,,Materiały edukacyjne"- Sprzedaż i dostawę materiałów dydaktycznych do Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie, Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych z Łazisk Górnych, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach w ramach projektu pn.: „Naukowiec Zawodowiec – Program Wsparcia Kształcenia Ogólnego w Powiecie Mikołowskim” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.

Publication date 2018-08-29
End date 2018-09-06 00:00:00
Instytucja Zarząd Powiatu Mikołowskiego
Miejscowość Mikołów
Województwo śląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 609729-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje: sprzedaż i dostawę ,,Materiałów edukacyjnych" do Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie, Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych z Łazisk Górnych, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 664d82cb-ec0e-4c27-be38-154069f2926b
Biuletyn 609729-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zarząd Powiatu Mikołowskiego
Regon 27628477900000
Zamawiajacy adres ulica Żwirki i Wigury
Zamawiajacy adres numer domu 4a
Zamawiajacy miejscowosc Mikołów
Zamawiajacy kod pocztowy 43-190
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon (032) 32-48-100, 32-48-125
Zamawiajacy fax (032) 32-48-147, 32-48-132
Zamawiajacy email zampub@mikolowski.pl
Adres strony url http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn.: „Naukowiec Zawodowiec – Program Wsparcia Kształcenia Ogólnego w Powiecie Mikołowskim” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złozyć w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo powiatowe w Mikołowie, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, wejście B, parter, kancelaria pokó nr 123.
Nazwa nadana zamowieniu ,,Materiały edukacyjne"- Sprzedaż i dostawę materiałów dydaktycznych do Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie, Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych z Łazisk Górnych, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach w ramach projektu pn.: „Naukowiec Zawodowiec – Program Wsparcia Kształcenia Ogólnego w Powiecie Mikołowskim” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje: sprzedaż i dostawę ,,Materiałów edukacyjnych" do Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie, Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych z Łazisk Górnych, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, zgodnie z opisem wskazanym w załączniku nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ i formularzem cenowym załącznik nr 5 do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ); 1.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w punkcie 1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 2.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wstępujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 2 2. Strony przewidują możliwość zmiany istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, w następujących okolicznościach: a) konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, b) jeśli dane pozycje pomocy dydaktycznych, będące przedmiotem umowy, będą niedostępne na rynku w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawcę innych pomocy dydaktycznych o parametrach i funkcjonalnościach nie gorszych niż określone przez Zamawiającego w niniejszej umowie, a w szczególności w załącznikach do umowy, c) gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego, d) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na dostawę. e) w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, f) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu dostawy, g) zmiany sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu, w ramach którego realizowany jest przedmiot zamówienia, zmian wytycznych lub innych dokumentów programowych. h) w przypadkach przewidzianych w art.144 ust.1 pkt.2 - 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zmianami). 3. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisy wykonawcze do nich. 4. Wszelkie spory związane z niniejszą Umową Strony rozstrzygać będą w drodze negocjacji, a w przypadku braku porozumienia poddadzą pod rozstrzygnięcie Sądu Powszechnego właściwego dla siedziby Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-09-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)