GuidZP400 |
7c4fbad6-9aa7-456f-9bda-596ab42b5636
|
Biuletyn |
610871-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Zespolony
|
Regon |
65007000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Medyczna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Płock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
09400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
024 3646105, 3646330
|
Zamawiajacy fax |
243 646 101,36
|
Zamawiajacy email |
i.sadowska@wszplock.pl
|
Adres strony url |
www.wszplock.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wszplock.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wszplock.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, w wersji papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Medyczna 19, 09-400 Płock (Sekcja Zaopatrzenia - pokój nr 35 lub 37)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa tuszy, tonerów i artykułów biurowych dla potrzeb WSZ w Płocku
|
Numer referencyjny |
SZ.2910.10.(40/ZP/18).2018.ZJ
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
tusze, tonery i artykuły biurowe - wg opisu zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ - pakiety od nr 1 do nr 6
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
A) zgodnie z pkt. VIII C SIWZ - Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej potwierdzające brak podstaw do wykluczenia – wymagane w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
B) Zgodnie z pkt. VIII E SIWZ - Dokumenty lub oświadczenia wymagane w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (np. konsorcja , spółki cywilne): 1. potwierdzające brak podstaw wykluczenia tych podmiotów - wymagane w załączeniu do oferty 1.1. oświadczenie wskazane w pkt VIII A 1a niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie wskazanym w pkt. VIII A 1a SIWZ. 2. potwierdzające brak podstaw wykluczenia tych podmiotów - wymagane na wezwanie Zamawiającego po upływie terminu składania ofert – dokument wymagany w pkt. VIII C 1 SIWZ.
C) Zgodnie z pkt. VIII F SIWZ - dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia potwierdzające, iż oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego – wymagane na wezwanie Zamawiającego po upływie terminu składania ofert:
1. materiały informacyjne opisujące oferowany produkt (materiały promocyjne) będące oficjalnymi katalogami, folderami, ulotkami reklamowymi itp. stosowanymi w powszechnych stosunkach handlowych, zawierające opisy/parametry oferowanych produktów, potwierdzające spełnianie wymogów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dokonanym przez Zamawiającego. Brak opisu wszystkich wymogów dla przedmiotu zamówienia określonych przez Zamawiającego w materiałach informacyjnych opisujących oferowany produkt, ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia dokonanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako zaoferowanie produktu niezgodnego z SIWZ, o ile brak ten będzie nieusuwalny zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. W przypadku, gdy nie wydano materiałów informacyjnych, lub brak jest w materiałach informacyjnych parametrów wymaganych w specyfikacji, można załączyć oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, lub dystrybutora, lub importera na terenie Polski, potwierdzające zgodność oferowanych produktów z zapisami zawartymi w SIWZ.
2. Dot. pakietu nr 1 w przypadku oferowania produktu równoważnego:
– dokument potwierdzający przeprowadzenie badań wydajnościowych w postaci zaświadczenia wydanego przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, niezależny od producenta oferowanego produktu równoważnego, potwierdzający, że wydajność oferowanego produktu równoważnego jest taka sama lub wyższa w stosunku do oryginalnego produktu, produkowanego przez producenta sprzętu, w którym zostanie on użyty [na bazie normy ISO/IEC 24711 i 24712 (lub równoważne, lub inne środki dowodowe zgodnie z art. 30b ust. 4 ustawy Pzp) – norma pomiaru wydajności liczonej w stronach, dla atramentowych wkładów drukujących].
– certyfikaty ISO-9001 oraz ISO-14001 (lub równoważne, lub inne środki dowodowe zgodnie z art. 30b ust. 4 ustawy Pzp) dla producentów materiałów równoważnych.
3. Dot. pakietu nr 2 w przypadku oferowania produktu równoważnego:
– dokument potwierdzający przeprowadzenie badań wydajnościowych w postaci zaświadczenia wydanego przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, niezależny od producenta oferowanego produktu równoważnego, potwierdzający, że wydajność oferowanego produktu równoważnego jest taka sama lub wyższa w stosunku do oryginalnego produktu, produkowanego przez producenta sprzętu, w którym zostanie on użyty [na bazie norm: ISO/IEC 19752 (lub równoważne, lub inne środki dowodowe zgodnie z art. 30b ust. 4 ustawy Pzp) – norma pomiarów wydajności liczonej w stronach, dla wkładów drukujących z tonerem monochromatycznym oraz ISO/IEC 19798 (lub równoważne, lub inne środki dowodowe zgodnie z art. 30b ust. 4 ustawy Pzp) – norma pomiarów wydajności liczonej w stronach, dla wkładów drukujących z tonerem kolorowym].
– certyfikaty ISO-9001 oraz ISO-14001 (lub równoważne, lub inne środki dowodowe zgodnie z art. 30b ust. 4 ustawy Pzp) dla producentów materiałów równoważnych.
4. Dot. pakietu nr 1 i nr 2 w przypadku oferowania produktu równoważnego:
– oświadczenie wykonawcy, że w przypadku zaoferowania produktu równoważnego, jeżeli nastąpi uszkodzenie danego urządzenia, będące wynikiem zastosowania produktu równoważnego dostarczonego przez wykonawcę, i zostanie to potwierdzone pisemną opinią autoryzowanego serwisu producenta urządzenia, poniesie on wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem ekspertyzy i naprawą urządzenia
w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia.
– oświadczenie wykonawcy, że na czas naprawy sprzętu, wynikający z zastosowania produktu równoważnego, zapewni zamawiającemu do pracy urządzenie o tożsamych lub lepszych parametrach jak urządzenie oddane do naprawy.
– oświadczenie wykonawcy, że w przypadku trwałego uszkodzenia urządzenia (braku możliwości dokonania naprawy potwierdzonego ekspertyzą autoryzowanego serwisu producenta urządzenia), spowodowanego zastosowaniem produktu zamiennego, wykonawca pokryje wszelkie koszty zakupu i dostawy nowego urządzenia.
D) Zgodnie z pkt. VIII G SIWZ - inne dokumenty – wymagane w załączeniu do oferty:
1. Oświadczenie osoby uprawnionej do reprezentacji firmy (pełnomocnictwo) upoważniające do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis (lub czytelny podpis). Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, jego zgodność z oryginałem powinien poświadczyć notariusz.
2. Wypełnione formularze ofertowo-cenowe pakietów od nr 1 do nr 6 z opisem przedmiotu zamówienia (tylko te, na które jest składana oferta), podpisane przez osobę upoważnioną pod tymi pakietami na każdej stronie – wg załącznika nr 1 do SIWZ i formularz oferty (wg załącznika nr 2 do SIWZ).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z treścią § 10 załącznika nr 5 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy):
1. Zmiana umowy wymaga zgody obu stron umowy oraz formy pisemnej (w postaci zawarcia aneksu do umowy) pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Pzp.
2. Dopuszcza się zmiany umowy polegające na:
- zmianie formy organizacyjno-prawnej stron, nazwy, siedziby lub podmiotów reprezentujących, nr rachunku bankowego, na który będzie przekazywana płatność,
- zmianie numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu,
- zmianie elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany,
- zmianie sposobu konfekcjonowania (w przypadku zmiany ilości sztuk w opakowaniu dopuszcza się zmianę zaoferowanej ilości opakowań, ceny jednostkowej za opakowania wraz z konsekwencjami rachunkowymi dokonanej zmiany z zastrzeżeniem, że nie może ulec zwiększeniu zakontraktowana ogólna ilość oraz wartość pozycji.)
- zmianie postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności tzw. „siły wyższej” tj. wydarzeń i okoliczności nadzwyczajnych, nieprzewidywalnych, niezależnych od dobrej woli i intencji którejkolwiek ze stron umowy, które uniemożliwiają jednej ze stron wywiązanie się z postanowień zawartej umowy lub powodują rażącą stratę dla którejkolwiek ze stron umowy. W przypadku, gdy którakolwiek ze stron nie jest w stanie wywiązać się ze swych zobowiązań umownych w związku z okolicznościami „siły wyższej” – druga strona powinna być poinformowana na piśmie, w terminie do 7 dni od momentu zaistnienia tych okoliczności, pod rygorem rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym. Gdy okoliczności „siły wyższej” uniemożliwiają jednej ze stron umowy wywiązanie się ze swych zobowiązań umownych przez okres dłuższy niż 2 miesiące, strony umowy mogą rozwiązać umowę w całości lub w części bez odszkodowania. W takim przypadku rozwiązania umowy, jej wykonanie i końcowe rozliczenie powinno być uzgodnione przez obie strony umowy.
- zmianie cen określonych w umowie na niższe w przypadku obniżenia cen przez producenta lub dystrybutora.
- zmianie cen na skutek zmiany stawki VAT.
3. Warunkami dokonania zmian wskazanych w pkt. 2 tiret drugi, trzeci i czwarty mogą być następujące okoliczności:
- wprowadzony zostanie na rynek produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony,
- wystąpi przejściowy brak produktu spowodowany okolicznościami niezależnymi od Wykonawcy (po przeprowadzeniu postępowania dowodowo-wyjaśniającego) przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową określonych w SIWZ (przez okres nie dłuższy niż 60 dni od dnia zaistnienia okoliczności). W powyższym przypadku Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć Kupującemu przed podpisaniem aneksu do umowy dokumenty dotyczące produktu zamiennego potwierdzające, iż oferowany produkt zamienny odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, które były odpowiednio wymagane dla produktu objętego umową (pierwotnego).
- będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii,
- będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa.
4. Kupujący zastrzega sobie możliwość zmiany umowy, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, w przypadku zmiany w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej Sprzedającego i/lub Kupującego skutkującej nie możliwością realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Kupujący zastrzega sobie możliwość zmiany umowy, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, w przypadku powstania nadzwyczajnych okoliczności (nie będących „siłą wyższą”), grożących rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy;
6. Kupujący zastrzega sobie możliwość zmiany umowy z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, w przypadku wystąpienia niezgodności pomiędzy zapisami umowy, a treścią oferty i/lub SIWZ.
7. Do przygotowania projektu aneksu do umowy zobowiązana jest ta strona umowy, której zmiany dotyczą lub która jest inicjatorem zmian.
|
IV 4 4 data |
2018-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Tusze do drukarek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30122110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Tusze do drukarek - w ilości i wg opisu zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ - pakiet nr 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Tonery do drukarek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Tonery do drukarek - w ilości i wg opisu zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ - pakiet nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Bębny do faksów i drukarek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Bębny do faksów i drukarek - w ilości i wg opisu zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ - pakiet nr 3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Taśmy do drukarek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Taśmy do drukarek - w ilości i wg opisu zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ - pakiet nr 4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły papiernicze - papier
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Papier - w ilości i wg opisu zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ - pakiet nr 5
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły papiernicze - biurowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Artykuły papiernicze - biurowe - w ilości i wg opisu zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ - pakiet nr 6
|
| |