Dostawa Systemu Wirtualnej Symulacji Medycznej w Ratownictwie Medycznym oraz urządzeń diagnostycznych na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu

Publication date 2018-08-29
End date 2018-09-07 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pomoce naukowe,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610187-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa Systemu Wirtualnej Symulacji Medycznej w Ratownictwie Medycznym oraz urządzeń diagnostycznych na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Przedmiot zamówienia podzielono na 3 (trzy) części osobno oceniane:
Część A – System Wirtualnej Symulacji Medycznej w Ratownictwie Medycznym
Część B – Urządzenie do pomiaru i analizy postawy oraz kręgosłupa w trakcie ruchu
Część C – Urządzenie do pomiaru stóp i chodu w ruchu z płytą tensometryczną
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszach informacji technicznej, stanowiących Załącznik nr 2 (A–C) do Siwz.
3. Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz by odpowiadały opisowi zawartemu w Załączniku nr 2 (A–C) do Siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f4eddde6-e773-429a-9323-5bc17eb30cbb
Biuletyn 610187-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Regon 000288981
Zamawiajacy adres ulica Wybrzeże L.Pasteura
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-367
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 7841174
Zamawiajacy fax 71 7840045
Zamawiajacy email monika.komorowska@am.wroc.pl
Adres strony url www.umed.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.umed.wroc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umed.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW, ul. Marcinkowskiego 2-6; 50-368 Wrocław, pokój 3A 112.1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa Systemu Wirtualnej Symulacji Medycznej w Ratownictwie Medycznym oraz urządzeń diagnostycznych na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Numer referencyjny UMW/AZ/PN-95/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa Systemu Wirtualnej Symulacji Medycznej w Ratownictwie Medycznym oraz urządzeń diagnostycznych na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 (trzy) części osobno oceniane: Część A – System Wirtualnej Symulacji Medycznej w Ratownictwie Medycznym Część B – Urządzenie do pomiaru i analizy postawy oraz kręgosłupa w trakcie ruchu Część C – Urządzenie do pomiaru stóp i chodu w ruchu z płytą tensometryczną 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszach informacji technicznej, stanowiących Załącznik nr 2 (A–C) do Siwz. 3. Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz by odpowiadały opisowi zawartemu w Załączniku nr 2 (A–C) do Siwz.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Zamawiający ustalił maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia – 14 dni od daty podpisania umowy (termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oferta powinna zawierać: 1) Formularz(e) ofertowy(e) (wzór – załącznik nr 1 (A-C) do Siwz), dla części, na którą(e) Wykonawca składa ofertę – wypełniony(e) przez Wykonawcę, 2) Arkusz(e) informacji technicznej (wzór – Załącznik nr 2 (A–C) do Siwz), dla części, na którą(e) Wykonawca składa ofertę – wypełniony(e) przez Wykonawcę, 3) Oświadczenia wymienione w Rozdziale VII pkt. 1-4 niniejszej Siwz, 4) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wzór – załącznik nr 4 do Siwz), 5) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 Pzp, albo, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 Pzp, jedna z wymienionych poniżej okoliczności: 1) zmiana stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy – do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury; 2) wejście w życie innych, niż wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; 3) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów; 4) zmiany organizacyjne Zamawiającego (między innymi zmiany związane z wprowadzeniem nowego programu elektronicznego obiegu dokumentów, zmiany organizacji pracy kancelarii); 5) zmiana sposobu realizacji zamówienia, jeśli rozwiązanie zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczyni się do wyższej jakości końcowej zamówienia, przy czym zmiana ta nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp następujące wypadki, które wymagają jedynie poinformowania drugiej Strony w formie pisemnej z 3 (trzy) dniowym wyprzedzeniem: 1) zmiana danych teleadresowych Stron; 2) zmiana danych rejestrowych Stron; 3) zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami.
IV 4 4 data 2018-09-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część A - System Wirtualnej Symulacji Medycznej w Ratownictwie Medycznym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym Załącznik nr 2A do Siwz. Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz by odpowiadały opisowi zawartemu w Załączniku nr 2 A do Siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część B – Urządzenie do pomiaru i analizy postawy oraz kręgosłupa w trakcie ruchu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym Załącznik nr 2 B do Siwz. Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz by odpowiadały opisowi zawartemu w Załączniku nr 2 B do Siwz.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część C – Urządzenie do pomiaru stóp i chodu w ruchu z płytą tensometryczną
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym Załącznik nr 2 C do Siwz. Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz by odpowiadały opisowi zawartemu w Załączniku nr 2 C do Siwz.
  

Criterion

Kryteria 1) Cena realizacji przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria 2) Termin gwarancji przedmiotu zamówienia
Znaczenie 30,00
  
Kryteria 3) Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)