GuidZP400 |
ba836a0e-d68d-4954-a30b-6391ad8a1eb8
|
Biuletyn |
611111-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Otwock
|
Regon |
1326877000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Armii Krajowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Otwock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
227 792 001
|
Zamawiajacy fax |
227 794 225
|
Zamawiajacy email |
umotwock@otwock.pl
|
Adres strony url |
www.bip.otwock.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.otwock.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.otwock.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U z 2016 r. poz. 1020) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - przy ul. Armii Krajowej 5 w Otwocku, kod 05-400, –budynek B, pok. nr 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa (zakup) sprzętu w ramach zadania „Nasze bezpieczeństwo” (OSP Otwock Jabłonna).
|
Numer referencyjny |
WZP.271.93.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa (zakup) sprzętu w ramach zadania „Nasze bezpieczeństwo” (OSP Otwock Jabłonna).
|
Cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy:
1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie uniemożliwiają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których nie można było przewidzieć i którym Zamawiający i/lub Wykonawca nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać
2) zmiana zakresu rzeczowego przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku konieczności wprowadzenia rozwiązań zamiennych w dostarczanym przedmiocie umowy, polegających na wprowadzeniu rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w umowie, jeżeli zmiany wprowadzają rozwiązania technologiczne korzystne dla Zamawiającego (np. z powodu zakończenia produkcji lub niedostępności na rynku urządzenia zaoferowanego w ofercie). Zmiany takie nie mogą powodować zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
3) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (ceny podanej w ofercie) może nastąpić w przypadku zmiany stawek podatku VAT,
4) inne zmiany mogą nastąpić w przypadku:
a) zmiany siedziby (adresu) Zamawiającego lub Wykonawcy,
b) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
c) zmiany podwykonawcy, na zasoby którego powoływał się Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez Zamawiającego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ,
d) gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
e) potrzeby zmiany zakresu przedmiotu zamówienia przeznaczonego do wykonania przez Podwykonawcę.
f) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego Podwykonawców,
2. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1) termin wykonania przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy powinno zawierać szczegółowe uzasadnienie w tym wskazanie faktycznych okoliczności lub zdarzeń oraz precyzyjne wyliczenie okresu koniecznego przedłużenia terminu.
3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2) należy uzasadnić konieczność wprowadzenia rozwiązań zamiennych oraz przedstawić szczegółowy opis proponowanych rozwiązań zamiennych,
4. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowej stawki podatku VAT (cena netto pozostaje bez zmian),
5. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie i zawierać uzasadnienie określonej zmiany. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do wykazania zaistnienia okoliczności stanowiących podstawę zmiany umowy.
6. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnego aneksu podpisanego przez strony pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-09-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|