Doposażenie pracowni dydaktycznych w szkołach na terenie Gminy Kluczewsko

Publication date 2018-08-29
End date 2018-09-10 00:00:00
Instytucja Gmina Kluczewsko
Miejscowość Kluczewsko
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 609970-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 300000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Doposażenie pracowni dydaktycznych w szkołach na terenie Gminy Kluczewsko .

Przedmiot zamówienia dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 7 - Sprawne usługi publiczne Działanie 7.4 Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej.

Tytuł projektu: „Rozwój infrastruktury sportowej, pracowni matematycznych i przyrodniczych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Kluczewsko”
W ramach zadania należy zrealizować dostawę i montaż sprzętu w pomieszczeniach szkół na terenie Gminy Kluczewsko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4279995d-88af-4ab4-9012-570939f08489
Biuletyn 609970-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Kluczewsko
Regon 590648050
Zamawiajacy adres ulica Spółdzielcza
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Kluczewsko
Zamawiajacy kod pocztowy 29-120
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 447814246
Zamawiajacy fax 447814224
Zamawiajacy email ug@kluczewsko.gmina.pl
Adres strony url www.kluczewsko.gmina.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 7 - Sprawne usługi publiczne Działanie 7.4 Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowe
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.kluczewsko.pl/index.php?id=269
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.kluczewsko.pl/index.php?id=269
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Kluczewsko ul. Spółdzielcza 12 29-120 Kluczewsko
Nazwa nadana zamowieniu Doposażenie pracowni dydaktycznych w szkołach na terenie Gminy Kluczewsko
Numer referencyjny B.271.11.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Doposażenie pracowni dydaktycznych w szkołach na terenie Gminy Kluczewsko . Przedmiot zamówienia dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 7 - Sprawne usługi publiczne Działanie 7.4 Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej. Tytuł projektu: „Rozwój infrastruktury sportowej, pracowni matematycznych i przyrodniczych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Kluczewsko” W ramach zadania należy zrealizować dostawę i montaż sprzętu w pomieszczeniach szkół na terenie Gminy Kluczewsko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Prawa, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień zawartych w umowie mogą nastąpić w przypadkach, gdy ich wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają obustronnej zgody oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zgodne z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: a) opóźnienia dostawy niezawinionego przez Wykonawcę spowodowanego jedną z poniższych okoliczności: - siłą wyższą, którą należy rozumieć jako zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych, - bezprawnym działaniem osób trzecich, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności w oparciu o przepisy prawa lub umowy, - działaniem organów administracji, urzędów i służb, - brakiem możliwości odbioru przedmiotu umowy w terminie przez Zamawiającego. b) w przypadku gdy jest to uzasadnione wprowadzeniem w trakcie obowiązywania umowy powszechnie obowiązujących obciążeń finansowych w postaci np. podatków, składek, opłat, obowiązków zakupu pozwoleń lub certyfikatów i innych strony wprowadzają możliwość zmiany wartości umowy; c) zmiany stawki podatku VAT; d) zmian organizacyjnych Stron np. zmiana działalności, reprezentacji lub siedziby firmy; e) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, w sytuacji uzasadniającej wprowadzenie takiej zmiany (np. w przypadku wycofania z produkcji lub pojawienie się na rynku materiałów nowszej generacji tj. zamki, zawiasy, prowadnice, kółka itp. innych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, a pozwalających na uzyskanie w ramach cen ofertowych wyposażenia o lepszych walorach technicznych czy estetycznych; f) zgodne z art. 357ˡ KC; g) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych, h) zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa, które powodują konieczność wprowadzenia zmian do sposób wykonania przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2018-09-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)