konsultacyjnych wchodzą następujące usługi: 2.1. konsultacje i wsparcie przy upgrade systemu, 2.2. konsultacje zakresie wykorzystania dodatkowej funkcjonalności w nowych wersjach oprogramowania, 2.3. modyfikacje systemu, 2.4. audyty oprogramowania, 2.5. rekonfiguracje systemu, zgodnie z oczekiwaniami i potrzebami Zamawiającego, 2.6. szkolenia z zakresu wykorzystania systemu. 3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4c764fd6-37e8-401e-97ee-b2a6cacc1a98
Biuletyn 599535-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Regon 51088420500010
Zamawiajacy adres ulica ul. Oczapowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10719
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 895 233 420
Zamawiajacy fax (089) 5233278
Zamawiajacy email jasma@uwm.edu.pl
Adres strony url www.uwm.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://w ww.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista - przetargow.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://w ww.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista - przetargow.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie w zamkniętej kopercie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, ul. Oczapowskiego 2 pok. 310, 10 - 719 Olsztyn.
Nazwa nadana zamowieniu Usługa opieki powdrożeniowej dla systemu informatycznego SIMPLE.ERP eksploatowanego przez Uniwersytet Warmińsko – Mazurski w Olsztynie.
Numer referencyjny 293/2018/PN/DZP
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi opieki powdrożeniowej dla systemu informatycznego SIMPLE.ERP, eksploatowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie. 2. Zamówienie obejmuje: zakup 30 dni konsultacyjnych w siedzibie Zamawiającego lub w formie pracy zdalnej w zakresie wykorzystania systemu SIMPLE.ERP. W zakres prac konsultacyjnych wchodzą następujące usługi: 2.1. konsultacje i wsparcie przy upgrade systemu, 2.2. konsultacje zakresie wykorzystania dodatkowej funkcjonalności w nowych wersjach oprogramowania, 2.3. modyfikacje systemu, 2.4. audyty oprogramowania, 2.5. rekonfiguracje systemu, zgodnie z oczekiwaniami i potrzebami Zamawiającego, 2.6. szkolenia z zakresu wykorzystania systemu. 3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 10
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp. tzw. Informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia , Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 2.1. Wypełniony i podpisany Formularz opis przedmiotu zamówienia sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2.3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą (KRS lub CEIDG). 2.4. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczone notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. Oferta winna być sporządzona w języku polskim, napisana na komputerze lub inną trwałą, czytelną techniką. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osobę uprawnioną. 4. Każdy Wykonawca złoży tylko jedną ofertę zawierającą jedną jednoznacznie opisaną propozycję
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne postanowienia umowy, jakie zostaną zawarte w umowie z wybranym Wykonawcą stanowią Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której, dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana dotyczy wynagrodzenia Wykonawcy. 3. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić wyłącznie w przypadku zmiany stawki VAT na usługi objęte umową. 4. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-08-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena dnia konsultacyjnego
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Maksymalny czas realizacji zgłoszenia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Czas rozliczenia pomocy zdalnej
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Koszt dojazdu
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)