Dostawę drewnianych mebli zewnętrznych

Publication date 2018-08-30
End date 2018-09-07 00:00:00
Instytucja Miasto Poznań
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble ogrodowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610206-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391420009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa drewnianych mebli zewnętrznych, stanowiących część wyposażenia Dziedzińca Urzędu Miasta Poznania wraz z ich montażem, wykonanych zgodnie z warunkami umowy wraz z załącznikami – stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.
Meble mają być wykonane zgodnie z załączonym projektem – Załącznik nr 2 do umowy oraz opisem przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 3 do umowy.
Meble będą użytkowane na zewnątrz przez cały rok, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania minimum 1 raz w roku olejowania elementów drewnianych oraz przeglądu i w razie konieczności, uzupełnienia powłoki elementów stalowych przez minimalny okres gwarancji dwóch lat.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1f2a8099-42a2-4671-b0e0-f483d54d9ed7
Biuletyn 610206-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Poznań
Regon 63125782200000
Zamawiajacy adres ulica Plac Kolegiacki
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61841
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 785 210
Zamawiajacy fax 61 878 50 85
Zamawiajacy email zp@um.poznan.pl
Adres strony url https://bip.poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.poznan.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.poznan.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, pl. Kolegiacki 17, 61 – 841 Poznań pok. 152
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę drewnianych mebli zewnętrznych
Numer referencyjny ZOU-XII.271.147.2018.JW
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa drewnianych mebli zewnętrznych, stanowiących część wyposażenia Dziedzińca Urzędu Miasta Poznania wraz z ich montażem, wykonanych zgodnie z warunkami umowy wraz z załącznikami – stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. Meble mają być wykonane zgodnie z załączonym projektem – Załącznik nr 2 do umowy oraz opisem przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 3 do umowy. Meble będą użytkowane na zewnątrz przez cały rok, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania minimum 1 raz w roku olejowania elementów drewnianych oraz przeglądu i w razie konieczności, uzupełnienia powłoki elementów stalowych przez minimalny okres gwarancji dwóch lat.
Cpv glowny przedmiot 39142000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że: a) samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub inny podmiot, na którego zdolnościach zawodowych polega Wykonawca (doświadczenie ww. podmiotów nie sumuje się) wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną dostawę: mebli zewnętrznych na wymiar lub elementów małej architektury ogrodowej, tj. ogrodzenia, płoty, balustrady, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto. B) dysponować będzie następującymi narzędziami niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia. Minimum jednym: urządzeniem elektrycznym do obróbki drewna, urządzeniem elektrycznym do obróbki stali, urządzeniem umożliwiającym malowanie proszkowe stali, urządzeniem umożliwiającym zabezpieczenie antykorozyjne poprzez ocynk ogniowy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Należy złożyć wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ wraz z dowodami. b) wykaz narzędzi dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wypełniony i podpisany załącznik nr 7 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione • Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; • Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – załącznik nr 1a do SIWZ; • Wypełniony i podpisany „Harmonogram realizacji umowy” – załącznik nr 4 do umowy (w dniu podpisania umowy); • Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Czy wadium 1
Wadium 1. Ustala się wadium w wysokości 1600,00 zł 2. Wadium wnosi się pod rygorem odrzucenia oferty przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form na Beneficjenta: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań 91 1020 4027 0000 1502 1262 0672 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Poręczenia i gwarancje należy wystawić na Beneficjenta: Miasto Poznań Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań. 3. W celu wniesienia wadium w formach niepieniężnych należy się zgłosić do Pani Jolanty Rybakowskiej nr tel. 61 878 54 02, pokój nr 227 w celu uzgodnienia trybu potwierdzenia wniesienia. Przyjęcie dokumentu przez Wydział Finansowy nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium. 4. Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjęty za ważny, będzie termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu i godzinie otwarcia ofert
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty w przypadku dotyczącym zmiany terminów harmonogramu (Załącznik nr 4 do umowy) niemających wpływu na ostateczny termin realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana jest możliwa na wniosek Wykonawcy, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-09-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Prace konserwujące
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Długość gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)