Dostawa urządzeń i oprogramowania do serwerowni Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego

Publication date 2018-08-30
End date 2018-09-11 00:00:00
Instytucja Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610896-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa urządzeń i oprogramowania do serwerowni Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego.
Zamówienie obejmuje:
a) Dostawę 3 szt. Serwerów RACK Fujitsu RX2540 M4 2U lub równoważnych
b) Dostawę 1 szt. Serwera RACK Fujitsu RX2540 M4 2U lub równoważnego do systemu backupu
c) Dostawę 1 szt. systemu umożliwiającego backup
d) Dostawę 3 szt. systemów operacyjnych Microsoft Windows Server Datacenter
e) Dostawę 1 pakietu licencji dostępowych Windows CAL
f) Dostawę Licencji oprogramowania do wirtualizacji VMware vSphere 6 Standard, lub równoważnych
g) Wdrożenie i wsparcie techniczne wykonawcy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4122106e-ed69-43db-9bfc-63cf0d61839f
Biuletyn 610896-N-2018
Zamawiajacy nazwa Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
Regon 51432500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piastowska
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-082
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 45 24 327
Zamawiajacy email bil_zp@opole.uw.gov.pl
Adres strony url www.opole.uw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bipouw.e-wojewoda.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń i oprogramowania do serwerowni Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego
Numer referencyjny BOU.V.272.16.2018.MP
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa urządzeń i oprogramowania do serwerowni Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego. Zamówienie obejmuje: a) Dostawę 3 szt. Serwerów RACK Fujitsu RX2540 M4 2U lub równoważnych b) Dostawę 1 szt. Serwera RACK Fujitsu RX2540 M4 2U lub równoważnego do systemu backupu c) Dostawę 1 szt. systemu umożliwiającego backup d) Dostawę 3 szt. systemów operacyjnych Microsoft Windows Server Datacenter e) Dostawę 1 pakietu licencji dostępowych Windows CAL f) Dostawę Licencji oprogramowania do wirtualizacji VMware vSphere 6 Standard, lub równoważnych g) Wdrożenie i wsparcie techniczne wykonawcy
Cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz „Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 4 do SIWZ)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz „Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 2) ustawy”, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 4 do SIWZ)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zdolność techniczna: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz „Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 3) ustawy”, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 4 do SIWZ) Zdolność zawodowa - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie obejmujące dostawę urządzeń i oprogramowania serwerowego na kwotę min. 400 000 zł brutto - oświadczenie Wykonawcy zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 PZP: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu opisanych przez Zamawiającego w Dziale VI SIWZ Wykonawcy zobowiązani są złożyć wykaz wykonanych dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia –– /zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ/ wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających, czy zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były zrealizowane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie dot. grupy kapitałowej: Załącznik nr 5 do SIWZ, Wzór zobowiązania do dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia: Załącznik nr 6 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z wyłączeniem zmian dotyczących: 1) terminu realizacji zamówienia, 2) warunków płatności, 3) wymiany sprzętu i oprogramowania stanowiącego przedmiot umowy na inny, spełniający wszelkie wymagania opisu przedmiotu zamówienia, 4) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie – w takim przypadku zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia oraz termin realizacji. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 1-3 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach: 1) w przypadku wystąpienia „siły wyższej” tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, 2) w przypadku konieczności dostarczenia innego sprzętu (bez zmiany ceny), niż dostępny w momencie składania przez Wykonawcę oferty w postępowaniu w celu zawarcia umowy, spowodowanej zakończeniem produkcji sprzętu lub wycofaniem go z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczyposposlitej Polskiej, posiadającego paramentry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie złożonej w postępowaniu w celu zawarcia umowy, 3) gdy zaistniały istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy, 4) w przypadku zmiany wysokości ustawowej stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć i zmiany wynagrodzenia brutto wynikającej ze zmiany stawki podatku. 3. Wszelkie zmiany umowy dokonane w innej formie niż pisemna są nieważne.
IV 4 4 data 2018-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Wsparcie techniczne Wykonawcy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)