GuidZP400 |
70952866-8bf1-44ff-b246-625c4ce5961c
|
Biuletyn |
610239-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska w Toruniu
|
Regon |
87150210600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Słowackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
566 226 642
|
Zamawiajacy fax |
566 225 713
|
Zamawiajacy email |
d.ryszkowska@ksiaznica.torun.pl
|
Adres strony url |
www.bip.ksiaznica.torun.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samorządowa instytucja kultury
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla zadania pn. "Zakup wyposażenia dla Mediateki przy ul. Raszei 1" realizowanego przez Wojewódzką Bibliotekę Publiczną-Książnicę Kopernikańską w Toruniu
|
Numer referencyjny |
ADM.3810.04.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla zadania pn. „Zakup wyposażenia dla Mediateki przy ul. Raszei 1” realizowanego przez Wojewódzką Bibliotekę Publiczną – Książnicę Kopernikańską w Toruniu.
2. Celem realizacji zamówienia jest stworzenie nowoczesnej placówki kulturalno-edukacyjnej działającej w oparciu o tradycyjny księgozbiór, jak i nowoczesne technologie. Zmodernizowana biblioteka ma być postrzegana jako miejsce otwarte i przyjazne (wyposażenie dostosowane do potrzeb użytkowników w różnym wieku), a mniej formalny i wielofunkcyjny charakter wnętrz ułatwi realizację zróżnicowanych inicjatyw i projektów m.in. spotkań, warsztatów, szkoleń, wystaw, projekcji itp.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
113983,74
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda; Wykonawca musi załączyć dowody potwierdzające, że każda z tych dostaw została wykonana lub jest wykonywana należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14
i 21 ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie
z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
d) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt. 5 ppkt 2 SIWZ:
1) lit. a – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp;
2) lit. b-d – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik
nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną wartość ryczałtową brutto oferty, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie
o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i istotnych postanowień umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;
2) wypełniony Arkusz techniczny stanowiący Załącznik nr 2.1 do SIWZ, gdzie ze szczególnych uwzględnieniem należy podać model i producenta oferowanego sprzętu;
3) oświadczenia wymienione w rozdziale VI pkt 1 – 4 niniejszej SIWZ;
4) zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby (jeżeli dotyczy);
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zwartej umowy w szczególności, gdy:
1) wystąpią obiektywne zdarzenia uniemożliwiające prawidłowe i terminowe wykonywanie przedmiotu umowy;
2) zostanie ustawowo zmieniona stawka podatku VAT;
3) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od którejkolwiek ze stron;
4) w trakcie realizacji umowy model urządzenia nie będzie dostępny na rynku - pod warunkiem otrzymania pisma od Wykonawcy w tej sprawie oraz zaproponowaniu nowego urządzenia o parametrach nie gorszych oraz w niezmienionej cenie i zaakceptowania tej zmiany przez Zamawiającego;
5) zakończenia produkcji określonych produktów lub wycofanie ich z produkcji lub z obrotu na terytorium RP;
6) wprowadzenia przez producenta sprzętu lub Wykonawcę nowego produktu, odpowiadającego produktowi będącemu przedmiotem zamówienia;
7) upadłości albo likwidacji producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu;
8) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu, uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości lub wsparcia technicznego w przyszłości;
9) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2018-09-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 5 okres |
30
|