Usługa wykonania, uruchomienia oraz przeprowadzenia audytów wydajności i bezpieczeństwa Serwisu Internetowego obsługującego System Współzawodnictwa Sportowego Dzieci i Młodzieży.

Publication date 2018-08-29
End date 2018-09-06 00:00:00
Instytucja Instytut Sportu Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie projektowania stron WWW

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610416-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 724130008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, uruchomienie oraz przeprowadzenie audytów wydajności i bezpieczeństwa Serwisu Internetowego obsługującego System Współzawodnictwa Sportowego Dzieci i Młodzieży w oparciu o specyfikację załączoną do dokumentacji przetargowej przez Zamawiającego. Czynności te obejmują w szczególności:
a) Przygotowanie projektu graficznego portalu i przedstawienie do akceptacji Zamawiającego.
b) Po akceptacji przez Zamawiającego projektu graficznego – jego konwersja na zgodne ze standardami HTML, CSS oraz JavaScript/ECMAScript szablony, z uwzględnieniem urządzeń mobilnych.
Zamawiający wymaga zastosowania kodowania znaków UTF-8. Wszystkie zasoby niezbędne do prawidłowego wyświetlenia strony powinny być ładowane z tego samego serwera, co strona – tj. nie dopuszcza się np. ładowania bibliotek JavaScript z zewnętrznych serwerów typu CDN. Wszystkie zasoby składające się na integralną strukturę podstrony ładowane w jej obrębie (tj. arkusze CSS, pliki JS, graficzne elementy szablonu strony) powinny być możliwie jak najmniejsze, poprzez zastosowanie takich technologii jak minifikacja, kompresja (dla obrazów: bez widocznej gołym okiem utraty jakości). Ilość żądań do serwera w obrębie załadowania podstrony również powinna zostać zminimalizowana (np. poprzez łączenie arkuszy CSS w jeden plik). Wymagane jest poprawne wyświetlanie zawartości we wszystkich grupach przeglądarek internetowych posiadających powyżej 3,0% udziału w rynku wg danych publikowanych przez gemiusRanking, dotyczących kwartału poprzedzającego bieżący w momencie realizacji niniejszego punktu. Ranking dostępny jest pod adresem: http://ranking.pl/pl/rankings/web-browsers-groups.html
Narzędziem oceny poprawności kodu HTML jest walidator HTML W3.org (http://validator.w3.org/).
Narzędziem oceny poprawności stylów CSS jest walidator CSS W3.org (https://jigsaw.w3.org/css-validator/).
Narzędziem oceny poprawności kodu JS/ES jest JSLint (http://www.jslint.com/) oraz manualna inspekcja poprawności funkcjonowania elementów szablonów przeprowadzona przez Zamawiającego przy wykorzystaniu najnowszej dostępnej w momencie realizacji wersji przeglądarki Mozilla Firefox z użyciem wbudowanych narzędzi developerskich.
c) System musi dawać możliwość obsługi wielu użytkowników o różnych poziomach dostępu,
wraz z interfejsem do zarządzania użytkownikami i uprawnieniami przez głównego administratora, w tym możliwość zablokowania konta użytkownika (uniemożliwienie zalogowania się na nie)
bez jego usuwania oraz możliwość zdalnego wylogowania użytkownika z panelu administracyjnego przez administratora.
d) Budowany serwis musi implementować dziennik logowań oraz dziennik zmian danych, tj. przechowywać informacje o tym, kiedy dany zasób był edytowany i przez którego użytkownika.
e) Utworzony system powinny uwzględniać walidację wprowadzanych przez użytkowników danych, bezpieczeństwo aplikacji (w szczególności ataki SQL injection, CSRF, XSS, przechwytywanie sesji, wstrzykiwanie kodu, wykonywanie poleceń systemowych itp.), szyfrowania danych przesyłanych przez Internet (certyfikat SSL dostarczony przez Zamawiającego) oraz przechowywania haseł w bezpiecznej postaci (przy użyciu silnego szyfrowania, np. algorytmu Blowfish).
f) Wszelkie dane widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników powinny być przechowywane w bazie w formie tabel zaszyfrowanych.
g) Przeprowadzenie testu wydajności (tzw. stress testu) Serwisu poprzez zasymulowanie interakcji użytkowników z Serwisem (z uwzględnieniem treści generowanych dynamicznie i operacji wykonywanych na bazach danych; Zamawiający dopuszcza pominięcie testowania wydajności operacji wymiany danych z podmiotami trzecimi) oraz udostępnienie wyników testu. W czasie testu sprawdzana będzie wydajność aplikacji. Kryterium zaliczanie testu będzie obsłużenie do 5000 zapytań w ciągu jednej minuty. Liczba ta wynika z wymagań stawianym aplikacji tj. maksymalny czas trwania operacji wczytania filtrowanej (nazwisko, dyscyplina, rok...) strony danych 100ms;
h) Przeprowadzenie audytu bezpieczeństwa przygotowanego Serwisu (w tym również pod kątem zgodności z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 10 maja 2018 r.), implementacja zaleceń i przekazanie raportu Zamawiającemu.
i) Jeśli implementacja zaleceń wpłynie znacząco na wydajność funkcjonowania Serwisu, audyt wydajności powinien zostać przeprowadzony ponownie.
j) Zamawiający wymaga, by audyt bezpieczeństwa został zrealizowany przez podmiot niezależny od Wykonawcy.
k) Niepubliczne uruchomienie prototypowej wersji Serwisu na infrastrukturze informatycznej Zamawiającego.
l) Po odebraniu przez zamawiającego prototypowej wersji aplikacji, publiczne uruchomienie Serwisu na infrastrukturze informatycznej Zamawiającego.
m) Przekazanie Zamawiającemu wytworzonych w ramach realizacji Zamówienia materiałów, zarówno w postaci przygotowanej do uruchomienia Serwisu, jak i wszelkiego rodzaju nieprzetworzonego (np. poprzez procesy minifikacji, kompresji, obfuskacji) kodu źródłowego, szablonów graficznych etc. wraz z dokumentacją;
n) Przeniesienie praw autorskich na Zamawiającego;
o) Świadczenie przez okres 12 miesięcy od terminu realizacji punktu 9 usługi obsługi serwisowej (zapewnienie poprawnego funkcjonowania Serwisu w zakresie wytworzonej aplikacji).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 86056ce6-fe9a-40fd-b22b-95d395852730
Biuletyn 610416-N-2018
Zamawiajacy nazwa Instytut Sportu Państwowy Instytut Badawczy
Regon 000786093
Zamawiajacy adres ulica ul. Trylogii
Zamawiajacy adres numer domu 2/16
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-982
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 569 99 14
Zamawiajacy fax 22 569 99 06
Zamawiajacy email przetargi@insp.waw.pl
Adres strony url http://www.insp.waw.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowy Instytut Badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://isbip.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://isbip.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny osobiście
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Sportu - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Trylogii 2/16, 01-982 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Usługa wykonania, uruchomienia oraz przeprowadzenia audytów wydajności i bezpieczeństwa Serwisu Internetowego obsługującego System Współzawodnictwa Sportowego Dzieci i Młodzieży.
Numer referencyjny OOP.26.14.2018.MC
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, uruchomienie oraz przeprowadzenie audytów wydajności i bezpieczeństwa Serwisu Internetowego obsługującego System Współzawodnictwa Sportowego Dzieci i Młodzieży w oparciu o specyfikację załączoną do dokumentacji przetargowej przez Zamawiającego. Czynności te obejmują w szczególności: a) Przygotowanie projektu graficznego portalu i przedstawienie do akceptacji Zamawiającego. b) Po akceptacji przez Zamawiającego projektu graficznego – jego konwersja na zgodne ze standardami HTML, CSS oraz JavaScript/ECMAScript szablony, z uwzględnieniem urządzeń mobilnych. Zamawiający wymaga zastosowania kodowania znaków UTF-8. Wszystkie zasoby niezbędne do prawidłowego wyświetlenia strony powinny być ładowane z tego samego serwera, co strona – tj. nie dopuszcza się np. ładowania bibliotek JavaScript z zewnętrznych serwerów typu CDN. Wszystkie zasoby składające się na integralną strukturę podstrony ładowane w jej obrębie (tj. arkusze CSS, pliki JS, graficzne elementy szablonu strony) powinny być możliwie jak najmniejsze, poprzez zastosowanie takich technologii jak minifikacja, kompresja (dla obrazów: bez widocznej gołym okiem utraty jakości). Ilość żądań do serwera w obrębie załadowania podstrony również powinna zostać zminimalizowana (np. poprzez łączenie arkuszy CSS w jeden plik). Wymagane jest poprawne wyświetlanie zawartości we wszystkich grupach przeglądarek internetowych posiadających powyżej 3,0% udziału w rynku wg danych publikowanych przez gemiusRanking, dotyczących kwartału poprzedzającego bieżący w momencie realizacji niniejszego punktu. Ranking dostępny jest pod adresem: http://ranking.pl/pl/rankings/web-browsers-groups.html Narzędziem oceny poprawności kodu HTML jest walidator HTML W3.org (http://validator.w3.org/). Narzędziem oceny poprawności stylów CSS jest walidator CSS W3.org (https://jigsaw.w3.org/css-validator/). Narzędziem oceny poprawności kodu JS/ES jest JSLint (http://www.jslint.com/) oraz manualna inspekcja poprawności funkcjonowania elementów szablonów przeprowadzona przez Zamawiającego przy wykorzystaniu najnowszej dostępnej w momencie realizacji wersji przeglądarki Mozilla Firefox z użyciem wbudowanych narzędzi developerskich. c) System musi dawać możliwość obsługi wielu użytkowników o różnych poziomach dostępu, wraz z interfejsem do zarządzania użytkownikami i uprawnieniami przez głównego administratora, w tym możliwość zablokowania konta użytkownika (uniemożliwienie zalogowania się na nie) bez jego usuwania oraz możliwość zdalnego wylogowania użytkownika z panelu administracyjnego przez administratora. d) Budowany serwis musi implementować dziennik logowań oraz dziennik zmian danych, tj. przechowywać informacje o tym, kiedy dany zasób był edytowany i przez którego użytkownika. e) Utworzony system powinny uwzględniać walidację wprowadzanych przez użytkowników danych, bezpieczeństwo aplikacji (w szczególności ataki SQL injection, CSRF, XSS, przechwytywanie sesji, wstrzykiwanie kodu, wykonywanie poleceń systemowych itp.), szyfrowania danych przesyłanych przez Internet (certyfikat SSL dostarczony przez Zamawiającego) oraz przechowywania haseł w bezpiecznej postaci (przy użyciu silnego szyfrowania, np. algorytmu Blowfish). f) Wszelkie dane widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników powinny być przechowywane w bazie w formie tabel zaszyfrowanych. g) Przeprowadzenie testu wydajności (tzw. stress testu) Serwisu poprzez zasymulowanie interakcji użytkowników z Serwisem (z uwzględnieniem treści generowanych dynamicznie i operacji wykonywanych na bazach danych; Zamawiający dopuszcza pominięcie testowania wydajności operacji wymiany danych z podmiotami trzecimi) oraz udostępnienie wyników testu. W czasie testu sprawdzana będzie wydajność aplikacji. Kryterium zaliczanie testu będzie obsłużenie do 5000 zapytań w ciągu jednej minuty. Liczba ta wynika z wymagań stawianym aplikacji tj. maksymalny czas trwania operacji wczytania filtrowanej (nazwisko, dyscyplina, rok...) strony danych 100ms; h) Przeprowadzenie audytu bezpieczeństwa przygotowanego Serwisu (w tym również pod kątem zgodności z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 10 maja 2018 r.), implementacja zaleceń i przekazanie raportu Zamawiającemu. i) Jeśli implementacja zaleceń wpłynie znacząco na wydajność funkcjonowania Serwisu, audyt wydajności powinien zostać przeprowadzony ponownie. j) Zamawiający wymaga, by audyt bezpieczeństwa został zrealizowany przez podmiot niezależny od Wykonawcy. k) Niepubliczne uruchomienie prototypowej wersji Serwisu na infrastrukturze informatycznej Zamawiającego. l) Po odebraniu przez zamawiającego prototypowej wersji aplikacji, publiczne uruchomienie Serwisu na infrastrukturze informatycznej Zamawiającego. m) Przekazanie Zamawiającemu wytworzonych w ramach realizacji Zamówienia materiałów, zarówno w postaci przygotowanej do uruchomienia Serwisu, jak i wszelkiego rodzaju nieprzetworzonego (np. poprzez procesy minifikacji, kompresji, obfuskacji) kodu źródłowego, szablonów graficznych etc. wraz z dokumentacją; n) Przeniesienie praw autorskich na Zamawiającego; o) Świadczenie przez okres 12 miesięcy od terminu realizacji punktu 9 usługi obsługi serwisowej (zapewnienie poprawnego funkcjonowania Serwisu w zakresie wytworzonej aplikacji).
Cpv glowny przedmiot 72413000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług – zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy. 2. Ewentualny zakres zamówienia uzupełniającego, będzie obejmował wdrożenie funkcjonalności opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ na potrzeby dodatkowych dyscyplin sportu. Docelowo system będzie wspierał ponad 60 dyscyplin sportu.
Data zakonczenia 2018-12-15T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow W pierwszym roku (2018 r.) budowana będzie w pełni funkcjonalna prototypowa wersja systemu dla siedmiu wytypowanych Polskich Związków Sportowych. W roku drugim (2019 r.) po przeprowadzonych testach planowana jest rozbudowa systemu na pozostałe związki.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają doświadczenie w postaci wykonania minimum jednej funkcjonalności polegającej na tworzeniu systemów bazodanowych w zakresie zbierania i przetwarzania wyników – w szczególności generowania rankingów indywidualnych i drużynowych na podstawie regulaminów oraz pojedynczych wyników / startów wprowadzanych do systemu, z podaniem dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu, który potwierdza, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; b) dysponują min. 4 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wdrożenia, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawce którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art 25 ust. 1 Ustawy tj.: 1) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wdrożenia, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór - Załącznik nr 6 do dokumentacji przetargowej; 2) Wykazu minimum jednej usługi polegającej na tworzeniu systemów bazodanowych w zakresie zbierania i przetwarzania wyników – w szczególności generowania rankingów indywidualnych i drużynowych na podstawie regulaminów oraz pojedynczych wyników / startów wprowadzanych do systemu usług, wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usług została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa była wykonywana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – wzór - Załącznik nr 7 do dokumentacji przetargowej.
Inne dokumenty niewymienione Załącznik do formularza ofertowego - wykaz wykonanych projektów systemu bazodanowego związanego/-ych z archiwizowaniem i przetwarzaniem wyników zrealizowanego na potrzeby jednego z Polskich Związków Sportowych. Oświadczenia stanowiące Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do dokumentacji przetargowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 7 do dokumentacji przetargowej).
Czy wadium 1
Wadium 1) Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 zł; 2) Wadium powinno obejmować okres związania ofertą tj. minimum 30 dni. Wykonawcy przy obliczaniu terminu, od którego zaczyna bieg termin związania ofertą powinni uwzględnić również dzień, w którym upływa termin składania ofert. 3) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu warunek ten uzna się za spełniony, jeżeli pieniądze zostaną zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5) Wadium w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ BNP PARIBAS 15 2030 0045 1110 0000 0260 9620; środki finansowe powinny wpłynąć na konto Zamawiającego do 06.09.2018r. do godz. 10:30 pod rygorem odrzucenia oferty Wykonawcy z postępowania; z zaznaczeniem: „Wadium w przetargu na usługę zaprojektowania, wykonania, uruchomienia oraz przeprowadzenia audytów wydajności i bezpieczeństwa Serwisu Internetowego obsługującego System Współzawodnictwa Sportowego Dzieci i Młodzieży.” – nr postępowania OOP.26.14.2018.MC. 6) Zamawiający uzna termin wniesienia wadium przelewem bankowym za dotrzymany, jeśli kwota wadium będzie zaksięgowana na koncie Zamawiającego w terminie otwarcia ofert. 7) Dowód wniesienia wadium Wykonawca składa w wraz z ofertą. W przypadku: poręczeń bankowych, gwarancji bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości dowód wniesienia wadium musi zostać dołączony do oferty w oryginale. 8) W dokumencie gwarancji lub poręczenia powinna być zamieszczona informacja, że gwarant lub odpowiednio poręczyciel dokona bezwarunkowej zapłaty na każde żądanie Zamawiającego. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami Ustawy, w szczególności: 1) stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian opisanych w ustępach poniżej: a) w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa; b) w przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT – zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 6 Umowy: stawka podatku VAT oraz wartość podatku VAT; c) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z niniejszej Umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć, i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych – w zakresie dostosowania niniejszej Umowy do zmian nią spowodowanych; 2) Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e Ustawy; 3) Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian w Umowie w sytuacjach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 Ustawy. 2. Zmiany, o których mowa nie mogą spowodować zwiększenia wartości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 6 Umowy. 3. Wszelkie zmiany, zarówno istotne, które wraz z warunkami ich wprowadzenia zostały przewidziane Umową lub których wprowadzenie możliwe jest zgodnie z przepisami prawa, jak i nieistotne będą dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności
IV 4 4 data 2018-09-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin wykonania usługi (T)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Doświadczenie Wykonawcy (D)
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena oferty brutto w PLN (C)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Ocena projektu graficznego (P)
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)