GuidZP400 |
44fa30b6-7a52-4705-aaf2-297051272a78
|
Biuletyn |
609289-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
|
Regon |
27625533500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ul. Zwycięstwa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gliwice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 238 55 30
|
Zamawiajacy fax |
32 238 55 27
|
Zamawiajacy email |
za@um.gliwice.pl
|
Adres strony url |
www.gliwice.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Gliwicach, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, pokój 434, IV piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Zakup mebli biurowych do budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Zwycięstwa 21 - wyposażenie II piętra”
|
Numer referencyjny |
ZA.271.110.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zakup mebli biurowych do budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Zwycięstwa 21 - wyposażenie II piętra”, tj. dostawa, montaż i ustawienie przez Sprzedawcę fabrycznie nowego wyposażenia, według opisu i ilości zawartych w załączniku nr 1 do umowy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony przez Sprzedawcę w miejsce wskazane przez Kupującego, tj. w budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach przy ul. Zwycięstwa 21 wraz z wniesieniem do budynku, rozpakowaniem, montażem i ustawieniem.
Wymagany termin gwarancji: minimum 24 miesiące, maksymalnie 72 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym termin gwarancji ma być taki sam jak termin rękojmi.
Wymagany termin rękojmi: minimum 24 miesiące, maksymalnie 72 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym termin rękojmi ma być taki sam jak termin gwarancji.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-10T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach nie wcześniejszych niż podano powyżej.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
- próbniki: tkanin, płyt meblowych, stelaży i uchwytów,
- karta katalogowa krzesła konferencyjnego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
- wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
- wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt III.3) - III.6).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami:
1. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy:
1) w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług wynagrodzenie wskazane w § 5 ust. 1 umowy ulegnie stosownemu obniżeniu, z tym, że kwota netto obliczona z uwzględnieniem obowiązującej w dacie zawarcia umowy stawki podatku od towarów i usług nie ulegnie zmianie.
1)* w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług całkowita wartość umowy wskazana w § 5 ust. 1* umowy ulegnie stosownej zmianie, z tym, że kwota wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1* umowy nie ulegnie zmianie.
2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 3.
3. Zmiany personalne na stanowiskach przedstawicieli Stron, o których mowa w § 4 umowy nie wymagają aneksu do umowy, a jedynie pisemnego lub e-mailowego powiadomienia Stron.
* dotyczy transakcji w wyniku których podatek VAT zobowiązany jest rozliczyć Zamawiający.
|
IV 4 4 data |
2018-09-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona pisemnie w języku polskim. Wszelkie dokumenty obcojęzyczne załączone do oferty muszą być zaopatrzone w tłumaczenie na język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|