GuidZP400 |
632a7b99-6b69-4d85-a1cf-8113768385a5
|
Biuletyn |
610227-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy
|
Regon |
1329210700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Polna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00622
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 967 300
|
Zamawiajacy fax |
225 967 800
|
Zamawiajacy email |
kwatermistrzkp@warszawa-straz.pl
|
Adres strony url |
www.warszawa-straz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.warszawa-straz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.warszawa-straz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę oznaczoną w sposób określony w pkt. 5.7 należy wysłać na adres lub złożyć
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy, ul. Polna 1; 00-622 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż sprzętu łączności dla KM PSP m.st. Warszawy
|
Numer referencyjny |
MT.2370.09.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa radiotelefonów i sprzętu łączności wraz z materiałami montażowymi i usługą montażu.
|
Cpv glowny przedmiot |
32200000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-03T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dotyczy tylko części A. Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę obejmującą swym zakresem jednorazową dostawę min. 40 szt. radiotelefonów przenośnych oraz załączy dowody potwierdzające, że ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Jako dostawę jednorazową należy rozumieć dostarczenie min. 40 kpl.:
- do jednego odbiorcy w okresie nie przekraczającym 7 dni od rozpoczęcia do zakończenia dostawy;
lub
-dostawę do wielu odbiorców w okresie nie przekraczającym 7 dni od rozpoczęcia do zakończenia dostawy, ale realizowaną na podstawie jednej umowy.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawa została wykonana należycie (referencje). Dokumenty muszą być wystawione przez zamawiającego/odbiorcę dostawy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego na część A jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości
5 000,00 zł
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje / nie przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących sytuacjach:
1) urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), jeżeli zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) powodować będzie zwiększenie lub zmniejszenie należnego wynagrodzenia wykonawcy z umowy, (kosztów umowy po stronie wykonawcy), Zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku naliczonego przez wykonawcę;
2) terminu realizacji przedmiotu zamówienia - gdy wystąpi konieczność zmiany terminu w związku z wydłużającym się postępowaniem odwoławczym albo gdy wystąpi zjawisko „siły wyższej” mające wpływ na termin realizacji;
3) zmiany umowy polegające na zmianie danych wykonawcy bez zmian samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy itp.);
4) sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona;
|
IV 4 4 data |
2018-09-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część A
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32200000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa radiotelefonów i sprzętu łączności wg załącznika nr 3a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część B
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32200000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-03T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa radiotelefonów i sprzętu łączności wraz z materiałami montażowymi i usługą montażu wg załącznika 3b do SIWZ
|
| |