GuidZP400 |
4279995d-88af-4ab4-9012-570939f08489
|
Biuletyn |
609970-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Kluczewsko
|
Regon |
590648050
|
Zamawiajacy adres ulica |
Spółdzielcza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kluczewsko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
29-120
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
447814246
|
Zamawiajacy fax |
447814224
|
Zamawiajacy email |
ug@kluczewsko.gmina.pl
|
Adres strony url |
www.kluczewsko.gmina.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 7 - Sprawne usługi publiczne Działanie 7.4 Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowe
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip.kluczewsko.pl/index.php?id=269
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.kluczewsko.pl/index.php?id=269
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Kluczewsko ul. Spółdzielcza 12 29-120 Kluczewsko
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Doposażenie pracowni dydaktycznych w szkołach na terenie Gminy Kluczewsko
|
Numer referencyjny |
B.271.11.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Doposażenie pracowni dydaktycznych w szkołach na terenie Gminy Kluczewsko .
Przedmiot zamówienia dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 7 - Sprawne usługi publiczne Działanie 7.4 Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej.
Tytuł projektu: „Rozwój infrastruktury sportowej, pracowni matematycznych i przyrodniczych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Kluczewsko”
W ramach zadania należy zrealizować dostawę i montaż sprzętu w pomieszczeniach szkół na terenie Gminy Kluczewsko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Prawa, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany postanowień zawartych w umowie mogą nastąpić w przypadkach, gdy ich wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają obustronnej zgody oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zgodne z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: a) opóźnienia dostawy niezawinionego przez Wykonawcę spowodowanego jedną z poniższych okoliczności: - siłą wyższą, którą należy rozumieć jako zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych, - bezprawnym działaniem osób trzecich, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności w oparciu o przepisy prawa lub umowy, - działaniem organów administracji, urzędów i służb, - brakiem możliwości odbioru przedmiotu umowy w terminie przez Zamawiającego. b) w przypadku gdy jest to uzasadnione wprowadzeniem w trakcie obowiązywania umowy powszechnie obowiązujących obciążeń finansowych w postaci np. podatków, składek, opłat, obowiązków zakupu pozwoleń lub certyfikatów i innych strony wprowadzają możliwość zmiany wartości umowy; c) zmiany stawki podatku VAT; d) zmian organizacyjnych Stron np. zmiana działalności, reprezentacji lub siedziby firmy; e) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, w sytuacji uzasadniającej wprowadzenie takiej zmiany (np. w przypadku wycofania z produkcji lub pojawienie się na rynku materiałów nowszej generacji tj. zamki, zawiasy, prowadnice, kółka itp. innych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, a pozwalających na uzyskanie w ramach cen ofertowych wyposażenia o lepszych walorach technicznych czy estetycznych; f) zgodne z art. 357ˡ KC; g) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych, h) zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa, które powodują konieczność wprowadzenia zmian do sposób wykonania przedmiotu umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-09-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|