Dostawa sprzętu AGD dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach

Publication date 2018-08-29
End date 2018-09-11 00:00:00
Instytucja Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 609995-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 397100002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu AGD dla Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym, w tym:
Zadanie nr 1: Odkurzacz wodny
Zadanie nr 2: Szafa mroźnicza
Zadanie nr 3: Chłodziarko-zamrażarka
Zadanie nr 4: Chłodziarka
Zadanie nr 5: Lodówka z zamrażalnikiem
Zadanie nr 6: Chłodziarka farmaceutyczna
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególnionego sprzętu stanowi załącznik nr od 2.1 do 2.6 niniejszej SIWZ, tj. „Specyfikacja asortymentowo-cenowa”.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia podzielony jest na sześć odrębnych części. Zamawiający rozstrzygnie przetarg, gdy co najmniej jedna niepodlegająca odrzuceniu oferta wpłynie na adres Zamawiającego na całość zamówienia lub jego część.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 59661655-d9c3-4d6f-b361-c0cd576f9c69
Biuletyn 609995-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Regon 28836600028
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44101
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2789171, 2789172, 2789193,
Zamawiajacy fax 032 2789197, 2789198
Zamawiajacy email przetargi@io.gliwice.pl
Adres strony url www.io.gliwice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.io.gliwice.pl/instytut/zamowienia
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, Budynek Główny Dyrekcji, Parter, Kancelaria pok. nr 134
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu AGD dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach
Numer referencyjny DO/DZ-381-1-151/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu AGD dla Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym, w tym: Zadanie nr 1: Odkurzacz wodny Zadanie nr 2: Szafa mroźnicza Zadanie nr 3: Chłodziarko-zamrażarka Zadanie nr 4: Chłodziarka Zadanie nr 5: Lodówka z zamrażalnikiem Zadanie nr 6: Chłodziarka farmaceutyczna 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególnionego sprzętu stanowi załącznik nr od 2.1 do 2.6 niniejszej SIWZ, tj. „Specyfikacja asortymentowo-cenowa”. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia podzielony jest na sześć odrębnych części. Zamawiający rozstrzygnie przetarg, gdy co najmniej jedna niepodlegająca odrzuceniu oferta wpłynie na adres Zamawiającego na całość zamówienia lub jego część.
Cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania przedmiotu zamówienia dla: Zadania nr 1: do 42 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy, Zadania nr 2: do 30 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy, Zadania nr 3: do 30 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy, Zadania nr 4: do 30 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy, Zadania nr 5: do 30 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy, Zadania nr 6: do 56 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI ust. 2 pkt. 2 SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1) deklaracji zgodności lub certyfikatu CE, potwierdzających oznakowanie CE (dotyczy zadań nr 2 i 6).
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16÷20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. – O ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 798 ze zm.). Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. 3. W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze włożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (załącznik nr 4.1 w zakresie zadania nr 1, 3, 4, 5 oraz załącznik nr 4.2 w zakresie zadania nr 2, 6).
IV 4 4 data 2018-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy dokumenty: 1) „Oferta Przetargowa” - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) „Specyfikacja asortymentowo-cenowa”(opis przedmiotu zamówienia) - załącznik nr 2.1÷2.6 do SIWZ, 3) Oświadczenie dotyczące przesłanek do wykluczenia - załącznik nr 3 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników. 2. Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej w zakresie wszystkich zadań od nr 1 do nr 6 będzie kierował się kryterium "cena - 100%".

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)