Wyposażenie pawilonu myśliwskiego „KRYSTYNA” w Wierzchach cz.II

Publication date 2018-08-29
End date 2018-09-06 00:00:00
Instytucja Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork
Miejscowość Kluczbork
Województwo opolskie
Branża
  • Sprzęt kuchenny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 608966-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 392212009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia do pomieszczeń pawilonu myśliwskiego KRYSTYNA i obiektów towarzyszących w Wierzchach.
2. Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj i ilość oraz parametry poszczególnych elementów stanowiących wyposażenie obiektu zawiera załącznik nr 1A do SIWZ: „Formularz asortymentowo-cenowy”.
3. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment objęty przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 1A do SIWZ. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanego asortymentu w załączniku nr 1A do SIWZ. W przypadku gdy asortyment nie posiada nazwy modelu należy wpisać numer katalogowy danego Producenta, aby Zamawiający mógł dany asortyment zidentyfikować. Brak wpisania modelu i producenta oferowanego asortymentu dla danej pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp - jako niezgodnej z SIWZ. Zamawiający zweryfikuje oferowany asortyment na podstawie ogólnodostępnych źródeł informacji np. Internet, katalogi Producentów.
4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i w przypadku elementów wymagających montażu- zamontować fabrycznie nowe wyposażenie, w pełni sprawne i gotowe do użycia (dostawa i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie obiektu).
5. Pod pojęciem fabrycznie nowe, Zamawiający rozumie pełnowartościowe produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, wolne od usterek materiałowych i produkcyjnych, pochodzące z bieżącej produkcji.
6. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do miejsca dostawy na własny koszt i ryzyko.
7. Wykonawca zobowiązany jest do pozostawienia mienia Zamawiającego w stanie nie pogorszonym po zakończonej dostawie i montażu oraz do pozostawienia pomieszczeń Zamawiającego w należytym porządku.
8. Zamawiający wymaga, by Wykonawca udzielił na dostarczony przedmioty zamówienia gwarancji jakości na okres min. 1 roku

Dodatkowe informacje

GuidZP400 655a30ff-d54a-4041-8fd6-f4961d1edd7c
Biuletyn 608966-N-2018
Zamawiajacy nazwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork
Regon 53055930000000
Zamawiajacy adres ulica Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Kluczbork
Zamawiajacy kod pocztowy 46-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 418 65 65, 77 418 01 05
Zamawiajacy fax 77 418 65 65 *8
Zamawiajacy email malgorzata.czech@katowice.lasy.gov.pl, urszula.krzeminska@katowice.lasy.gov.pl
Adres strony url http://www.kluczbork.katowice.lasy.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_kluczbork/zamowienia_publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_kluczbork/zamowienia_publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2017r. poz. 1481 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Skarb Państwa –Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork ul. Mickiewicza 8, 46-200 Kluczbork, Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie pawilonu myśliwskiego „KRYSTYNA” w Wierzchach cz.II
Numer referencyjny SZ.2710.2.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia do pomieszczeń pawilonu myśliwskiego KRYSTYNA i obiektów towarzyszących w Wierzchach. 2. Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj i ilość oraz parametry poszczególnych elementów stanowiących wyposażenie obiektu zawiera załącznik nr 1A do SIWZ: „Formularz asortymentowo-cenowy”. 3. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment objęty przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 1A do SIWZ. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanego asortymentu w załączniku nr 1A do SIWZ. W przypadku gdy asortyment nie posiada nazwy modelu należy wpisać numer katalogowy danego Producenta, aby Zamawiający mógł dany asortyment zidentyfikować. Brak wpisania modelu i producenta oferowanego asortymentu dla danej pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp - jako niezgodnej z SIWZ. Zamawiający zweryfikuje oferowany asortyment na podstawie ogólnodostępnych źródeł informacji np. Internet, katalogi Producentów. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i w przypadku elementów wymagających montażu- zamontować fabrycznie nowe wyposażenie, w pełni sprawne i gotowe do użycia (dostawa i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie obiektu). 5. Pod pojęciem fabrycznie nowe, Zamawiający rozumie pełnowartościowe produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, wolne od usterek materiałowych i produkcyjnych, pochodzące z bieżącej produkcji. 6. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do miejsca dostawy na własny koszt i ryzyko. 7. Wykonawca zobowiązany jest do pozostawienia mienia Zamawiającego w stanie nie pogorszonym po zakończonej dostawie i montażu oraz do pozostawienia pomieszczeń Zamawiającego w należytym porządku. 8. Zamawiający wymaga, by Wykonawca udzielił na dostarczony przedmioty zamówienia gwarancji jakości na okres min. 1 roku
Cpv glowny przedmiot 39221200-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp - Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o: przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798 z późn.zm.). Z postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów złożyli odrębne oferty, oferty częściowe, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że ewentualne powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu do udzielenia zamówienia (wzór oświadczenia stanowi Zał. nr 4 do SIWZ). UWAGA! Informację o przynależności do grupy kapitałowej składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ 2. Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy- zgodnie z zał. nr 1A do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku: - zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów o podatkach, - zmian formalno-organizacyjnych, - terminu wykonania zamówienia – termin może ulec zmianie w przypadku przedłużających się –nie z winy Wykonawcy- procedur administracyjnych, zmienionych w trakcie wykonywania zamówienia uwarunkowań prawnych i administracyjnych, bądź nieudostępnienia w terminie przez Zamawiającego pomieszczeń do których dostarczone mają być poszczególne elementy i urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia. Wydłużenie terminu może nastąpić maksymalnie o okres odpowiadający odpowiednio okresowi trwania niesprzyjających warunków bądź okres konieczny do usunięcia przeszkód faktycznych, prawnych, administracyjnych itp. będących przesłanką do wydłużenia terminu. - zmiany ilości poszczególnego asortymentu.
IV 4 4 data 2018-09-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres udzielonej gwarancji jakości
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia (skrócenie terminu realizacji)
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)