Dostawa baletek miękkich (plastycznych) na potrzeby artystów Polskiego Baletu Narodowego Teatru Wielkiego - Opery Narodowej

Publication date 2018-08-29
End date 2018-09-12 00:00:00
Instytucja Teatr Wielki - Opera Narodowa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610026-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 188100000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa baletek miękkich (plastycznych) marki „Sansha” model PRO 1C lub równoważnych na potrzeby artystów Polskiego Baletu Narodowego Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w łącznej ilości 1700 par. Ponieważ baletki miękkie (plastyczne) są osobistym narzędziem pracy a także istotnym elementem kostiumu scenicznego, zespół Polskiego Baletu Narodowego został poproszony o przedstawienie swoich preferencji w tym zakresie, tzn. o wskazanie jakie baletki najbardziej odpowiadają oczekiwaniom ich artystów. Zespół baletowy zdecydował się na baletki miękkie (plastyczne) marki „Sansha” PRO 1C. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 Ustawy dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) przedstawiony jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia – formularz cenowy”. Sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy przedstawiony w załączniku nr 6 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a9ebdeb9-110c-44ba-9632-cd8ceb5e973a
Biuletyn 610026-N-2018
Zamawiajacy nazwa Teatr Wielki - Opera Narodowa
Regon 01305502800000
Zamawiajacy adres ulica Plac Teatralny
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 6920200
Zamawiajacy fax 022 8260423, 8265012, 6920202
Zamawiajacy email eczyczuk@teatrwielki.pl, zamowienia@teatrwielki.pl
Adres strony url www.teatrwielki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.teatrwielki.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.teatrwielki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny określony w Rozdziale XV pkt 1 SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Teatr Wielki - Opera Narodowa, Plac Teatralny 1, 00 - 950 Warszawa, Kancelaria Główna pokój A - 148
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa baletek miękkich (plastycznych) na potrzeby artystów Polskiego Baletu Narodowego Teatru Wielkiego - Opery Narodowej
Numer referencyjny ZP.260.16.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa baletek miękkich (plastycznych) marki „Sansha” model PRO 1C lub równoważnych na potrzeby artystów Polskiego Baletu Narodowego Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w łącznej ilości 1700 par. Ponieważ baletki miękkie (plastyczne) są osobistym narzędziem pracy a także istotnym elementem kostiumu scenicznego, zespół Polskiego Baletu Narodowego został poproszony o przedstawienie swoich preferencji w tym zakresie, tzn. o wskazanie jakie baletki najbardziej odpowiadają oczekiwaniom ich artystów. Zespół baletowy zdecydował się na baletki miękkie (plastyczne) marki „Sansha” PRO 1C. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 Ustawy dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) przedstawiony jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia – formularz cenowy”. Sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy przedstawiony w załączniku nr 6 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 18810000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 13
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Posiadanie wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie obuwia baletowego typu baletki miękkie (plastyczne) w ilości co najmniej 400 par, którego wartość nie była niższa 22.000,00 zł brutto
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców lub przez co najmniej jednego z Wykonawców.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu Posiadanie wiedzy i doświadczenia wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów, o których mowa w § 2 ust. 4 pkt 2 Rozporządzenia o dokumentach, określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, (według wzoru podanego w załączniku nr 5 do SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia wraz ze zdjęciami baletek, z którego będzie wynikać, że dostarczone baletki będą spełniać wymagania określone w pkt 3 załącznika nr 1 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wskazanych w sekcji III.1.3) będzie polegał, zgodnie z przepisem art. 22a Ustawy, na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, będzie zobowiązany przedstawić, wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, a na wezwanie Zamawiającego będzie zobowiązany, w odniesieniu do tych podmiotów, przedstawić dokumenty, o których mowa w sekcji III.4) potwierdzające, że podmioty te nie podlegają wykluczeniu, oraz udowodnić, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są, zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy, ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający wymaga załączenia do oferty oryginału pełnomocnictwa lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa, wraz z ofertą Oświadczenie, o którym mowa w sekcji III.3), w sposób określony w Rozdziale IX pkt 1A SIWZ. Na wezwanie Zamawiającego każdy z wykonawców składa dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia, o których mowa w sekcji III.4) natomiast dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określone w sekcji III.1.3) każdy z nich składa w zakresie, w którym wykazuje spełnianie tych warunków. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na wezwanie Zamawiającego, zamiast dokumentu, o którym mowa w sekcji III. 4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony/wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach wskazanych odpowiednio w sekcji III.4). 5. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca, zgodnie z przepisem art. 24 ust. 11 Ustawy, w terminie 3 dni od dnia od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798), o którym mowa w Rozdziale IX pkt 3 ppkt 4, można wykorzystać wzór przedstawiony w załączniku nr 4a do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z nich powinien przedstawić oświadczenie w zakresie w jakim jego dotyczy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy, przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty w następujących okolicznościach: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 2) w przypadku, gdy w czasie trwania umowy nie zostanie wykorzystana cała kwota wynagrodzenia Wykonawcy, strony w drodze aneksu mogą przedłużyć termin obowiązywania umowy o okres do czasu wyczerpania wartości umowy, 3) w przypadku siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od obu Stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy i którego nie można było uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności (np. pożar, powódź inne klęski żywiołowe, promieniowanie lub skażenie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania pogody, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej), w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron (m.in. termin wykonania umowy), 4) w przypadku, gdy powstaną niejasności lub rozbieżności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy tak, aby Strony jednocześnie interpretowały jej zapisy.
IV 4 4 data 2018-09-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki > Ofertę należy sporządzić w języku polskim, czytelnym pismem (wskazany jest maszynopis lub wydruk komputerowy). Zamawiający zgodnie z art. 9 ust. 3 Ustawy dopuszcza złożenie oferty również w języku angielskim.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówień jednostkowych
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)