GuidZP400 |
2339b10e-1a9b-42c8-ad87-e0893f5a6319
|
Biuletyn |
610852-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
AMW SINEVIA Sp. z o.o.
|
Regon |
14298987700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ignacego Paderewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Dwór Mazowiecki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 101 21 00 do 03
|
Zamawiajacy fax |
22 101 21 04
|
Zamawiajacy email |
zamowienia-kzb-ndm@sinevia.pl
|
Adres strony url |
www.amwsinevia.pl (platforma zakupowa)
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.amwsinevia.pl (platforma zakupowa)
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.amwsinevia.pl (platforma zakupowa)
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.amwsinevia.pl (platforma zakupowa)
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
AMW SINEVIA Sp. z o.o. KZB Krotoszyn, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 12, 63-700 Krotoszyn, pok. 101 (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa materiałów budowlanych dla potrzeb budowy hali sportowej na terenie JW. 2423 Żagań
|
Numer referencyjny |
SVA/K/4620-64/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup i dostawa materiałów budowlanych dla potrzeb budowy hali sportowej na terenie JW. 2423 Żagań. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy,
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1)aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) formularza ofertowego - stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
3)zestawienia materiałów - stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
4. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach:
a) działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia (np. klęski żywiołowe, strajki) lub występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie przedmiotu umowy w takim stopniu, że termin wykonania może być zagrożony – Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji,
b) wystąpienia nieprzewidzianych robót, dostaw lub usług mających wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, których realizacja powoduje konieczność przedłużenia terminu umowy podstawowej - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu o okres niezbędny do realizacji w/w robót, dostaw lub usług oraz zmianę wynagrodzenia umownego,
c) wystąpienia poważnych rozbieżności między dokumentacją projektową a stanem rzeczywistym - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia, zmianę sposobu realizacji przedmiotu umowy,
d) wystąpienia przyczyn o charakterze obiektywnym, w tym z powodu okoliczności, za które wyłączną winę ponosi Zamawiający lub okoliczności wynikających z działań Inwestora Bezpośredniego – RZI Zielona Góra (np. przedłużenie lub skrócenie terminu realizacji zadania, istotna zmiana w dokumentacji projektowej) – Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia oraz zmianę sposobu realizacji przedmiotu umowy,
e) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i będą leżały w interesie publicznym – Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy lub zmiany terminu realizacji zamówienia oraz zmianę sposobu realizacji przedmiotu umowy,
f) ustawowej zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług – Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia umownego brutto,
g) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, zmianę wynagrodzenia umownego oraz zmianę sposobu realizacji przedmiotu umowy
|
IV 4 4 data |
2018-09-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|